Kannattaako ruman miehen vastata kauniiden naisten nettideitti-ilmoituksiin?
Miten on? Siis ihan oikeasti. Nyt en kaipaa mitään "tottakai kannattaa, sisin ratkaisee, kauneus on katsoja silmässä"- lohduttelua, vaan ajan säästämiseksi ihan suoria ja rehellisiä vastauksia. Onko vain ajantuhlausta vai voiko vastaamalla joutua jopa naurunalaikseksi? Olen huomannut että jotkut kauniit naiset jopa närkästyvät, jos heitä lähestyy tosielämässä. Johtuneeko sitten siitä, että loukkaantuvat, jos tällainen mies kehtaa heidänlaisiaan edes lähestyä ja pitävät sitä arvoaan alentavana. Joo ja kyllä vastailen muillekin kiinnostaville kuin kaunottarille, ettei siihen seikkaan tarvitse kenenkään tarttua.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähesty tasoisiasi naisia? Kyllä minä melko nuorena (27v.) ja ihan nättinä naisena haluun mieluummin ikäiseni ja söpön miehen, kuin ruman miehen. Rumat ja vanhat miehet yrittää yleensä parantaa saumojaan kauniiseen nuoreen naiseen paksulla lompakolla, mutta ei se minusta puuttellista ulkonäköä korvaa. Tuolla on vaikka kuinka paljon mukavia tavallisen ja ruman näköisiä naisia joita voit lähestyä. Yritä löytää heistä sisäistä kauneutta, niin hekin löytävät sen sinusta.
Sellaista se nyt vaan on. Ihmiset yleensä pariutuvat saman tasoisten ihmisten kanssa, koska miksi ne parempitasoiset tyytyisivät huonompaan kun voivat saada parhaan?
Ohis, mutta tuo ylempi kommentoija on taas loistava muistutus siitä, että se ns. kaunis nainen ei todellakaan välttämättä ole sisäisesti kovin kaunis. AP:nkin kannattaisi yrittää ottaa selvää, onko potentiaalinen nainen persoonaltaan kiva, hauska, empaattinen jne. eikä pelkästään tuijottaa ulkoista viehättävyyttä.
Jos et pahastu pakeista, niin tottakai kannattaa. Enkä nyt sitä sano, että kauniilta naisilta automaattisesti tulisi pakit, mutta varmaan todennäköisemmin kuin rumemmilta siskoiltaan.
Hyvän avausviestin miettimiseen menee ehkä viisi minuuttia. Vain sinä voit kertoa, oletko valmis käyttämään viisi minuuttia siihen, että pääset juttusille todella kauniin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Jos ei tule viestiä takaisin voi aina pilata naisen päivän jollain ällöttävällä dick picillä. Saa ainakin näytettyä kuka on mies ja kuka vikisee alistuen.
Ikävä riistää sinulta pilvilinnasi, mutta jollain dick picillä näytät naiselle vain ja ainoastaa olevasti säälittävä luuseripervo, ja nainen onnittelee itseään entistä enemmän siitä, ettei erehtynyt likaamaan käsiään kaltaiseesi p*skaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapasivatkohan Heidi Klum ja Seal nettideitti-ilmoituksen avulla? Siinä oli ainakin pari, missä karun näköinen mies sai huikean kauniin naisen.
Mutta ehkä tämä oli niitä poikkeus vahvistaa säännön -suhteita.
Ei tuo ole poikkeus, julkkis-klausuuli (+varallisuus) kattaa hyvin tuonkin tapauksen, joten sääntöjen mukaisesti mennään. Eikä Heidin oma julkkis-status muuta asiaa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mielestäni ruma ja kun joissain sivuissa on se ominaisuus että näkee ketä käy katsomassa profiiliasi, niin yllättävän paljon kauniitkin naiset käy katsomassa kuitenkin. Varmaan jotain golddiggereitä, katsovat jos ois rikas poju tarjolla.
Kuulostaa, että sinulla on huono itsetunto, jos epäilet kaikkien naisten ensisijaisesti olevan kiinnostunut sinusta (oletettujen) rahojesi takia. En ennusta kovin suurta menestystä ihmissuhderintamalla, jos lähdet myös treffeille samoilla oletuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähesty tasoisiasi naisia? Kyllä minä melko nuorena (27v.) ja ihan nättinä naisena haluun mieluummin ikäiseni ja söpön miehen, kuin ruman miehen. Rumat ja vanhat miehet yrittää yleensä parantaa saumojaan kauniiseen nuoreen naiseen paksulla lompakolla, mutta ei se minusta puuttellista ulkonäköä korvaa. Tuolla on vaikka kuinka paljon mukavia tavallisen ja ruman näköisiä naisia joita voit lähestyä. Yritä löytää heistä sisäistä kauneutta, niin hekin löytävät sen sinusta.
Sellaista se nyt vaan on. Ihmiset yleensä pariutuvat saman tasoisten ihmisten kanssa, koska miksi ne parempitasoiset tyytyisivät huonompaan kun voivat saada parhaan?
Ohis, mutta tuo ylempi kommentoija on taas loistava muistutus siitä, että se ns. kaunis nainen ei todellakaan välttämättä ole sisäisesti kovin kaunis. AP:nkin kannattaisi yrittää ottaa selvää, onko potentiaalinen nainen persoonaltaan kiva, hauska, empaattinen jne. eikä pelkästään tuijottaa ulkoista viehättävyyttä.
Sitä ei kyllä saa selville pääsemättä ensin treffeille.
Eri naisilla on hämmästyttävän erilaisia makuja. Yhden mielestä komea on toisen mielestä ruma. Moni pitää komeana miestä, jolla on samoja piirteitä kuin itsellään ja sukulaisillaan.
Klassisen kaunis nainen ei välttämättä itse arvosta klassisen komeaa miestä. Ainakin deittailemani mallit ovat olleet kunnianhimoisia nuoria naisia, joihin tekee vaikutus sivistys, älykkyys, hyvä elämänasenne ja kyky olla kiinnostunut paitsi heidän ammatistaan, myös heidän persoonallisuudestaan ja harrastuksistaan.
Miten ruma olet? Lyhyt, kalju, läski tai hintelä?
Jos olet vielä köyhä, älä yritä.
Ei se sun pisteitä nosta niiden vähemmän kauniiden silmissä, jos oot ensin kauniita yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on omituista, että naisilta vaaditaan ulkoisen kauneuden lisäksi sisäistä kauneutta. Mies voi olla minkälainen rupisammakko vain, mutta silti voi aina "vaatia" itselleen kaunotarta. Miestä tuollainen pinnallisuus ei kuitenkaan rumenna sisäisesti. Mistä tuollainen asenne johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Karun näköinen mies on eri asia kuin ruma mies. Suomalainen ruma mies on yleensä sellainen pullean naaman omaava keskivartalolihava nössykkä joka ei oikeastaan näytä edes mieheltä vaan joltain miehen ja naisen ristetytykseltä. Näyttäkää mulle se nainen jonka "omintakeisessa miesmaussa" tuollainen mies on komea? Toi seal on varmasti monen naisen mielestä komea juuri tuon rujoutensa ansiosta.
ps: rumat miehet. Laittakaa edes kroppa kuntoon. Sillä pääsee jo helvetin pitkälle. Rumastakin voi tulla se kirveellä veistetyn näköinen joka on jo melkein sama kuin komea.
"Hyvän kropan" saavuttaminen ja ylläpitäminen vaatii tiukkaa ruokavalion kontrollointia (tai poikkeuksellisen hyvää kylläisyysrefleksiä) ja psykologista valmiutta uhrata monta tuntia kiireisestä viikosta johonkin niin tyhjänpäiväiseen kuin salitreeni. Ei tuollainen vain ole mahdollista kaikille miehille.
Kannattaa, jos on fiksut jutut ja on valmis kirjoittelemaan ennen treffejä. Skippaan muuten kaikki, jotka vaatii heti treffeille eikä kerro itsestään mitään tai jos juttu ei luista edes alkuun. Ulkonäkö on sivuseikka, mutta jos edes oikenkirjoitus sujuu, päästään jo alkuun...
t. Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karun näköinen mies on eri asia kuin ruma mies. Suomalainen ruma mies on yleensä sellainen pullean naaman omaava keskivartalolihava nössykkä joka ei oikeastaan näytä edes mieheltä vaan joltain miehen ja naisen ristetytykseltä. Näyttäkää mulle se nainen jonka "omintakeisessa miesmaussa" tuollainen mies on komea? Toi seal on varmasti monen naisen mielestä komea juuri tuon rujoutensa ansiosta.
ps: rumat miehet. Laittakaa edes kroppa kuntoon. Sillä pääsee jo helvetin pitkälle. Rumastakin voi tulla se kirveellä veistetyn näköinen joka on jo melkein sama kuin komea.
"Hyvän kropan" saavuttaminen ja ylläpitäminen vaatii tiukkaa ruokavalion kontrollointia (tai poikkeuksellisen hyvää kylläisyysrefleksiä) ja psykologista valmiutta uhrata monta tuntia kiireisestä viikosta johonkin niin tyhjänpäiväiseen kuin salitreeni. Ei tuollainen vain ole mahdollista kaikille miehille.
Hyvä kroppa alkaa olemaan vähimmäivaatimus, jos haluaa edes haaveilla katseenkestävästä nuoresta naisesta. Jos joku yksittäinen mies ei ole valmis treenaamaan "naisen takia", niin seuraavat viisi kyllä ovat. Ja hyvällä kropalla en tarkoita mitään överilihaksikasta vartaloa, vaan jäntevää kroppaa josta ei vaatteet päällä oikein lihaksia erota, mutta alasti näyttää hyvältä ja sopivan lihaksikkaalta.
Rankaksi on touhu mennyt.
Harvalla rumalla miehellä on kaunis nainen ellei asema ja raha ole kunnossa.
Jos on hyvätuloinen ja akateeminen niin rumuus ei olisi mulle este. Siis jos on fiksu ja hauska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa alkaa olemaan vähimmäivaatimus, jos haluaa edes haaveilla katseenkestävästä nuoresta naisesta. Jos joku yksittäinen mies ei ole valmis treenaamaan "naisen takia", niin seuraavat viisi kyllä ovat. Ja hyvällä kropalla en tarkoita mitään överilihaksikasta vartaloa, vaan jäntevää kroppaa josta ei vaatteet päällä oikein lihaksia erota, mutta alasti näyttää hyvältä ja sopivan lihaksikkaalta.
Rankaksi on touhu mennyt.
Juu, no edes se "jäntevä kroppa" ja lihaksikas ulkonäkö ei ole läheskään kaikille miehille realistinen tavoite. Jos on sattunut syntymään ihmiseksi, johon läski tarttuu mutta lihas ei, ja jolla ei ole ahkeran treenamisen vaatimaa psykologista kykyä eikä biologista nälänhallintaa, ei tuollaista vain tapahdu, vaikka kuinka olisi valmis. Ihmiset eivät pysty noudattamaan epärealistisia ruokavalioita tai treeniohjelmia jatkuvasti.
Itse olen kyllä seurustellut kauniiden naisten kanssa, vaikka itse olen vähän ylipainoinen ja aika keskimääräisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on omituista, että naisilta vaaditaan ulkoisen kauneuden lisäksi sisäistä kauneutta. Mies voi olla minkälainen rupisammakko vain, mutta silti voi aina "vaatia" itselleen kaunotarta. Miestä tuollainen pinnallisuus ei kuitenkaan rumenna sisäisesti. Mistä tuollainen asenne johtuu?
Mun kokemuksien mukaan kauneus ja sisäinen kauneus kulkee usein samassa paketissa. En sitä sano, että ruma voi olla mukava. Voi tietenkin, mutta näin yleistettynä.
t. Kiemungin Terppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kovin moni ajattelee, että naisille sen pitäisi olla mahdollista ja jopa perusvaatimus...
Miesten on muuten helpompi laihduttaa kuin naisten johtuen erilaisesta kehonkoostumuksesta ja hormoneista.
Niin no, miehet pystyy kompensoimaan ulkonäköään eri tavalla ja siksi rumakin mies voi tavoitella kauniita naisia. Ei mene tasan marjat. Toki jos ihan vanhapoika on kyseessä, niin sitten ei varmaan kauniisiin ole saumoja, mutta voi olla vähän läski ja pukeutua tylsästi, jos on itsevarma. Jos itse olisin kuunnellut näitä "tavoittele tasoisiasi"-juttuja, olisin ollut täysi idiootti.