Miksi naiset käyttää härskejä salihousuja?
Tänään edessäni tyttö teki pyllistelyliikkeitä ja hänen salihousuista paistoi läpi häpyhuulet! Edestäpäinkin ne olivat kuin ohuet alkkarit, jotka on vedetty korviin ja kamelinjalka paistaa. Miksi tällainen on sallittua? Tekevätkö naiset tätä tahallaan kiusatakseen miehiä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en kyl tollasia käyttäis. Olin h&m:llä sovittamassa jumppatrikoita yks päivä, ihan tavallisia mustia. Ja niistä paistoi perse ihan täysin läpi! Mitä ihmettä, miks tarvii tehdä niin hentoisista kankaista niitä pöksyjä kun paistaa kaikki läpi. Eikä mulla edes ole mitenkään muhkea perse, voin vaan kuvitella miten jonkun treenattu tai läski perse niistä paistaa. Ehkä se tyttö ei ollut tietoinen, että kankaasta näkyy läpi
Mulla on niken treenitrikoot ja niistä ei näy läpi missään asennossa.
T. 2
No halvan ja mauttoman trikoot ei kyllä olekkaan mistään kotoisin mutta silti ostan niitä kun on halvat 😃 pitäisi satsata kunnon housuihin!
Jos jotain häiritsee mun takamuksen katselu, niin pitäkööt katseensa jossain muualla. En usko ettei muuta katseltavaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän trikoita, eikä mulla ainakaan erotu häppärit. On muute parhaat salihousut, kun eivät hiosta ja siirtää hien heti pois iholta.
No hyväksytykö myös miesten trikoiden käytön?
Hyväksytkö itse miesten mekot tai naisten yläosattomuuden? Pointti: on paljon vaatteita ja pukeutumiskäytäntöjä, jotka ovat erilaiset eri sukupuolille.
No millä perusteella trikoot kuuluu siihen sarjaan?
Millä perusteella vaikkapa narutoppi kuuluu naisten sarjaan? Tiukat vaatteet ylipäätään mielletään useimmiten naisellisiksi. Oli kyseessä sitten tyköistuva t-paita, toppi tai trikoot.
No miesten urheilutrikoita kyllä myydään kaupoissa toisin kuin miesten hameita, ettei ihan voi verrata. Ymmärrän kyllä sen että persuämmänä saat sielullisia vammoja jos naisten erivapauksia yritetään rajoittaa. Mutta ei siihen kai voi muuta todeta kuin voi ressukkaa... Voimia!:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän trikoita, eikä mulla ainakaan erotu häppärit. On muute parhaat salihousut, kun eivät hiosta ja siirtää hien heti pois iholta.
No hyväksytykö myös miesten trikoiden käytön?
Hyväksytkö itse miesten mekot tai naisten yläosattomuuden? Pointti: on paljon vaatteita ja pukeutumiskäytäntöjä, jotka ovat erilaiset eri sukupuolille.
No millä perusteella trikoot kuuluu siihen sarjaan?
Millä perusteella vaikkapa narutoppi kuuluu naisten sarjaan? Tiukat vaatteet ylipäätään mielletään useimmiten naisellisiksi. Oli kyseessä sitten tyköistuva t-paita, toppi tai trikoot.
No miesten urheilutrikoita kyllä myydään kaupoissa toisin kuin miesten hameita, ettei ihan voi verrata. Ymmärrän kyllä sen että persuämmänä saat sielullisia vammoja jos naisten erivapauksia yritetään rajoittaa. Mutta ei siihen kai voi muuta todeta kuin voi ressukkaa... Voimia!:)
Mitä ihmeen erivapauksia? Sitä, että tiukat jumppatrikoot mielletään yleensä naisten vaatteeksi? Entäs se "erivapaus", että miehet saa kulkea kesällä ilman paitaa ja naiset ei? Ei tässä mistään erivapauksista ole kyse, jos jokin vaatekappale mielletään vain toiselle sukupuolelle kuuluvaksi :D. Saathan sinäkin niitä trikoita pitää jos haluat, eihän sitä missään ole kielletty, senkun pidät vaan. Ei sitä muuta se, "hyväksyykö" joku satunnainen kanssatreenaja ne housut sulla vai ei. USEIMMISTA ne on naisten vaate, mutta älä anna sen hetkauttaa haurasta mieheyttäsi :).
Miksei naiset voisi alkaa käyttää tiukkoja trikoita kaikkialla, jos ne on niin miellyttävät ja siirtävät hien heti pois iholta?
Esim sairaanhoitajille kireät, valkoiset catsuit asut.. Samaten kaikkialle asiakaspalvelu tehtäviin, ravintoloihin, kouluihin yms.
Ihmettelen suuresti, MIKSI miehet ja naiset tungetaan SAMAAN SALIIN jumppaamaan?? EI JÄRjEN HIVENTÄ. miehille omat salit, naisille omat.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyn salilla, en todellakaan käytä mitään kireitä trikoita vaan tyyliin lökäreitä.. Ihan vaan sen takia että on todella oksettavaa ja ahdistavaa kun kaiken maailman setämiehet katselevat sillä silmällä.
Koitapa treenata kunnolla, kovia sarjoja esim. Prässiä tai mavea jollain lökäreillä... Sama kuin koittaisi vaikka tehdä nakkikeittoa paistinpannulla. Saattaa ehkä onnistua, mutta vaivalloisesti ja ei saa tehtyä yhtä paljon, kun optimitilanteessa saisi. Ihan sama, vaikka joku äijä kyttäisikin, minä ainakin keskityn täysillä siihen omaan treenaamiseeni. Mutta pöksyt on sentään sen verran hyvää matskua, että läpi ei näy, olinpa vaikka kaksinkerroin lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyn salilla, en todellakaan käytä mitään kireitä trikoita vaan tyyliin lökäreitä.. Ihan vaan sen takia että on todella oksettavaa ja ahdistavaa kun kaiken maailman setämiehet katselevat sillä silmällä.
Menetkö silti esimerkiksi ristitaljassa rintalihaksia trimmaavan miehen eteen pyllistelemään?
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain häiritsee mun takamuksen katselu, niin pitäkööt katseensa jossain muualla. En usko ettei muuta katseltavaa löydy.
Riippuu takapuolesi leveydestä.
Mitkä on sitten oikeat salihousut?