Kertokaas miten voisimme esittää muille, että elämämme on luksusta?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kuukausi joku uusi merkkitavara. Paljon ulkona syömistä, käyntejä kampaamossa, hieronnoissa. Koti aina siisti ja ulkonäkö huoliteltu. Paljon matkustelua. Joku liikunnallinen harrastus niin on sitten kroppa kuosissa. Auttaisko nämä?
Nämähän ovat aivan normaaleja ja tavallisia hyvään elämään kuuluvia asioita, paitsi ehkä tuon ostelun tuotteiden merkkejä alleviivaten (ei merkkituotteissakaan sikäli mitään vikaa!) ja PALJON matkustelun osalta.
On normaalia pitää kotinsa siistinä, huolehtia omasta ulkonäöstään, mikä tarkoittaa hiuksiakin, hoidattaa itseään jos on tarvetta, omata vähintäänkin hieman esteettistä silmää (joillain sitä on luontaisesti, joillain ei), liikkua jotta pysyisi pitkään terveenä. Minkälaisen av-tyypin mielestä noissa on jotain luksusta? Ja onpa kyllä taas typerä aloitus! Olette mitä olette, ihan typerää lähteä siitä näkökannasta miltä mikäkin valinta vaikuttaa muiden silmissä. Omaan elämäänsä kannattaa keskittyä, syvällisesti ja siten että tekee ja hankkii siinä varojensa ja mahdollisuuksiensa mukaan juuri sitä mitä itse ja oman parin/ydiperheen kesken haluaa valita, pitää se sitten mitä tahansa sisällään. Jos elää muiden mielipiteiden mukaan, menee elämä pilalle, niin se vaan on.[/quote
Samaa mieltä! AP:n mielestä pidän yllä varmaankin "kulissia" vaikka elämäkin vain omaa elämääni kuten haluan, enkä todellakaan mieti miltä elämäni näyttää muiden mielestä. Ollaan nimittäin ihan taviksia, mutta harrastan sisustamista ja matkustelua. Erityistaitojani on löytää kiinnostavia, jopa luxusmatkoja suht pienellä budjetilla. Tykkään ottaa kuvia, ja koska valokuvaan paljon tulee myös tosi kivojakin kuvia esim matkoista. Harrastan myös huutokaupoissa koluamista, joten teen myös hyviä löytöjä kotiin: antiikkihuonekaluja esim aitoja, itämaisia silkkimattoja jotka kaupassa maksaisivat tuhansia euroja, mutta itse olen niistä maksanut vain joitakin satasia... Meillä ei kotona ole muovikrääsää eikä krääsää ylipäätään. Aitoja korujakin olen ostanut huutokaupoista todella edullisesti, n30% niiden todellisesta arvosta.
Kerrohan Ap miksi en saisi harrastaa näitä asioita joista aidosti nautin vaikka en ole rikas vaikka ulkoapäin em asioista voi joku vetää hätäisen ja väärän johtopäätöksen? Enkä muuten koskaan puhu omista ostoksistani tai matkoista irl. Ainoa on että päivitän facen matkakuvia en muuta.Niin? Odotan Ap:n vastausta ?
Piti lukea aloitus uudemman kerran. Missä kohdassa ap sanoo, että noita asioita ei saisi harrastaa?
Rikkaat postaa matkoistaan ihan samalla tavalla kuin köyhemmätkin. Niillä vaan aidosti on rahaa kiipeillä vuorenhuipuille, purjehtia Karibialla, käydä Kenian Masai-Maran luonnonpuistossa luxus-hotellissa. On joku AV-harha että rikkaat ei päivitä mitään luksusjuttua Faceen tai Instaan. Köyhät on vaan kateellisia keski-tuloksille ja keski-tulokset rikkaille...