Hei te, jotka olette suolen tyhjentäneet tähystystä varten..
Millanen olo on tyhjennyksen aikana? Vastaaki niin kuin mahatautia vai pystyykö siinä vessassa juoksemisen lomassa tekemään vaikka kotitöitä?
Mietin että varaanko ko. päivälle lukemista ja elokuvia vai koitanko siivoilla samalla.
Kommentit (24)
No paska lentää ja vatsa kramppaa.
kai sitä jotain ois voinut tehdä, mutta mä taisin lähinnä lukea ja odottaa koska pitää taas ottaa sitä kamalaa litkua (älä koita blandata, joudut vaan juomaan enemmän!) tai juosta vessaan. aika kamalaa oli kokonaisuudessaan, en mä varmaan koittais mitään kovin ihmeellistä tehdä, ehtii sitä myöhemminkin.
Kiitos vastauksista, joista kumpikaan ei vastannut varsinaiseen kysymykseen...
Toki olon tuntemus on varmaan yksilöllinen mutta kiinostaisi tietää että onko olo sairaan tuntoinen vai pystyykö siinä tosiaan jotain samalla tekemään...
Sen tiedän että vessassa saa istua ja voi krampata, ja että välttämättä eka satsin jälkeen ei ala tyhjentyä.
Kuin vatsatauti ilman mahakipua, näin ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
kai sitä jotain ois voinut tehdä, mutta mä taisin lähinnä lukea ja odottaa koska pitää taas ottaa sitä kamalaa litkua (älä koita blandata, joudut vaan juomaan enemmän!) tai juosta vessaan. aika kamalaa oli kokonaisuudessaan, en mä varmaan koittais mitään kovin ihmeellistä tehdä, ehtii sitä myöhemminkin.
Mimä kun nimenomaan en ehtisi tehdä myöhemmin, kamalasti olisi rästihommia..
Ja en koita blandata, sinnillä koetan litkun vetää.
Ota läppäri mukaan vessan. Siellä menee ainakin tunti ja varaudu oksentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Auts, pelkään oksentamista ihan hirveästi, lopetan tyhjennyksen just jos tulee oksennus!
Suolen tyhjennyksen jälkeen on nastaa harrastaa myös anaaliseksiä. Mutta älä ennen tähystystä. LÄäkärit saattaisi katsoa oudosti, jos siellä suolessa puhtaassa suolessa kelluisi smegmaa.
Ei krampannut maha mutta palelsi niin perkuleesti, kun join litkut jääkaappikylmänä. Pöntöllä kävin 20 minuutin välein. Kai siinä jotain pientä hommaa voi tehdä samalla mutta itse makasin sohvalla vällyjen alla.
Vierailija kirjoitti:
Oksentamaan?
Mä en olisi pystynyt tekemään mitään. Kun pääsin vessasta takaisin pienen yksiöni sohvalle, jouduin lähtemään heti takaisin vessaan. Tyhjeni varsin tehokkaasti.
Hirveää hommaa. Olin juonut kaksi litraa eikä mitään tapahtunut. Vatsa oli kuin pallo ja yökötti. Vaan sitten lähti tulemaan. Neljä litraa piti juoda illalla ja yksi aamulla. Tähystys itsekään ei ollut nautinnollinen vaan kivulias kun suoleen pumpattiin ilmaa. Ja jälkeen päin oli heikko olo.
Mulla olo ei ollut sairas eikä sinällään huono, mutta kylmän litkun litrakaupalla litkimisestä tyhjään vatsaan tuli hirmuinen palelu ja horkka. Ja kyllähän siellä vessassa istumiseen vierähtää aikaa. Itse katselin ihan vain telkkaria istuntojen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksentamaan?
Mä oksensin kun vikat liemet oli menossa.
Ja vastaus kysymykseen, mä hommailin ihan normaaleja juttuja, ei ollut ns sairas olo mutta aika perseestä (kirjaimellisesti) toi homma oli.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää hommaa. Olin juonut kaksi litraa eikä mitään tapahtunut. Vatsa oli kuin pallo ja yökötti. Vaan sitten lähti tulemaan. Neljä litraa piti juoda illalla ja yksi aamulla. Tähystys itsekään ei ollut nautinnollinen vaan kivulias kun suoleen pumpattiin ilmaa. Ja jälkeen päin oli heikko olo.
Mulla on tyhjennysaineena joku moviprep tms., sitä tarvii juoda 2l yhteensä.
Kiitos vastauksista, taidanpa varata luettavaa ja pötkötellä ihan hyvällä omalla tunnolla ja unohtaa rästihommien teon.
Pyytäkää toista tyhjennysainetta, esim citrafleetiä juodaan vain pieni pullollinen.
Käyn tähystyksessä vuosittain, enkä todellakaan suostu juomaan colonsteriliä. En myöskään enää suostu tutkimukseen ilman i.v. kipulääkkeitä, mutta se johtuu vain suoliston kunnosta.
Lekuriin mennessä paskansin dösässä housuun.
Ekan lasillisen oksensin, kun oli niin pahaa, joten soitin hoitajalle ja kysyin, että mitä jos ei saa juotua. Kertoi että silloin on pakko tyhjentää suoli peräruiskeella, joten ei se auttanut kuin jatkaa. 5h kesti juoda 5 litraa, ja siitä viimeiset 3h varmaan meni koko ajan pytyllä istuen ku läpi vaan lorisi. Eipä siinä paljon puuhailtu muuta. Ja jonkun älykkääseen anaaliseksikommenttiin: itellä oli ainaki perse niin verillä sen ripuloinnin jälkeen, että anaaliseksin ehdottelija ois saanu mennä tyydyttämään itsensä vaikka juustoraastimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksentamaan?
Niin? Siinä on oksentamisen riski. Tiedän 2 muuta itsenikin lisäksi jolla ei aine pysynyt sisällä.
Aluksi ei tapahtunut mitään. Ei sattunut vatsaan tms. Sitten vasta reilun tunnin päästä piti vessassa istua.