Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisin ratkaisemaan Suomen kaikki ongelmat jos valta olisi vain minulla - Kysyttävää?

Vierailija
14.08.2016 |

Rohkeesti vaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet lähteekö täysi anarkia päälle tuosta sinun sosiaalitukirjestelmästäsi? Olen itse ollut aikoinaan yhtä naiivi ja ajatellut, että turha hyysääminen pois, mutta yksi merkittävä tekijä kohtuullisille sosiaalietuuksille on kuitenkin yhteiskuntarauhan turvaaminen.

Höpön löpö. Tiieks täs politiikas kaikki riitelee keskenään ja sanoo toisten systeemei paskaks ja omii paremmaks.

Luuleks et kaikki maat on yhtä anteliat sossutuessa kun suomessa? Kyl mä tiedän hemmetti miten pahasti esim. sossua käytetään hyväkseen. Jengi tekee pimeenä duunii ja nostaa tukii (kyllä sukulaiset ja kaverit), jengi matkustelee italiaan ja liettuun sossu rahoil (kyllä ystävät ja sukulaiset tekee), röökii vedetään päivästä toiseen, vuokrarahat käytetään ulkonasyömiseen ja mennää taas sossuluukullu niin saa uuden tsekin vuokraan.

Kyl mamut osaa, tiedän koska liikun heidän kanssa paljon joka päivän.

Vierailija
22/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump -syndroomaa pukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat työpaikat kaikille työikäisille ja kykyisille? Kuka maksaa palkat?

Eezy, kyl suomessa töitä on. Mee vaikka mollille niin huomaat. Asia on näin että valtio voi olla vain tietyn osudeen ihmisistä työnantajana kuten poliisin (ellei erikseen keinotekoisesti kunnosta vaikka teitö vaikka ei ole tarvetta). Niin sanotaan vaikka 20 % ihmisistä tekee valtiolle töitä (tämä on se kiinteä osuus).

Nyt yritykset luovat työpaikkoja, joten sitä byrokratiaa pitää poistaa niin helvetisti (ja joo kyllä mä tekisin), että yrityksen pystyttäminen ja ylläpitäminen olis tyhmällekkin helppoo. Ja sit kannattavuus, yritysverot vittuun samoin muutkin turhat verot, ja kaikki vero mikä velotettais yrityksilt olis vaan parempi/uusi alv.

Eli valtio ja yksityissektori maksaa palkat.

Vierailija
24/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo Leppänenkin lupasi ministerinä ollessaan poistaa Suomesta työttömyyden kolmessa kuukaudessa, kun vennamolaiset pääsivät hallitukseen. Ei poistanut, ei kyennyt. Etkä kykene sinäkään.

Vierailija
25/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump -syndroomaa pukkaa...

Hyvin huomattu. Kuuntele en oo Donaldin fani, enkä pidä miestä kovin fiksuna. Mutta äänestäisin häntä Hilaryn sijaista milloin tahansa. Siis mun säännöt olis niin hemmettin yksinkertaisii ja hyvii. Sun elämä, tee mitä teet sillä -> ei kuitenkaan pahaa muille. Valtiona en puutu enkä rajoita turhil lailla ja eu:n direktiivieil. 

Enkä todellakaan harjoittais agressiivist ulkopolitiikka. Loppujen lopuks ihminen tarvitsee vain muutaman perustarpeen niin se on iloinen: puhdasta vettä ja ruokaa, katon pään päälle, turvallisuutta ja rakkauta vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kaikki muu on ylimääräst.

Vierailija
26/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpo Leppänenkin lupasi ministerinä ollessaan poistaa Suomesta työttömyyden kolmessa kuukaudessa, kun vennamolaiset pääsivät hallitukseen. Ei poistanut, ei kyennyt. Etkä kykene sinäkään.

100 %, alotin jos koko valta olisi VAIN minulla dumbass. Ei nykyisessä systeemissä mitään yksin voi muuttaa. Koska kyse on demokratiasta, 200 kansanedustajaa ja vielä Luoja tietää kuinka monta muutaa päättäjää päälle. Demokratian suurin heikkous vaikka oisit oikees sun pitää kuunnella jotain pekka haavistoo tai persun idioottei tai kokomukseen liberaalineitosii.

Vierailija
27/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää maahanmuutto?

Vierailija
28/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo. Jos joku haluu töitä (SIIS OIKEASTI HALUU) niin töitä kyllä saa. Jos oot terve niin kyl sä hemmetti meet töihin kun tulee nälkä. Jos ei mitään muuta nii sit marjoja poimiin tai katuja siivoamaan.

Siis ihan oikeasti uskot, että 260 000 ihmistä ovat työttömiä koska eivät halua töitä? Oot selkeesti ihan pihalla.

Vierailija
29/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tää maahanmuutto?

EEZyyy. Rajat kiinni. Aloitan oon mamujen lapsi (tosin täällä syntynyt). Tän tapasest maahanmuutost on paljon haittaa kaikille. Mieti esim. Ranska, Saksa, ruotsi näil kaikil on isoi ongelmii. Tiedän kuinka erään maan (eli siis vanhempieni) pakolaiset huijaavat esim. ikäänsä tai vainoaan. SMaasta missä puhun on asiat paljon paljon paremmin kuin mitä mediassa annetaan ymmärtää (oon käynyt siel yli 10x)

1. Tän tapanen maahanmuutto lisää suomalaisten sydämissä vihaa. -> Viha ei oo hyväks.

2. Hirveesti massii ja energiaa menee pakolaisten hoitoon. -> kallista, persut menesty vaan mamujen takia.

3. Heidän kotimaahan jää vanhukset, lapset ja aikuiset jotka ovat hoitaneet asiansa hyvin siellä.

4. Vanhempieni kotimaasta tulee suurimaks osaks aikuisii miehii, jotka haluu seksii, helppoo rahaa ja EU

Oon auttamisen kannalla enemmän kun ykskään päättäjä todennäköisesti. Mutta Suomen valtion tehtävä ois vaan miettii suomalaisten etua, jos joku haluu auttaa niin rahat kerätään ja pelastetaan vaikka 10000 afrikkalaista lapsen janolta juin 20 perheen ottamista suomeen. Paljon parempi. Auttaminen pitää tulla sydämestä ei minun päätöksestä nostaa verojasi jotta mamuperhe voi elää tuilla vuosia.

Vierailija
30/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet lähteekö täysi anarkia päälle tuosta sinun sosiaalitukirjestelmästäsi? Olen itse ollut aikoinaan yhtä naiivi ja ajatellut, että turha hyysääminen pois, mutta yksi merkittävä tekijä kohtuullisille sosiaalietuuksille on kuitenkin yhteiskuntarauhan turvaaminen.

Höpön löpö. Tiieks täs politiikas kaikki riitelee keskenään ja sanoo toisten systeemei paskaks ja omii paremmaks.

Luuleks et kaikki maat on yhtä anteliat sossutuessa kun suomessa? Kyl mä tiedän hemmetti miten pahasti esim. sossua käytetään hyväkseen. Jengi tekee pimeenä duunii ja nostaa tukii (kyllä sukulaiset ja kaverit), jengi matkustelee italiaan ja liettuun sossu rahoil (kyllä ystävät ja sukulaiset tekee), röökii vedetään päivästä toiseen, vuokrarahat käytetään ulkonasyömiseen ja mennää taas sossuluukullu niin saa uuden tsekin vuokraan.

Voi ap raukka, tietämätön, tyhmä ja pahasti asenteellinen, joka yrittää provoilla parhaansa mukaan. Provoilu on taidetta, se ei saa olla liian läpinäkyvää ja taustalla tulisi aina olla tietoa. Ap ei nyt onnistunut.

Suomen hyvä sosiaaliturva on muuten iso kupla. Monessa maassa sosiaaliturva on parempi. Suosittelen lukemaan Eurostatin julkaisuja.

Vierailija
31/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo. Jos joku haluu töitä (SIIS OIKEASTI HALUU) niin töitä kyllä saa. Jos oot terve niin kyl sä hemmetti meet töihin kun tulee nälkä. Jos ei mitään muuta nii sit marjoja poimiin tai katuja siivoamaan.

Siis ihan oikeasti uskot, että 260 000 ihmistä ovat työttömiä koska eivät halua töitä? Oot selkeesti ihan pihalla.

Oon sisällä. Luet mitä haluat lukea, jos luet vittu kunnolla niin huomaat esim. että siellä on avain sana terve. Ja kun multa kysyttiin yleisesti työttymyydest niin annan yleisen vastauksen. Tottakai se että 100% työssäkäyvistä ois töissä, ei ole tavoite.

Vierailija
32/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap raukka, tietämätön, tyhmä ja pahasti asenteellinen, joka yrittää provoilla parhaansa mukaan. Provoilu on taidetta, se ei saa olla liian läpinäkyvää ja taustalla tulisi aina olla tietoa. Ap ei nyt onnistunut.

Suomen hyvä sosiaaliturva on muuten iso kupla. Monessa maassa sosiaaliturva on parempi. Suosittelen lukemaan Eurostatin julkaisuja.

Suosittelen et otat pääs pois perseestäs. Oot pelkkä suu.

Vierailija
33/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tää maahanmuutto?

EEZyyy. Rajat kiinni. Aloitan oon mamujen lapsi (tosin täällä syntynyt). Tän tapasest maahanmuutost on paljon haittaa kaikille. Mieti esim. Ranska, Saksa, ruotsi näil kaikil on isoi ongelmii. Tiedän kuinka erään maan (eli siis vanhempieni) pakolaiset huijaavat esim. ikäänsä tai vainoaan. SMaasta missä puhun on asiat paljon paljon paremmin kuin mitä mediassa annetaan ymmärtää (oon käynyt siel yli 10x)

1. Tän tapanen maahanmuutto lisää suomalaisten sydämissä vihaa. -> Viha ei oo hyväks.

2. Hirveesti massii ja energiaa menee pakolaisten hoitoon. -> kallista, persut menesty vaan mamujen takia.

3. Heidän kotimaahan jää vanhukset, lapset ja aikuiset jotka ovat hoitaneet asiansa hyvin siellä.

4. Vanhempieni kotimaasta tulee suurimaks osaks aikuisii miehii, jotka haluu seksii, helppoo rahaa ja EU

Oon auttamisen kannalla enemmän kun ykskään päättäjä todennäköisesti. Mutta Suomen valtion tehtävä ois vaan miettii suomalaisten etua, jos joku haluu auttaa niin rahat kerätään ja pelastetaan vaikka 10000 afrikkalaista lapsen janolta juin 20 perheen ottamista suomeen. Paljon parempi. Auttaminen pitää tulla sydämestä ei minun päätöksestä nostaa verojasi jotta mamuperhe voi elää tuilla vuosia.

Siis sun mielestä maahanmuuttajia on vain afrikkalaiset, pakolaiset, ym? Kyllähän tänne muuttaa paljon ihmisiä ruotsista, venäjältä, virosta, englannista, ranskasta, kreikasta, ym. euroopan maista. Että rajat kiinni heiltäkin, vai? Sivistä nyt vähän itseäs, teet itsestäs ihan naurunalaisen :D

Vierailija
34/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tää maahanmuutto?

Siis sun mielestä maahanmuuttajia on vain afrikkalaiset, pakolaiset, ym? Kyllähän tänne muuttaa paljon ihmisiä ruotsista, venäjältä, virosta, englannista, ranskasta, kreikasta, ym. euroopan maista. Että rajat kiinni heiltäkin, vai? Sivistä nyt vähän itseäs, teet itsestäs ihan naurunalaisen :D

Yoyo, ota eezyy. Kuuntele mieti nyt hetken jos mä käsittelisin maahanmuuton kokonaisuudessan niin mun vastauksesta/sista tulis romaanin pitusii. Eihän kukaa jaksa sellasi lukee vauvasta. Näin yleisesti rajat kiinni, etkö kato uutisii? Ajankohtainen asia, kun sanon rajat kiinni tarkoitan yleisesti. Päättäjä suomen edustajana ja suomen etujen edistäjänä, turvapaikan myöntäisin vain niille joista on Suomelle hyötyä. Auttaminen erikseen sen voi tehdä paremmin, halvemmin ja tehokkaamin kuin ottamalla esim. perhe kriisialueesta. Ota nyt viel huomioon et mun juuret on lähi-idäst, tosin oon tääl syntynyt, joten niin en oo mikää skini seinäjoelt.