Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinipojat huutelevat lenkillä, ärsyttää

Vierailija
14.08.2016 |

Kun olen lenkillä trikoot jalassa, niin jotkut teinipojat huutelevat välillä perään. Usein tulee kommentointia esimerkiksi perseestä. Ei nyt mitään kamalan rivoa, mutta sellaista pientä kuittailua. Ja kroppani kestää kyllä trikoot. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen lenkillä trikoot jalassa, niin jotkut teinipojat huutelevat välillä perään. Usein tulee kommentointia esimerkiksi perseestä. Ei nyt mitään kamalan rivoa, mutta sellaista pientä kuittailua. Ja kroppani kestää kyllä trikoot. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

mulla teinit yleensä minun tisseistä huutelevat , sain ne hiljaiseksi kun näytin tissit.

Vierailija
22/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Mitähän sinun päässäsi liikkuu kun tuohon edes kiinnität huomiota?

Hankalaksi menee elämä.

Miten paljon itse nautit tuntemattomien huutelusta?

En kiinnitä moiseen huomiota. Mitä siitä tulisi, jos jäisin miettimään jokaisen juopon/mielenterveysongelmaisen huutelua?

Kokoa itsesi ja ala elämään aikuisten elämää.

Teinien huutelut ei sitä kaada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla teinit yleensä minun tisseistä huutelevat , sain ne hiljaiseksi kun näytin tissit.

Viimeistään tuossa vaiheessa teinipojat säikähtävät. Ollaan olevinaan niin kovia sonneja ja huudellaan kaikenlaista, mutta jos täysi-ikäinen nainen laittaa tissit tiskiin, niin sitten alkaa ujostuttaa. Ei oikein tiedetäkään, mitä pitäisi tehdä, kun ei ole ennen muiden kuin äidin tissejä nähty.

Vierailija
24/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalaksi menee elämä.

En kiinnitä moiseen huomiota. Mitä siitä tulisi, jos jäisin miettimään jokaisen juopon/mielenterveysongelmaisen huutelua?

Ei kaada, ei, mutta onko aivan täysin mahdoton ajatus, että jotakuta tällainen huutelu saattaisi ärsyttää? Eikö ihmisiltä voi odottaa käytöstapoja?

Vierailija
25/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalaksi menee elämä.

Ei kaada, ei, mutta onko aivan täysin mahdoton ajatus, että jotakuta tällainen huutelu saattaisi ärsyttää? Eikö ihmisiltä voi odottaa käytöstapoja?

Ei enää vuonna 2016, valitettavasti. Tosi-tv on pilannut kokonaisen sukupolven.