Pojalle nimeksi Sulo?
Kommentit (21)
Koirapoluilla kolme Sulo-koiraa.
Eli jo tästä syystä en antaisi. Muutenkin ällöttävä mammanpojan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa on Sulo
Niin on naapurinkin kissa ja ainakin kaksi koiraa.
Etsitään yksillöllistä, mutta haksahdetaan muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Koiran nimi
Ennen oli selkeitä koirannimiä, kuten Musti, Tassu, Peni. Nimiä, jotka selkeästi erottuivat ihmisille annettavista nimistä. Nyt koirien nimimuoti on muuttunut. Annetaan minun ikäpolven mummojen ja vaarien nimiä. Sulo on nimi, jonka olen kuullut vain vanhemman polven ihmisillä. En koskaan aiemmin koirilla. Näin se nimimuoti muuttuu... koirillakin.
Söpö nimi, mutta meidän rapussa asuu yksi Sulo-koira ja koirapuistossamme käy toinen.
Sulo on nyt taas muodissa ihmisen nimenä, mutta koirien ja kissojen nimenä se on ollut muodissa kauemmin. Ei mulla pokka pitäisi, jos tapaisin uuden ihmisen, joka reippaasti esittelisi itsensä: Rekku Räyhä! Sulo on samaa sarjaa.
Hyvä nimi. Tunsin useampiakin Sulo-nimisiä vanhoja miehiä, ja nyt on tutuilla pieni Sulo-poikakin, ajaton nimi ja selkeä, ei varmasti kiusata. Laittakaa vaan :)
Täällä kans yksi, jonka naapurilla on Sulo-niminen kissa :) Hyvä mieli tulee kun näkee sitä.
Harkittiin, mutta mies oli sitä mieltä, että lasta kiusattaisiin kumminkin "sulo,sulo, näytä sun sulos". 😁
Harmittaa hiukan,että ennen muutama vuosi sitten laittanut pojalle nimeksi Paavo Sulo Aleksanteri, Sulo jäi uupumaan.
Jos haluat että pojastasi kasvaa naisellinen bottom niin miksipäs ei?
Ennen oli hyvin yleinen nimi, vanhat nimet on nyt muotia niin Sulo sopii hyvin.
Nimiasiat ovat niihin makuasioita. Mutta kun kysyit mielipidettä, minusta se ei ole kiva nimi pojalle ja miehelle. Vähän kuulostaa naisellista. Mutta kaikesta voidaan kiusata, ei Sulo nimestä varmaan sen enempää kuin jostain muusta asiasta.
Jos nimi tuntuu itsestä hyvältä niin siitä vaan.639
Tunnen muutaman Sulon ikähaarukalla 5kk-47v ja ketään ei kiusattu. Täälläpäin useampia Suloja Ja Simoja sekä esim Akuja . Ihana nimi tuo Sulo