Miksi ystäväni tekee näin?
Ystäväni on aika kiireinen (kuten myös) minä, mutta tekstittelemme aika usein. Olemme puhuneet, että olisi kiva vaihtaa kuulumisia myös puhelimessa. No, laitoin viestiä viime viikolla, että sopisiko tänään jutella puhelimessa, johon vastasi, että in sinä päivänä kiireinen, mutta huomenna hänellä on aikaa puhua. Soitin sitten seuraavana päivänä, eikä vastannut puheluun. Odottelin iltaan ja laitoin viestin, että huomasiko hän minun soittaneen. Vastasi tähän, että oli ollut kiireinen koko päivän, eikä huomannut (?) puheluani. Ehdotti sitten, että josko puhuisimme seuraavana päivänä. Tuossa vaiheessa jo alkoi ärsyttämään, mutta vastasin, että ehkä. Eipä ole sitten soittanut.
Kylläpä ottaa aivoon. Ymmärrän, että aikataulut muuttuvat, mutta ettei koko päivänä olisi katsonut puhelintaan ja sitten selittää liiba-laaba kiireitään. Vähän haiskahtaa, ettei kiinnosta jutustelu. Hajurako tarpeen?
Kommentit (5)
Ymmärrän hyvin kiireen, mutta sitten voisi sanoa sen suoraan. Nyt musta tuntuu vaan tosi tyhmältä, ja että hän vaan keksii tekosyitä. En ymmärrä, miten ei voi huomata puhelua, jos on juuri edellisenä päivänä sovittu, että soittelen...?
Varmaan puhelinkammoinen. Itse olen sellainen; tykkään viestitellä ja nähdä livenä, mutta jostain syystä kammoan puhelimessa puhumista. Harvemmin kehtaan sitä kelleen selitellä, joten keksin just noin tekosyitä miksi en vastaa, vaikka parhaillaan olen saattanut ahdistuneena tuijottaa soivaa kapistusta ja vaan jättänyt vastaamatta.
Inhoan myös puhua puhelimessa ja siksi laittelenkin paljon viestejä! Mulla oli aikanaan yks tosi energiat imevä kaveri, joka pitkiä työmatkoja ajaessaan nappasi hands freen korvaan, soitti ja aloitti puhelun "no?". Eli oletti minun keksivän hauskaa juttua tunnin verran kerrallaan. Itsellään ei ollut juurikaan asiaa. Kuhan soitti. En todellakaan vastannut joka kerta, en läheskään.
Ehkä kiire on eikä se jouda puhumaan.
Sulla on eri odotuksetk kuin sillä.