Nyt on tapahtunut kauheita
Tämä liittyy tuohon Köyhä perhe ei anna olla minun lapsen kanssa keskusteluun. Siis jos ette ole käyneet tolla sivulla vielä niin kannattaa käydä. Siis sen keskustelun jutut käy vieläkin, mutta nyt vaimoni on pyytänyt tuon lapsen meidän kanssa Kanariansaarille ja he suostuivat. Nyt meidän pitäisi kustantaa heille saman lainen huone kuin meillä👿Poikani ja vaimoni ja varmaan tuon toisen perheen poika ja äiti ovat innoissaan, mutta minä en. Sillä kävin juuri eilen haukkumassa tuon perheen isälle niiden perheen ihan lyttyyn. Nyt hän varmaan vihaa minua ja meidän perhettä MITÄ VOIN TEHDÄ???
Ps: anteeksi taas nuo kirjoitus virheet mulla täällä töissä taas kiireitä
Kommentit (10)
Mitä sä sekoilet? Eihän sun tartte vieraille ihmijsille kustantaa yhtään mitään? Ootko sä jotenkin vaimosi tossun alla tai jotain?
No kun vaimo ei vaan kysynyt minulta sillä vaimo ja tuon toissen perheen äiti ovat todella hyviä ystäviä. Yritin sanoa vaimolleni että emme osta heille samanlaista sviittiä kun meillä mutta hän eivaan suostu😬
T.ap
Anteeks taas nuo kirjoitus virheet
T:ap
Siis täh. Oletteko joku lapseton pariskunta? Ei kai nyt mukaan lähtevä lapsi mitään sviittiä tarvitse. Eikö asu teidän kanssa samassa huoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Siis täh. Oletteko joku lapseton pariskunta? Ei kai nyt mukaan lähtevä lapsi mitään sviittiä tarvitse. Eikö asu teidän kanssa samassa huoneessa?
Meillä on yksi poika ja tuon pojan mukaan pitäis lähtee myös sen vanhemmat.
T : ap
0/5 alkaen siitä, että Kanarian saaret on niin WT, että kukaan oikeasti rikas ei sinne mene.
Vierailija kirjoitti:
0/5 alkaen siitä, että Kanarian saaret on niin WT, että kukaan oikeasti rikas ei sinne mene.
Olemme aina tykänneet käydä Kanariansaarilla sillä siellä on niin paljon turisteja. Ja poikamme tykkää muutenkin koko paikasta
T : ap
Jotain rajaa nyt näihin huonoihin trolleihinkin.
Joskus joku on niin paska että se on suorastaan hyvä. Tämä on pelkästään paska.
Oikeasti varakas perhe voi hyvinkin lomailla Kanarialla kun sielläkin on mahtavia 5 tähden hotelleja ihan niinkuin missä vaan eikä vain halpoja luukkuja lihapullat+muusilla.
Tosin itse olemme olleet vain 4+tähden hotelleissa kun niissä on rennompi fiilis vaikka ei ole rahasta kiinni.
Hän?