Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomen poisto kasvoilta julkisella

Vierailija
14.08.2016 |

Mitenköhän mun tulee menetellä? Soitanko suoraan terveyskeskukseen ja saanko sieltä lähetteen vai? Ihan kosmeettisista syistä poistan. Paljon tulisi hintaa? Olen alaikäinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että menet yksityiselle ja ihan alan kirusgille.

Kasvoista kuitenkin kyse.

Itse olin kovasti menossa julkiselle puolelle poistattamaan kasvoissa olevan luomen niin sieltä sain saman neuvon jonka sinulle nyt annan.

Jos olet alaikäinen eikö vanhempasi vois auttaa kustannuksessa?

Vierailija
2/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 korjaa, kirurgille tietysti eikä kirusgille.

Ja itse siis menin yksityiselle ja kannatti, tosi siistiä työtä teki eikä jäänyt minkäänlaista jälkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toki, mutta jos maksaa ihan älyttömästi, niin ei viitti maltaita pulittaa luomen takia :D AP

Vierailija
4/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toki, mutta jos maksaa ihan älyttömästi, niin ei viitti maltaita pulittaa luomen takia :D AP

Sitten ei ehkä kannata leikkauttaa lainkaan. Jälki voi olla toimenpiteen jälkeen paljon pahempi ja rujo verrattuna nykyiseen luomeen.

Mutta kysy sieltä ja ota selvää!

Vierailija
7/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verovaroin tehdä kosmeettisia leikkauksia. En ainakaan itse haluaisi rahoittaa jonkun toisen turhamaisuutta. Eli yksityiselle vain.

Vierailija
8/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei verovaroin tehdä kosmeettisia leikkauksia. En ainakaan itse haluaisi rahoittaa jonkun toisen turhamaisuutta. Eli yksityiselle vain.

Kyllä joku yleislääkäri voi leikata luomen kosmeettisistakin syistä. Mutta jälki voi olla karmea ikuisine arpineen.

Vierailija
9/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luomi esim on silmän alla sen kokinen että haittaa näkökykyä on kyse muustakin kuin turhamaisuudesta.

Ja riippuen minkäkokoinen, mallinen ja värinen luomi on niin se voi aiheuttaavakavia itsetunto-ongelmia jne eli ei ole välttämättä kyse pelkästä turhamaisuudesta vaan poistolle voi olla pätevät syyt, fysiologiset tai henkiset.

Mutta minuakin kiinnostaa eikö ap:n vanhemmat voisi auttaa jos alaikäisestä kyse?

Vierailija
10/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän työterveyttä ja sanoin jo ajanvaraukseen soittaessani että luomen poistoon olisin tulossa. Sain ajan suoraan leikkaavalle lääkärille. Jälki oli siisti, poskesta korvan alapuolelta leikattiin ja lähetettiin vielä patologille (tai vastaava tutkittavaksi). Ja koko homma oli tietenkin täysin maksutonta minulle.

Eli ap:lle vinkiksi kannattaa hankkia koulutus ja työpaikka. Köyhä maksaa aina enemmän jos edes hoidetaan.

Vierailija
11/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin pari vuotta sitten julkisella luomi. Sanoin sen olevan joskus kova ja enemmän kohollaan. Lääkäri piti sitä kuitenkin kosmeettisena poistona. Pelotteli että voi jäädä rumakin arpi ja tunnottomuutta, luomi oli korvan alapuolella eli en näe sitä suoraan peilistä katsoen. Mitään arpea ei oikeastaan edes ole ja ihan normaali tunto siinä kohtaa. Kai nämä ovat ihan sattuman kauppaa sitten. Yksityisellä ja työterveydessä sen sijaan poistetaan vaikka aivot maksavan asiakkaan niin pyytäessä :)

Vierailija
12/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomen poisto yksityislääkärilla maksaa vain 200-300 euroa. Luomen poistossa ei ole mitään turhamaista. Suosittelen Mehiläistä.

Vierailija
13/13 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin 4 luomea alle kahellasadalla yksityisellä. Kaksi naamasta, kaksi vartalosta. Kasvoihin ei jäänyt mitään jälkiä, vartaloon kohoarpi. Kaverilla poistettiin parillasadalla yks luomi kasvoista mehiläisellä ja jäi ruma arpi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi