Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaaha, minun mieheni ei enää IKINÄ pääse laskettelureissulle kavereidensa kanssa!!!!!

Vierailija
02.03.2006 |

Tuli edellispäivänä takaisin Itävallasta käsi paketissa, kun oli laskenut merkittyjen rinteiden ulkopuolella (niin kuulemma kaikki tekevät)! Ja yksi heidän porukasta oli kuulemma melkein jäänyt lumivyöryn alle. Voi j*umalauta sanon minä, aikuiset miehet käyttäytyy kuin hullut, vastuuttomat kakarat. Kun sanoin miehellle että mitä jos hän olisi jäänyt lumivyöryn alle, minä olisin nyt leski ja kahden lapsen yh, niin eipä osannut mies sanoa siihen mitään.

On kyllä todellakin viimeinen kerta kun tuo mies lähtee laskettelureissulle.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättämseen, niin voin todeta, että tuo merkittyjen rinteiden ulkopuolella laskeminen on vaan huisaa. Niissä on haastetta (no ap:n miehelle ilmeisesti vähän liikaakin) eikä niitä ole vielä " pilattu" liialla laskemisella. Joten ymmärrän hyvin niiden vetovoiman.

Ja kyllä, olen äiti x 3, silti en voi ihan aina vastustaa noiden rinteiden houkutusta.

Vierailija
42/43 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kyllä uskomattoman vastuuttomia - yleistän, tiedän.

Ja tällä palstalla kirjoittelevien " minä olen suurisydäminen ja oikeassa" -asenne ällöttää. Naisia on kahdenlaisia:

Sellaisia, jotka neuvottelevat miehensä kanssa molempien menoista ja tarpeen tullen sanovat miehelleen, en tosiaan haluaisi, että menet sinne! Ja mies punnitsee ja todennäköisesti ei tee vastoin vaimonsa toivomusta.

Sellaisia naisia, jotka eivät saa sanotuksi omaa mielipidettään, koska leikkivät jotakin reilua jätkää, mutta marisevat ja valittavat sitten miehensä toilailuja tai katkeroituvat hapannaamoiksi. Eivät ole vielä ymmärtäneet onnelisen elämän ajatusta nro yksi: sano toiveesi ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi häpyä teille tietämättömille muutamaksi viikoksi, käyttää yhteistä rahaa ja jättää huushollin ja lapset sinulle - sinulla ei ole asiaan mitään sanottavaa?? Eipä ole ihme, että naiset ovat hiukan alakynnessä tässä yhteiskunnassa. Voitko sinä tehdä vastaavan tempun? Ja millaisessa jamassa avioliittonne on, vai voiko sitä edes liitoksi kutsua, jos molemmat elävät kuten lystäävät? Eipä ihme, että avioeroja on niin paljon nykyisin.