Vinkki vanhemmille miehille
Jos nuori nainen tahtoo teidän seuraa, niin nuori nainen varmasti lähestyy teitä itse. Jättäkää muut nuoret naiset rauhaan.
Kommentit (11)
Vanhemmalla miehellä on sama oikeus lähestyä nuorta kuin nuorellakin miehellä. Onko tämä nyt taas joku ikäerotrollaus vai mistä on kysymys?
Seksuaalinen häirintä on kiellettyä ihan iästä riippumatta.
Ihan varmasti kierrän kaukaa ja kauemmas juoksen jos alkaa lähestymään.
Miksi tämä asia näyttää olevan sinulle jokin sydämen asia?
Katsokaa nimimerkin aiempia viestejä. Se kirjoittaa kaikissa viesteissään samasta aiheesta ja "yli 30 vuotiaista papparaisista" eli joo, kyseessä on trollaus.
No mä en lähesty, koska olen ujo. Mutta olen aina pitänyt selkeästi itseäni vanhemmista miehistä ja toivon, että vastedeskin edes joskus joku tällainen mies minua tohtisi lähestyä. Nuoremmat miehet vaativat kaunista ulkonäköä, vanhemmat arvostavat muuta, sitä nuoruutta ainakin. Saa kerrankin tuntea olevansa haluttu! Vanhemmat miehet ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nimimerkin aiempia viestejä. Se kirjoittaa kaikissa viesteissään samasta aiheesta ja "yli 30 vuotiaista papparaisista" eli joo, kyseessä on trollaus.
Yli 30 vuotias on ehdottomasti liian vanha itselleni ja monelle muullekin ikäiselleni. Miksi en siis voisi sanoa vanhaa miestä papparaiseksi?
Joka kolmannessa viestissä täällä valitetaan että suomalaiset miehet eivät lähesty tai osoita kiinnostustaan.
Opettele sanomaan kohteliaasti että et ole kiinnostonut.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotias on ehdottomasti liian vanha itselleni ja monelle muullekin ikäiselleni. Miksi en siis voisi sanoa vanhaa miestä papparaiseksi?
Koska on muutakin maailmaa kuin sinun. Yhtä hyvin voisit nimittää itseäsi sikiöksi.
Minusta saa lähestyä, mutta vanhemmalla miehellä pitäisi olla jo kyky varsin nopeasti lukea, onko nainen kiinnostunut, ja siihen pitäisi riittää ihan tavallinen keskustelu ja katsekontakti. Yleensä nuo nuoria lähestyvät vanhat miehet ovat niitä, joiden sosiaaliset taidot eivät riitä minkään ikäisen naisen kiinnostuksen herättämiseen.
Eikä lähesty. Naiset eivät lähesty, piste. Tuolla oletuksella kannattaa jokaisen miehen mennä ja olla itse aktiivinen. Naiset ovat myös palstalla toisinaan kertoneet, että itse lähestymällä on tullut huonoja tuloksia. On joutunut suhteen vetojuhdaksi tai mies ei ole ollut täysillä mukana.