Mies sekosi raskausuutisesta.
Tilanne on se, että olemme yrittäneet vauvaa noin vuoden, tuloksetta. Siskoni alkoi tapailemaan erästä miestä pari kuukautta sitten. Siskoni ei missään nimessä halua lasta. Nyt hän sitten kuitenkin on raskaana. Mieheni meni sekaisin tästä kun sai tietää. Hän itki, huusi, kiroili ja alkoi juomaan. Selvittyään hän kyllä myönsi ylireagoineensa ja käyttäytyneensä huonosti. Hän todella haluaa lapsen/lapsia, on aina halunnut. Minulla on yksi lapsi, joten en ota tätä niin raskaasti. Siskoni on minua muutaman vuoden vanhempi ja olemme kolmekymppisiä. Minua pelkästään surettaa, koska sisko on ison ja vaikean päätöksen edessä. Miestä suoraansanoen vituttaa kun kaikilla kavereillakin on jo muksuja. Mutta tänään mies on ollut kovin hiljainen ja ilmeisesti itkenytkin. Mietin vaan oliko miehen reagointi ihan normaalin rajoissa?
Kommentit (12)
Ootteko setvinyt miksi lasta ei tule? Voisi olla hoidettavissa.
Suosittelisin kyllä käymään lääkärissä miehen kanssa jos vuodessa ei tule tulosta, mielummin liian aikaisin kun myöhään.
Miehen reagointi on musta ihan normaalia. Lapsettomuus on kova asia miehellekin ja tuttujen onnistumiset tuntuu todella pahalta. Yritä puhua asiasta hänen kanssaan?
On normaalia, jos kärsii lapsettomuudesta.
Kun minulla oli lapsettomuutta, niin aloin itkeä kaverin vauvauutisesta ja se oli lievä reaktio.
Jos vuosi on täynnä, suosittelen hakeutumaan lapsettomuustutkimuksiin. Voit myös ennen sitä hieman kysellä mieheltäsi, onko tällä kenties kiveksiin kohdistuneita vammoja, kivessuonikohjuja, onko lapsena ollut piilokives, onko tämän äiti tupakoinut odottaessaan miestäsi yms. seikkoja, jotka voivat vaikuttaa siittiötuotantoon pysyvästi ja peruuttamattomasti. Kannattaa varautua ja puhua asioista. Tämä voi pehmentää sitä iskua, joka saattaa seurata jos siittiöitä löytyykin nolla, kuten mm. meillä kävi. Kun kysyt siitä, onko miehesi käytös normaalia, mielestäni on. Sinulla on yksi oma lapsi. Kuvittele, että joku ottaa sen sinulta pois juuri nyt. Kuvittele se tunne ja ymmärrät, miltä miehestäsi tuntuu.
Aika uskomatonta reaktiota mieheltä. Äitiinsä tullut.
On käynyt panemassa sun sysseä. Varma tieto.
Eikö kukaan kuule porvoon huutoa? Kalastellaan älämölöä siitä kuinka mies on pannut siskon raskaaksi.
Ei todellakaan ole kyse siitä että olisi pannut siskoani. Siis mitä ihmettä. Luotan mieheeni. Ja vielä enemmän siskoonki. Hän ei ikinä tekisi minulle niin. Painotan vielä; mieheni ja siskoni eivät ole harrastaneet seksiä keskenään. Se on varma juttu. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole kyse siitä että olisi pannut siskoani. Siis mitä ihmettä. Luotan mieheeni. Ja vielä enemmän siskoonki. Hän ei ikinä tekisi minulle niin. Painotan vielä; mieheni ja siskoni eivät ole harrastaneet seksiä keskenään. Se on varma juttu. T. Ap
Ja Titanic oli uppoamaton. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Titanic oli uppoamaton. Lol.
Ei varmasti mieheni reagoisi noin jos olisikin saanut siskoni raskaaksi. Todennäköisesti olisi hyvin hiljaa tai korkeintaan kommentoisi jotain ettei epäilykseni heräisi. Ja miten mieheni voisi päätellä olevansa isä kun siskollani tosiaan on jo mies kenen kanssa harrastaa petipuuhia? T. Ap
Vie se tuhkamunaukkos lääkärin tutkittavaksi.