Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Conan O'Brien vaimoineen vaikuttaa onnelliselta parilta!

Vierailija
13.08.2016 |

Tiedä sitten mitä ovat kulissien takana. Olis kyllä yllätys saada tietää että jompikumpi juoksee vaikka vieraissa tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mulle olis todellinen yllätys saada tietää ettei Conan ole koskaan pettännyt vaimoaan!

Vierailija
2/6 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mulle olis todellinen yllätys saada tietää ettei Conan ole koskaan pettännyt vaimoaan!

Tämä👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conan on peri-irkkuna tosi ujo seksuaalisuuden suhteen. Hänelle on suht vaikeaa puhua vaimostaan, syntyneistä lapsista etc. Enpä usko että juoksee muualla.

Vierailija
4/6 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Conan on peri-irkkuna tosi ujo seksuaalisuuden suhteen. Hänelle on suht vaikeaa puhua vaimostaan, syntyneistä lapsista etc. Enpä usko että juoksee muualla.

No en ole kyllä huomanut että hänellä olis mitään ongelmaa puhua noista. Joskus hänen flirttinsä ja juttunsa muiden naisten kanssa menee liian pitkälle vaikka tekeekin sen huumorin varjolla.

Vierailija
5/6 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyllä huomanut että hänellä olis mitään ongelmaa puhua noista. Joskus hänen flirttinsä ja juttunsa muiden naisten kanssa menee liian pitkälle vaikka tekeekin sen huumorin varjolla.

Et ehkä katso oikeita haastatteluita sitten. Olen seurannut Cocoa tosi paljon ja nuo purrrr-jutut naisille on ihan näyteltyjä ja kuuluu entertainmentiin. Sitten kun mennään siihen että häntä itseään haastatellaan ja puhutaan hänelle henkilökohtaisista asioista, hän menee ihan mutkalle. Olen nähnyt.

Vierailija
6/6 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen mustamaalaaminen? Et ole tainnut lukea Conanista tehtyä kirjaa, jossa ilmenee kokeneensa sydänsuruja. Ei varmasti ikinä tekisi niin vaimolleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi