Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä on sukupuoliherpes?

Vierailija
13.08.2016 |

On niin jumalattoman yleinen. Ystäväpiirissäni varmaan puolella on se.

Itse nostan käden pystyyn o/ Sain sen exältäni, joka "unohti" kertoa asiasta mulle...:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään? Mielenkiintoista olisi kuulla, mistä muut ovat sen saaneet ja miten olette sen kanssa pärjänneet. Mulle oireita tulee harvoin, ehkä n.kerran vuodessa onneksi. Ap

Vierailija
2/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huuliherpes joka puhkeaa silmään :( onneks ei nyt ole kohta 2 vuoteen ollut tuota kamalaa herpestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Nuoruuden poikaystäväni "kantoi" genitaaliherpesvirusta, vaikka ei ollut sitä sairastanut, ja kun itse olin ollut kovasti sairaana ja vastustuskyky oli heikkona, niin sain herpeksen. Siitä on jo 14 vuotta aikaa, välillä on pitkiä aikoja oireeton, välillä muun sairastelun/stressin yhteydessä ilmestyy. Estolääkitystä käytän siihen välillä, jos on useamman kerran putkeen ja loppuraskaudessa, ettei ole aktiivisena synnytyksen aikaan. Eipä tuo mikään big deal ole.

Vierailija
4/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on genitaaliherpes, alkuvuosina oli tosi tuskallinen, mutta ajan kanssa on helpottanut, rakkuloita tulee vain kovan stressin aikana.

Ai niin, sen sain puolistolta, joka väitti saanensa sen minulta, mikä oli kyllä emävalhe.

Vierailija
5/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö genitaaliherpekseen ole estolääkitystä kuten huuliherpekseen? 😯

Vierailija
6/6 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö genitaaliherpekseen ole estolääkitystä kuten huuliherpekseen? 😯

On siihen, mutta koska mulle tulee se tosi harvoin ja nykyään niin lievänä että sitä tuskin huomaa, niin en ole kokenut tarpeelliseksi hankkia estolääkitystä. Eri asia heillä, joilla se uusii jatkuvasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän