Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeänkö mennä kauppaan ostamaan pelkkää karkkia?

Vierailija
13.08.2016 |

Mitään muuta ostettavaa ei ole. Olen kuitenkin aikuinen. Vihanneksia ja hedelmiä on jääkaappi täynnä. Tekee vain mieli salmiakkia. Vai pitäisikö ostaa jotain säilyvää lumeterveellistä lisäksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn itse hakemassa marketista kassillisen salmiakkia kun lähden useaksi kuukaudeksi ulkomaankomennukselle. En ole vielä törmännyt ostorajoitukseeb.

Vierailija
22/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet ikinä onnistunut saamaan kyrpää? Vituttaa tällaisena pelkkää karkkia ostavana miehenä se, että vaikka uskallankin ostaa pelkkää karkkia, niin pillua en tule koskaan saamaan.

Mistä sä tiedät onko ap saanut kyrpää vai ei? Ja miten se tähän aiheeseen edes liittyy?

Vaikka lassukoille kai kaikki liittyy jotenkin pilluun ja sen saamattomuuteen. Ihan kaikki.

Sellaista naista ei ole olemassakaan, joka ei olisi saanut. Tai sitten on vain kieltäytynyt siitä ja siksi neitsyt, eli käytännössä sama kuin saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi aikuista lasta...ap 

Vierailija
24/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa, tule kioskiin

Vierailija
25/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja ostat kaikki karkit, joita mieli tekee. Etkä muuta. Kaupalle kelpaa asiakas kuin asiakas. Ja kukaan ei katso eikä piittaa siitä, mitä ostat.

Vierailija
26/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn lähikaupasta monta kertaa viikossa ostamassa miehelle karkkia. (joo passaan häntä tiedän, mutta pidän siitä.) ja siellä on aina se sama myyjä, katsoo aina et taasko toi läski tuli ostaan karkkia. Useimmiten en edes syö niitä itse

Olispa mullakin joku noin hieno nainen.

Olipa kiva kuulla :) yleensä kun tällaisia sanoo saa vain paskaa niskaan, että miksi alistut miehen tahtoon lopeta heti. Mut mä tykkään passata ja hemmotella mun miestä!

Varmaan se mieskin tekee sulle kivoja juttuja? Tuskin muuten hemmottelisit.

Vierailija
27/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaat - rohkeasti vaan !

Vierailija
28/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hävettäisi ostaa karkkia tutusta kaupasta. Olen hoikka ja ostan aina terveellistä ruokaa paikallisesta kaupasta. En ilkeä ostaa sieltä karkkia, koska silloin kaupan kassa voi ajatella että "nytkö tuokin luovuttaa ja syö itsensä pilalle! Kohta se on yksi maha pystyssä kävelevistä läskeistä laiskoista mätisäkeistä joita joka toinen näyttäisi nykyään olevan."

Tämän takia ostan karkkini viereisestä kaupungista.

Vierailija
29/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin. Ei onneksi näkynyt av-mammoja ja kassallakin oli nuori mies. Ostin limsapullon ja pakastepizzan vielä lisäksi. 

Vierailija
30/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kauheeta jos joku söpö mies näkee!

Vierailija
31/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt oikeasti seuraa muiden ostoksia niin, että erikseen jäisi niitä pohtimaan? Ainakin toivon näin, koska ostan herkut usein lähikaupasta ja samalla mukaan saattaa tarttua maitoa tai leipää mutta kasvikset siellä ovat turhan kalliita suurempiin kauppoihin verrattuna. Lisäksi oikeastaan haluan, että kaupassa rekisteröidään lempiherkkujeni menekki, sehän oliskin, jos poistaisivat vaikka parhaan dipin valikoimasta!

Vierailija
32/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet ikinä onnistunut saamaan kyrpää? Vituttaa tällaisena pelkkää karkkia ostavana miehenä se, että vaikka uskallankin ostaa pelkkää karkkia, niin pillua en tule koskaan saamaan.

Ei aloittaja ole kertonut saaneensa kyrpää. Voi olla, ettei hän ole koskaan onnistunut saamaan.

Voi olla, että hänen elämässään on tärkeämpiäkin asioita. ._.

Vierailija
33/33 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon ihan aikunen nainen ja kävin tänään kaupassa ostamassa megapussin juustonaksuja, suklaalevyn, karkkipussin ja jäätelöpaketin. Eikä kuule hävettäny :D Tottakai kehtaat, ap!

Mulla on ainakin tänään herkuttelu päivä pitkästä aikaa :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän