Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä suht edullisia ja tehokkaita ihonhoitotuotteita pintakuivalle iholle?

Vierailija
13.08.2016 |

Aiemmin olen käyttänyt La Roche Posayn Effaclar-tuotteita, mutta ovat melko hintavia. Nyt on vähän tiukempi rahatilanne ja pitäisi säästää jostakin. Nyt olen ollut ihan kokonaan ilman mitään kosteusvoidetta ja selkeästi iho mennyt huonoon kuntoon. Minulla siis pintakuiva iho. Osaisiko joku suositella hyviä tuotteita (kosteusvoide ja puhdistusaine), jotka ei olisi kovin kalliita? Mielellään vain miedosti hajustettuja/hajustamattomia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy on parasta ja edulista! Pintakuivuus on kuin poispyyhitty kun tajusin alkaa käyttää tota!

Vierailija
2/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookosöljy on parasta ja edulista! Pintakuivuus on kuin poispyyhitty kun tajusin alkaa käyttää tota!

Kiitos vinkistä. Tuntuuko iho tarpeeksi kosteutetulta ja jääkö se "kiiltäväksi"? Voikohan tuota kookosöljyä käyttää meikkipohjan alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain kookosöljy aiheuttaa finnejä ja mustapäitä, kuten minulla.

Vierailija
4/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile manteliöljyä, ihan vain muutama tippa eri puolille kasvoja. Weledalla on hyvä öljy, riittää käytössä pitkään.

Vierailija
5/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Tuntuuko iho tarpeeksi kosteutetulta ja jääkö se "kiiltäväksi"? Voikohan tuota kookosöljyä käyttää meikkipohjan alla?

Laitan sitä vain iltaisin puhdistuksen jälkeen (ja puhdistukseen käytän Avenen vaahtoa), siinäpä ne mun ihonhoitotuotteet :) Ei jää kiiltäväksi kun yön yli vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi