Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synttärit eikä mitään tapahtunut

Vierailija
13.08.2016 |

Syntymäpäiväni oli eilen, en täyttänyt mitään tasavuosia, mut olisin odottanut, että edes äitini olisi puhelimessa muissa asioissa hänelle soitettuani edes maininnut asiasta, mutta ei..ei kortteja, ei onnitteluviestejä, ei lahjan lahjaa. Oon kyllä itsekin huolimaton muiden synttärien muistamisessa. Mutta kun aikuisia ollaan ja päälle kolmenkymmenen, täytyykö sitä joka synttäriä edes niin juhlistaa. Mies sentään muisti huikata onnittelut, muttei mitään kakkuja tms tullut, ihan täysin tavallinen päivä oli.
Miten teillä muilla aikuisilla ihmisillä, vietättekö mitenkään synttäreitä enää ja tuleeko onnitteluja, ja onko omasta toiveesta näin vai tuntuuko pahalta jos ei tule?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea! 😊

Vierailija
2/3 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 40 maksoin ravintolalounaan kivassa paikassa miehelle ja lapsille. Niin ne tulivat juhlituksi. En enää edes muista sainko lahjaa, mutta sillä ei ole merkitystä. Lahjaksi riitti, että lähtivät mukaan. Kun täystin 30 pidin pienet pippalot kotonani. Äiti ja mummi (ja kumminikin) muistavat aina soittaa. Se riittääkin.

Pahastuisin jos mies unohtaisi onnitella, mutta se on aika hankalaa, koska muistuttelen itse usein ennen syntymäpäivääni, että taas sekin kohta tulee. Tapana ei ole juhlia ei-pyöreitä mitenkään erityisemmin. Jos äitini unohtaisi niin ei hetkauttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena pitää itse huolehtia omien synttäreiden juhliminen, ja jos huomioita haluaa, niin edes jotenkin muistuttaa ihmisiä kuten pitämällä syntymäpäivää näkyvissä Facebookissa.