Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitun Rio Areena.

Vierailija
13.08.2016 |

Yritin katsoa tallennettua lähetystä, kuvasignaali hyppii niin että kuva siirtyy sattumanvaraisesti muutamia sekunteja eteen- ja taaksepäin. Kolmella eri selaimella kokeilin, kaikissa sama vika.

Ääni pätkii silloinkin kun kuva toimii.

AAAAAAAARGHHH

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla katsoin purjehdusta ja kuuntelin ... niin , en minä vaan tiedä mitä, mutta selostuksen mukaan naiset pelasivat jotain, vaikka kuvassa oli miesten purjehdusta.

Vierailija
2/3 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut yllättävän hyvin, oon noin 4 kisaa katsonut ja yhdessä jumitti noin 5min (vitutti kyl aivan jäätävästi :D) mut muuten on toiminut. Oon katsonut uimahyppyä, ehkä sen takia on toiminut, jos kovin moni muu ei oo näitä livenä seurannut? Pelkään kyl et miesten 10m finaalissa serverit kaatuu, jos on paljon katsojia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aloituslähetystä jonkin aikaa, mutta loppui lyhyeen kun riitti ylen tuottama oksennuksen seuraaminen.

Koko lähetys oli täynnä pelkkää aivopesua, sillälailla mukavasti piilotettuna milloin mihinkin asiayhteyteen ettei vaan ntavan ihminen sitä tajuaisi, mutta ymmärtävällä ihmisellä vitutuskäyrä ampui kattoon.

Jääväthän nämäkin kisat ylen kautta seuraamatta, mutta onneksi noita näkee ulkomaisilta kanavilta. Ja samalla tein päätöksen etten edes avaa enää mitään ylen kanavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan