Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat naiset kertokaapa minulle

13.08.2016 |

Kertokaa naiset mulle 20-vuotiaalle kokemattomalle miltä ovulaatio tuntuu? Kuulostaako mun oireet siltä laisinkaan?

Elikkä siis, mulle on tänä vuonna, kun täytin 20-vuotta alkanut ilmestymään ihan ihmeellisiä yleensä toispuoleisia alavatsakipuja. Joka kuukausi ainakin kerran sellainen viiltävä kipu jommalla kummalla puolella alavatsaa. Useimmiten oikealla.

Tänä yönä tuli samanlaista kipua, erona vain, että ensimmäistä kertaa se jatkui ja jatkui. Jotain kolmisen tuntia ja nyt vasta alkaa menemään ohi. Ei mitään suurta kipua, mutta erittäin inhottavaa, joka tuntui voimakkaalta aina astuessani tai yskiessäni. Paikalla olessa ei sattunut, ainoastaan tuntui ikäänkuin pientä painetta alavatsan seudulla. Mulla on myös nyt parisen päivää alkanut olemaan runsasta valkovuotoa, menkkojen pitäisi alkaa 4-5 päivän päästä. Ja nyt, kun ajatuksella mietin edellisiä kipukertoja niin nekin ovat sattuneet kuukautisten tienoilla. Kipu tosiaan on usein toispuoleista, välillä viiltävää, välillä polttavaa, toisinaan jyskyttävää ja pientä paineen tunnetta alavatsassa.

Tämäkö on sitä ovulaatio kipua? Kertokaahan mielipiteenne. Itselläni tuli tämä hetki sitten mieleen, kun olin ensin googlannut kaiken pahan erilaisista naisten syövistä ja itkenyt tuhoontuomittua elämääni:D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ovulaatio tapahtuu noin 14vrk ennen kuukautisia, jatka googlailua. Voi olla endometrioosi tms. ei syöpää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan