Nainen, oletko nuollut miehen peräreikää?
Kommentit (30)
Olen. Oma mieheni tykkää hurjasti, ja herkkä aluehan se onkin. Tykkään kovasti, tuoksuu puhtaana tismalleen miehen ominaistuoksulle (parasta!). Ja mikä sen parempaa, kuin saada oma mies kiemurtelemaan nautinnosta ;)
En ole. Ällöttää, onneks mies ei yhtään innostunut ajatuksesta että edes sormella koskettelisin.
Ihan hyvältä se tuntuu, mua ainakin kutitti. En tiedä miksi teki niin mutta saa toteuttaa minuun outojakin halujaan.
Hyi helvetti, eihän miehet edes sheivaa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä paria karvaa en ajatellut kun nuoli. Puhdas oli kun pari tuntia saunomisesta ja pesemisestä. Pyysi kääntymään mahalleen ja luulin että hieroo selkää. Yllätyin kyllä aivan täysin kielestä. Humalaisen päähän pisto aika varmasti.
Kyllä! Oli ihania pikku herkkupaloja karvoissa kiinni, m m mmhhhh marabou
Vierailija kirjoitti:
Kukaan karvapilluinen ei voi sanoa näin.
En. Vaikka mies pyytäisi en suostuisi. Onneksi ei ole pyytänyt enkä usko että pyytääkää .
Olen. Itse en saanut siitä mitään, mutta ex-miestäni se kiihotti kovasti. Hän sheivasi peppukarvansa ja piti paikat puhtaana, joten nuoleminen ei ollut yhtään epämiellyttävää. Enemmän minua haittasi se, että hän halusi nuolla minun peppuani.
Ei nainen oikeasti rakasta miestä, jos hän ei suostuisi nuolemaan tämän peppua.
Ajattelin ennen, etten siihen suostuisi mistään hinnasta. Sitten kun kuulin mieheltäni, että se olisi pitkäaikainen haave, säikähdin älyttömästi. Ensimmäinen kerta oli jännä, nyt kiihotun sen tekemisestä itsekin, ja muutamat hyvät orkut olen hyväillyt itselleni miestä nuollessa.
Ymmärrän puolesta ja vastaan kommentteja, mutta pointti kuitenkin on se, että parisuhteita ja seksielämiä on kaikkiin makuihin, eikä yhden kanssa tehtävä juttu tarkoita yleistä oletusta.
Olen, miehen pyynnöstä :) ihan kivalle maistui ja mies tykkäsi kanssa! Olen myös sormettanut miestä pyllyyn, sekä dildottanut. Kummastakaan ei pitänyt.
Onpas täällä nipoa porukkaa :D
Olen nuollut ja hän myös mun. Paikkahan se on kuin peniskin. Puhtaana, juuri pestynä ihan tavallinen paikka. Ei sitä kieltä sinne sisään tarvi tunkea. Herkkä paikka ja mies tykkää!
En mä sitä likaisena nuolis. Mutta tosiaan puhtaana ihan miehen ominaistuoksun tuoksuinen.
Ehdoton ei. Kyllä mun mielestä toi persreiän nuoleminen menee samaan kategoriaan kuin pissa/kakkaleikit. En kenenkään ulosteita vapaaehtoisesti suuhuni laita. Hhhyyrrrr.
Mies ei tykänny, joten hänen reikänsä on naturakohteena, mutta itse kyllä otan suihin anaaliseksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen, miehen pyynnöstä :) ihan kivalle maistui ja mies tykkäsi kanssa! Olen myös sormettanut miestä pyllyyn, sekä dildottanut. Kummastakaan ei pitänyt.
Mua nuoli pyytämättä ja sormikin on sinne eksynyt. Kieli tuntui paremmalta. Luulen ettei osannut sormella enkä minäkään osannut neuvoa. Jännitti ja sormi siellä tuntui oudolta. Miksi miehen joku mielihyvä piste pitää olla perseessä?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tykänny, joten hänen reikänsä on naturakohteena, mutta itse kyllä otan suihin anaaliseksin jälkeen.
Juu juu. Mitäs sitä välittämään omasta terveydestä. Pääasia että saa imeä paskaista kullia.
Olen.Ei mitään erityistä itselleni.