Tuntuu että kaikki sairaudet tuli samaan aikaan!
Elikkä vähän aikaa sitten todettiin astma, no sitten viisaudenhammas alko v*ttuileen oikee urakalla eli särkee ihan h*lvetisti tällä hetkellä. Piste iin päälle mulla on peräpukamia ja ilmeisesti joku hormonihäiriö kun menkat kestäny 4vk :) Mitä vielä??!
Kommentit (6)
No ei nuo nyt kovin vakavilta kuulosta, ei pahalla.. :D Otsikosta ois voinut päätellä, että vähintäänkin joku syöpä ja reuma. Ei muutako hampilääkäriin ja scheriproctia hanuriin, astmalääkkeet otat, ja jos ei menkkahäiriö helpota niin gynelle, kyl se siitä!
Haha, mulla samat fiilikset! Viisuria puskee 90-asteen kulmassa ja angiina samaan syssyyn. Ai että on yks paratiisihotelli meikäläisen suu tällä hetkellä!
Noh, ole iloinen että valituksen aiheet ovat noin pienet :)
Minä tuossa mietin että samaan syssyyn tuli lapselle lastenreumadiagnoosi, appiukolle ja miehen mummolle syöpädiagnoosi, äitini sydän pysähtyi, itse jouduin vakavaan onnettomuuteen, hammas piti poistaa (pienin näistä murheista), ja varmaan oli niitä peräpukamiakin mutta kun ei jaksa niistä enää välittää.
#suhteellisuudentajua#
No mulla ei ole onneksi mitään syöpää todettu, mutta hieman pienempiä sairauksia riittää. Eikö ole joku sanonta/toteamus, että kaikki paska tulee aina samaan aikaan. Tunnen ihmisiä, joilta on kaikki kodinkoneet hajonneet samana päivänä.
Asiat kasaantuu joskus. Minulla on ollut menkat reilun viikon, niukat kuin mitkä normaaliin verrattuna. On välipäivinä, olen ajatellut, että taisivat loppua. Vielä mitä, lisää puskee 😔
Hammassärky voi olla todella viheliäistä. Toivottavasti saat apua vaivoihisi.
Pikaista paranemista ♡
antakaa vertaistukeee