Mistä löydän tosi hellän, tunteellisen ja kohteliaan miehen?
Nuo on ne ominaisuudet mistä sytyn miehessä. Vaan ei tuollaisia tule vastaan. Päinvastoin. Minusta kiinnostuvat pelottavat ja vittumaiset mörököllit. Minä taas en ole kiinnostunut heistä.
Kommentit (63)
Joopa joo. Oikeasti kostut kuitenkin vain karskeista ja miehekkäistä jyystärikarjuista.
No, tässä mä oon. Mitäs seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Oikeasti kostut kuitenkin vain karskeista ja miehekkäistä jyystärikarjuista.
Näinhän se menee. Tuollaiset miehet kiinnostuvat ap:stä, koska he ovat ainoita, joille hän antaa mahdollisuuden.
Minulla on hellä ja kohtelias, mutta ei erityisen tunteellinen. Ihan hyvä näin.
Opettajanhuoneesta, tai jos ikä ei ole ongelma, niin opettajankoulutuslaitokselta. Lämpimät suositteluni!
Ei tuon tapaiset miehet yleensä lähesty naisia, naiset ovat paskoneet heidän päälle teini-iästä saakka ja he yleensä lopettavat naisten lähestymisen siinä parinkympin tienoilla. Moni tällainen hellä ja tunteellinen mies myös oppii naisten takia kasvattamaan toiset kasvot, kylmät ja tunteettomat kasvot joilla halveksitaan naisia miero hymy huulilla. Olen antanut tällaisille miehille ohjenuoraksi elämässä keskittyä muihin asioihin elämässä, kehonrakennus, itsensäkehittäminen ja muut urheiluharrastukset. Ei ole vaivan väärti parisuhteet naisten kanssa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Opettajanhuoneesta, tai jos ikä ei ole ongelma, niin opettajankoulutuslaitokselta. Lämpimät suositteluni!
:D oot varmaan ope itsekin
Vierailija kirjoitti:
Nuo on ne ominaisuudet mistä sytyn miehessä. Vaan ei tuollaisia tule vastaan. Päinvastoin. Minusta kiinnostuvat pelottavat ja vittumaiset mörököllit. Minä taas en ole kiinnostunut heistä.
Niin, naisillahan on se ongelma, että pitää ottaa joku niistä miehistä joka heille osoittaa huomiota ja lähestyy, sillä naiset ovat niin avuttomia, että eivät osaa itse lähestyä heitä itseään kiinnostavia miehiä.
Minusta löytyy nuo piirteet, mutta olen vaarallisen lähellä kyynistymistä ja katkeroitumista kun katselen tätä maailmaa.
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naisillahan on se ongelma, että pitää ottaa joku niistä miehistä joka heille osoittaa huomiota ja lähestyy, sillä naiset ovat niin avuttomia, että eivät osaa itse lähestyä heitä itseään kiinnostavia miehiä.
En ole Ap, mutta vastaan tähän, että aina kun olen aloitteen tehnyt, ja suhde on siitä alkanut (3krt) ei suhde ole pitkälle kantanut. En ilmeisesti jaksa kiinnostaa. Jos taas mies on aloitteen tekijä, ovat suhteetkin pitkiä. Misälie vika. Luulen, että se paljon puhuttu metsästämisvietti miehellä ja nainen palkintona. Joten miesten olis kyllä aika lopettaa se "naiset ei tee aloitteita"-vinkuminen. Ne kun ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Minusta löytyy nuo piirteet, mutta olen vaarallisen lähellä kyynistymistä ja katkeroitumista kun katselen tätä maailmaa.
Täällä nainen joka nappais sut nyt.
Ehkä helpoiten menemällä jonnekin deitti-saitille, etsiä mies, joka kuuntelee klassista musiikkia -> todennäköisesti tunteellinen. Muuten taiteellinen: Maalaa ym. Kohteliaan ja huomaavaisen tunnistanee rivien välistä. Tunteellinen mies on useimmiten ujonpuoleinen, herkän miehen on suojattava itseään.
Haittaako, jos hellällä, tunteelisella ja kohteliaalla miehellä on pieni muna?
Vastaaan itse: tietenkin haittaa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, mutta vastaan tähän, että aina kun olen aloitteen tehnyt, ja suhde on siitä alkanut (3krt) ei suhde ole pitkälle kantanut. En ilmeisesti jaksa kiinnostaa. Jos taas mies on aloitteen tekijä, ovat suhteetkin pitkiä. Misälie vika. Luulen, että se paljon puhuttu metsästämisvietti miehellä ja nainen palkintona. Joten miesten olis kyllä aika lopettaa se "naiset ei tee aloitteita"-vinkuminen. Ne kun ei kannata.
Metsästämisvietti my ass, teet vaan alotteita liian kovatasoisille miehille, jotka panevat sinua vähän aikaa ja sitten hommaavat paremman naisen.
Mikkelistä! Tiedän yhden just sun kuvaukseen sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästämisvietti my ass, teet vaan alotteita liian kovatasoisille miehille, jotka panevat sinua vähän aikaa ja sitten hommaavat paremman naisen.
Voi olla näinkin. Kumma vaan että suhteet ovat loppuneet ilman kolmansia osapuolia ja miehet ovat olleet eron jälkeen ihan yhtä yksin kuin minäkin. Ja turhaan vänkytät että "mistäs tiedät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nainen joka nappais sut nyt.
Sähköposti?...;)
Kovakin mies on hellä ja tunteellinen kun häntä kohdellaan samoin. Joten siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
Jostain suomenruotsalaisesta paremmasta perheestä voi vielä löytää näitä neuroottiseksi koulittuja herkkiä prinssejä, mutta katoawaa luonnonwaraa he ovat.
🇺🇦🇮🇱