Mistä löydän tosi hellän, tunteellisen ja kohteliaan miehen?
Nuo on ne ominaisuudet mistä sytyn miehessä. Vaan ei tuollaisia tule vastaan. Päinvastoin. Minusta kiinnostuvat pelottavat ja vittumaiset mörököllit. Minä taas en ole kiinnostunut heistä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta löytyy nuo piirteet, mutta olen vaarallisen lähellä kyynistymistä ja katkeroitumista kun katselen tätä maailmaa.
Täällä nainen joka nappais sut nyt.
Sähköposti?...;)
Miten..?
Löydät hänet sieltä, mihin hänet jätit, kun ne karskit karjut tulivat tarjoamaan seuraansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta löytyy nuo piirteet, mutta olen vaarallisen lähellä kyynistymistä ja katkeroitumista kun katselen tätä maailmaa.
Sähköposti?...;)
Miten..?
Vaatisi anonyymin osoitteen laittamista tähän. Valitettavasti kyyninen puoleni sanoo, että se on liian houkuttelevaa pilailijoille. Entä sinä?
Unohdit mainita komeuden, lihakset, kivan auton ja miehekkään olemuksen. En usko että asia on noin yksinkertainen ap.
Israelista, Ranskasta, Saksasta, Italiasta, Portugalista, Kroatiasta ainakin löytyy.
Israelissa parhaat.
Oletan siis, että haluat noiden ominaisuuksien lisäksi miehen olevan myös itsevarma ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti?...;)
Miten..?
Vaatisi anonyymin osoitteen laittamista tähän. Valitettavasti kyyninen puoleni sanoo, että se on liian houkuttelevaa pilailijoille. Entä sinä?
No nyt tapaatte jossain tietenkin. 27.08.16 lauantai Lahden bussiasemalla klo:18.00-19.00 punaiset pipot päässä. ei sinne turhaan moni vaivaudu pipo päässä oikeesti...
Israelilaiset... aahhh...isoja, ympärileikattuja kulleja...
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Ei niillä kyllä erityisen isot ole, aika keskimittaisia ja osalla toki isot ja joillain pienemmät.
Ympärileikkauksestakin on lähinnä harmia seksissä sen lisäksi että lapsen silpominen on eettisesti väärin, mutta muuten ovat kyllä loistavia.
Suosittelen.
Kaffepulla kirjoitti:
Juutalaisilla on pienet kuivat kullit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti?...;)
Miten..?
Olen laittanut palstalle 2 kertaa sähköpostini, eikä kukaan ole pilaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti?...;)
Miten..?
Olen laittanut palstalle 2 kertaa sähköpostini, eikä kukaan ole pilaillut.
Täällä on ihan sairas meno nykyisin. Harmi, koska mielenkiintoisia keskustelujakin on paljon laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Juutalaisilla on pienet kuivat kullit.
Ja ne haluu usein persettä, kai ku ei oo oikein tunto niin hyvä ympärileikkauksen vuoksi.
Komppaan 14.
Mun mies kuuntelee klassista, olen itsekin alkanut kiinnostua. On tunteellinen. Myös kaunokirjallisuutta lukevaa kannattaa suosia. Ovat empaattisia ja sitä kautta helliä ja huomaavaisia.
Joo, vähän ujoja.
Ei ole helppoja iskettäviä. Ainakaan mun tapauksessa. Kohtelias oli ja aina korrekti, ei flirttaillut, ei ehdotellut mitään. Lopulta itse pyysin treffeille.
Minkä ikäinen ja mistä päin on tämä nainen tai naiset jotka etsivät hellää tunteellista miestä?
Jos teet itse aloitteen voit löytääkin
Vierailija kirjoitti:
Komppaan 14.
Mun mies kuuntelee klassista, olen itsekin alkanut kiinnostua. On tunteellinen. Myös kaunokirjallisuutta lukevaa kannattaa suosia. Ovat empaattisia ja sitä kautta helliä ja huomaavaisia.
Joo, vähän ujoja.
Ei ole helppoja iskettäviä. Ainakaan mun tapauksessa. Kohtelias oli ja aina korrekti, ei flirttaillut, ei ehdotellut mitään. Lopulta itse pyysin treffeille.
Suosikaa kaunokirjallisuutta lukevia!
Tosin en ole ujo (ja saatan jopa flirttailla...).
Ulkomailta. Venäläismiehet on ollut hyvin kohteliaita ja naistaan kunnioittavia alfamiehiä. British taas superkohteliaita.
Mutta kyllä Suomestakin löytyy, jokaisesta ne jyvät kynittävä päältä ;) uskoisin et isommista kaupungeista
Tuollaisia ominaisuuksia omaavia miehiä ei löydy parisuhdemarkkinoilla, koska hellät, tunteelliset ja kohteliaat pojat saavat henkisesti turpiinsa nuorina ja masentuvat. He eivät kiltin luonteensa takia saa naista, koska samanikäiset naiset antavat mieluummin kiusaajajonneille ja jännämiehille. Siinä vaiheessa kun kumppaninetsinnän toinen vaihe käynnistyy 30+ iässä, ovat kiltit miehet jo velhoontuneet ja ovat kosketuksissa ulkomaailmaan korkeintaan Ylilaudan tai AV:n kautta.
Minusta taas kiinnostuvat seksiä janoavat suorasukaiset punahiuksiset naiset. Itse olen enemmän romanttisempaa sorttia ja...