Mistä löydän tosi hellän, tunteellisen ja kohteliaan miehen?
Nuo on ne ominaisuudet mistä sytyn miehessä. Vaan ei tuollaisia tule vastaan. Päinvastoin. Minusta kiinnostuvat pelottavat ja vittumaiset mörököllit. Minä taas en ole kiinnostunut heistä.
Kommentit (63)
Mä löysin Tinderistä. Ihan tavallinen mies joka on minulle todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta löytyy nuo piirteet, mutta olen vaarallisen lähellä kyynistymistä ja katkeroitumista kun katselen tätä maailmaa.
Täällä nainen joka nappais sut nyt.
Sähköposti?...;)
Miten..?
Vaatisi anonyymin osoitteen laittamista tähän. Valitettavasti kyyninen puoleni sanoo, että se on liian houkuttelevaa pilailijoille. Entä sinä?
No sitäpä minäkin mietin. Ei kai auta kuin jatkaa etsimistä irl.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ja mistä päin on tämä nainen tai naiset jotka etsivät hellää tunteellista miestä?
36 v, Kymenlaakso, mutta en paikkakuntasidonnainen. Entä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta löytyy nuo piirteet, mutta olen vaarallisen lähellä kyynistymistä ja katkeroitumista kun katselen tätä maailmaa.
Sähköposti?...;)
Miten..?
Vaatisi anonyymin osoitteen laittamista tähän. Valitettavasti kyyninen puoleni sanoo, että se on liian houkuttelevaa pilailijoille. Entä sinä?
No nyt tapaatte jossain tietenkin. 27.08.16 lauantai Lahden bussiasemalla klo:18.00-19.00 punaiset pipot päässä. ei sinne turhaan moni vaivaudu pipo päässä oikeesti...
Aika hyvä ehdotus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ja mistä päin on tämä nainen tai naiset jotka etsivät hellää tunteellista miestä?
30v, Helsinki. Eli ei aivan osunut kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako, jos hellällä, tunteelisella ja kohteliaalla miehellä on pieni muna?
Vastaaan itse: tietenkin haittaa. Ei jatkoon.
Ei tietenkään haittaa höpö. Jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näin pienistä asioista on elämä, sinkkuus ja parisuhteet kiinni. Nainen on liian vanha tai Suomi on liian suuri maa sinkkujen toisiaan löytää.
Kaffepulla kirjoitti:
Israelilaiset... aahhh...isoja, ympärileikattuja kulleja...
yök
Ei tommonen mies kelvannut kenellekkään ja vaikka ois välillä kelvannutkin vähäksi aikaa, niin sitten kyllästyvät ja jättävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näin pienistä asioista on elämä, sinkkuus ja parisuhteet kiinni. Nainen on liian vanha tai Suomi on liian suuri maa sinkkujen toisiaan löytää.
6v vanhempi nainen ja 165km etäisyys on vähän hankalat lähtökohdat mielestäni. Itse ainakin haluan suhteessa nähdä toista vähintään 2-3 kertaa viikossa ja haluan voida kyetä pitämään toista viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6v vanhempi nainen ja 165km etäisyys on vähän hankalat lähtökohdat mielestäni. Itse ainakin haluan suhteessa nähdä toista vähintään 2-3 kertaa viikossa ja haluan voida kyetä pitämään toista viehättävänä.
Mää oon mun miestä 5 vuotta vanhempi ja välillä on ollut välimatkaakin aika paljon. Tarkoittaako tää nyt sitä, että mun mies ei pidä mua viehättävänä tai minä häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän tuo oo matka eikä mikään! meneekö kotkasta helsinkiin joku tunti jos sitäkään? toki sit ne syrjäkylät saattaa mennä hiukan kauemmin mut mitäpä sitä ei mahdollisen elämän rakkauden suhteen tekisi, jotkut muuttaa jopa toiselle puolelle maapalloa... mutta täällä yks "juu helsinki, ei aivan osunut kohdalleen.." vittu autoon tai bussiin siitä! toisaalta tässä nähdään just se ongelma kun se potenttiaallinen treffikumppani ei asukaan naapurissa niin ei viiti tehä asian suhteen sit mitään. Ymmärtäisin jos toi kymenlaakslainen olis ollu joku lappalainen mutta kun molemmat ootte etelärannikolta niin en tajua :s
Vierailija kirjoitti:
Nuo on ne ominaisuudet mistä sytyn miehessä. Vaan ei tuollaisia tule vastaan. Päinvastoin. Minusta kiinnostuvat pelottavat ja vittumaiset mörököllit. Minä taas en ole kiinnostunut heistä.
Ihminen hakeutuu kaltaistensa seuraan, susta kiinnostuu sun omankaltaiset miehet eli oot itse luultavasti pelottava ja vittumainen mörökölli joten tyydy niihin koska ei hellä ja kohtelias mies sua kauaa kattelis. Ja tosiaan ei niitä semmosia miehiä ole ja jos onkin niin ne haluaa hellän, tunteellisen ja kohteliaan naisen eikä mitään pelottavaa ja vittumaista mörökölliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti?...;)
Miten..?
Kyllä näin on. Ujot herkkikset laittavat sankoin joukoin kikulikuvia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän tuo oo matka eikä mikään! meneekö kotkasta helsinkiin joku tunti jos sitäkään? toki sit ne syrjäkylät saattaa mennä hiukan kauemmin mut mitäpä sitä ei mahdollisen elämän rakkauden suhteen tekisi, jotkut muuttaa jopa toiselle puolelle maapalloa... mutta täällä yks "juu helsinki, ei aivan osunut kohdalleen.." vittu autoon tai bussiin siitä! toisaalta tässä nähdään just se ongelma kun se potenttiaallinen treffikumppani ei asukaan naapurissa niin ei viiti tehä asian suhteen sit mitään. Ymmärtäisin jos toi kymenlaakslainen olis ollu joku lappalainen mutta kun molemmat ootte etelärannikolta niin en tajua :s
Mutta tässähän sijainti ei ollut ainoa ongelma vaan ikä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon mun miestä 5 vuotta vanhempi ja välillä on ollut välimatkaakin aika paljon. Tarkoittaako tää nyt sitä, että mun mies ei pidä mua viehättävänä tai minä häntä?
Ei tietenkään tarkoita, ihmisillä on erilaisia parisuhdekriteereitä ja se on ihan hyvä asia koska toiseen ei saisi vain tyytyä. Mä tiedän tässä vaiheessa aika hyvin minkälaiseen ihmiseen voisin ihastua ja rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa välttää tätä foorumia. Täällä tulee uskomattoman kyyniseksi:)
Vierailija kirjoitti:
Jos teet itse aloitteen voit löytääkin
Tämä. Se hellä, tunteellinen ja kohtelias tuskin tulee tuosta vaan luoksesi, vaan sinun pitää itse vähän avittaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naisillahan on se ongelma, että pitää ottaa joku niistä miehistä joka heille osoittaa huomiota ja lähestyy, sillä naiset ovat niin avuttomia, että eivät osaa itse lähestyä heitä itseään kiinnostavia miehiä.
En ole Ap, mutta vastaan tähän, että aina kun olen aloitteen tehnyt, ja suhde on siitä alkanut (3krt) ei suhde ole pitkälle kantanut. En ilmeisesti jaksa kiinnostaa. Jos taas mies on aloitteen tekijä, ovat suhteetkin pitkiä. Misälie vika. Luulen, että se paljon puhuttu metsästämisvietti miehellä ja nainen palkintona. Joten miesten olis kyllä aika lopettaa se "naiset ei tee aloitteita"-vinkuminen. Ne kun ei kannata.
Hä? Olet tehnyt 3 kertaa aloitteen ja jokaisesta on alkanut suhde. Silti se ei kannata. Kuinka monta kertaa mies on tehnyt aloitteen sinua kohtaan ja sinä olet sanonut ei kiitos?
En tiedä onko joku jo kertonut sulle tän faktan: Ne on joko jo naimisissa, tai etsivät poikaystävää.