Naisten suosima runkkaustapa aiheuttaa syöpää
Tuoreen tutkimuksen mukaan naisten suosima suihkulla runkkaaminen voi aiheutta munasarjasyöpää.
Kommentit (45)
Eipä kai ne miehetkään penstä pölynimuriin tunge vaan siihen letkuun. Kun kerran tarkkoja ollaan, niin ollaan sitten toisenkin.
[/quote]Ei ole. Klitoris ja vagina ovat kyllä molemmat pimpsan eli vulvan osia. Vain jenkit käyttävät vaginaa tarkoittamaan koko vulvaa. Ja näköjään suomalaiset, jotka eivät tiedä eri osien oikeita nimityksiä tai ehkä anatomiaa.[/quote]
Nyt jo lähempänä, muttei edelleenkään ihan oikein, vulva ja vagina ovat eri asia, klitoris tosiaan osa vulvaa, mutta vagina eri asia. Vulva ulkopuolella, vagina sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täälläkin tullut ilmi se jatkuva vedellä lutraaminen. Hyvä, ku ei juuriharjalla hangata paikkoja "puhtaaksi". Ite olen joskus tuota suihkua kokeillut masturbointiin, mutta ilmeisesti paine ollut heikkoa, koska en minä siitä plutaamisesta saa mitään irti. Kokeilin kun yksi kaveri kehui sitä. Tosin kokeilin vaan klitan kohdalle, ei tulisi mieleenkään suihkutella vaginan sisäpuolelle.
Otitko sen suihkunpään irti ja suihkuttelit klitorikseen? Toimii mulla ainakin, ja usein on hankalaa saada aikaiseksi tarpeeksi pientä painetta koska se tulee sieltä todella lujaa ja klitoris on herkkä.
Itse joskus nuorempana aina huuhtaisin emättimenkin, sai esim. kuukautishyytymät hyvin ulos. Mutta esikoisen kätilö nosti metelin, niin en sittemmin tehnyt tuota.
Käsittämätön kirjoitus. En ole ikinään ennen kuullut että joku saa sinne sisälle meneen vettäkin! Tarvitaanko siinä vielä pulloharjaa?! Hei oikeesti... ei voi olla totta. reps :D