Tilisi/ tiliesi saldo/t?
Kommentit (81)
Taitaa olla käyttötilillä 700€ ja säästötilillä 4200€
1-tili: jotain 1300-1500
Muut pikkutilit (sis. S-tilin) yht. noin 1000e
Lainan poismaksutili: jotain 37 000e (lainaa on 90 000e)
Arvo-osuustili: noin 37 000e osakkeessa. (Joka on vielä noin 20 000e miinuksella siitä kun sain ne. Odotan nousua.)
Yht. siis noin 76 000e, velkaa 90 000e.
Velkaa yhdessä miehen kanssa 302 000€ (kahdessa eri lainassa)
Omilla tileillä yhteensä 520€
Yhteisillä tileillä yhteensä 800€
Sijoituksissa joku 25 000€ tämän päivän arvolla
Tän kuun palkkapäivä kummallakin vielä tulossa
Käyttötili: 2200e
Nordnet-tili (lasketaanks tätä?): Tämänhetkinen arvo 3000e
Miehen kanssa yhteisomistuksessa olevat tilit:
S-bonustili: 1600e
Säästötili yhdessä pankissa: 12000e
Säästötili toisessa pankissa: 16000e
(Velkaa 45000e, yhdessä miehen kanssa)
Vierailija kirjoitti:
1-tili: jotain 1300-1500
Muut pikkutilit (sis. S-tilin) yht. noin 1000e
Lainan poismaksutili: jotain 37 000e (lainaa on 90 000e)
Arvo-osuustili: noin 37 000e osakkeessa. (Joka on vielä noin 20 000e miinuksella siitä kun sain ne. Odotan nousua.)Yht. siis noin 76 000e, velkaa 90 000e.
Mikä on lainan poismaksutili?
Itselläni on käyttötilillä tonni, palkkapäivä maanantaina, säästötilillä joku 12000, menee kohta sijoitusasunnon käsirahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu. Sen verran on, ettei koira kintuille kuse. Ja leipääkin on riittänyt pöytään joka päivä. Revi siitä!
Joo. Samoin vintillä ois arkullinen rahaa, mutta rotan-perkeleet söi portaat.
Säästötili: 3000€
Käyttitili 1: 3400€
Käyttötili 2: 250€
ASP-tili: 5500€
Suurinpiirtein tällaiset saldot löytyvät tämän opiskelijan tileiltä.
Iso saldo toi alapeukut. Naista asenteista johtuen alapeukuttajat pysyvat koko ikansa varattomina. On siina taakkaa muutenkin kurjaan elamaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso saldo toi alapeukut. Naista asenteista johtuen alapeukuttajat pysyvat koko ikansa varattomina. On siina taakkaa muutenkin kurjaan elamaan.
Paskapuhe tuo alapeukut. Extraordinary claims require extraordinary evidence.
Olipa suora ja pelkistetty kysymys. Olkoon siis vastauskin samanlainen:ei kuulu sinulle tämän kysymyksen ap., lainkaan mitä kenelläkin on tilillään.
Mitä ihmettä te muut täällä tuollaisten tietojen utelijalle vastaatte mitään tilitietojanne ja annatte tilisaldonne ?
Onko se mitään keskustelua,jos joku täällä kahdella sanalla haluaa tivata teiltä henkilökohtaiset tilitietonne ? Ei minusta.
Millä tavalla ap. muuten on edes mukana tässä (itse kysymyksellään alkuun virittämässään) "keskustelussa" ? Minusta tuo hänen aloituksensa joutaisi
(...ja suoraan sanoen:pitäisi) poistaa tältä palstalta kokonaan.
Oma asianne toki ,jos haluatte omat tarkat tilitietonne jollekin vain,nimettömälle,kasvottomalle utelijalle hänen täällä (miltei) käskystään antaa.Minään muuna minä en tuota keräämistä näe.
(Ette muuten yhtään voi tietää hänen tietokonekoulutuksestaan, datankäyttömahdollisuuksistaan,tai jostain esim. hakkerointitaidoistaan.)
Kehotan siis varovaisuuteen EDES tuollaisten tietojenne antamisessa sokkona täällä jollekin täysin tuntemattomalle tiedustelijalle.)
corregidor kirjoitti:
(Ette muuten yhtään voi tietää hänen tietokonekoulutuksestaan, datankäyttömahdollisuuksistaan,tai jostain esim. hakkerointitaidoistaan.)
Ei voida, ei. Mutta mitä sen on väliä?
Nimim. Tietokonekoulutettu, datankäyttömahdollistettu ja erittäin hakkerointitaitoinen it-osaaja.
E: Plussaa siitä, että kovinkaan moni ei näyttäisi hilloavan mitään älyttömiä summia nollakorkoisella tilillä. Itse olen pitänyt sääntönä, että kun kymppi on kasassa niin joku sijoituskohde on löydyttävä.
Nyt ei ole kuin jotain 4.000 kaikkitilit yhteensä ja maanantaina kilahtaa tilille n 3.000 kun palkkapäivä... Alkuvuodesta ostin noin 10.000 osakkeita kun oli paremmin löysää ja ihan hyvin ovat kurssit taas nousseet. Mitäpä sitä tilillä makuuttamaan osakkeisiin ja kämppiin kiinni jos on löysää. T. Juristi
Pankki A. 8 000
Pankki B. 24 000 + 200 + 5 000
Pankki C. 350
-sinkku
Yhteisellä tilillä josta hoidetaan laina ja talon kulut on 1700€ puskuria tällä hetkellä
Käyttötili, n. 200€
Oma säästötili 1400€
S-tilillä muistaakseni 1500€.
Sijoituksissa muutama satanen, aloitin vasta talvella pienellä summalla.
Seuraava palkka mulle tulee vasta syyskuussa, olen kotihoidontuella kotona vielä ja siksi noin vähän jemmassa.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
corregidor kirjoitti:
Ei voida, ei. Mutta mitä sen on väliä?
Nimim. Tietokonekoulutettu, datankäyttömahdollistettu ja erittäin hakkerointitaitoinen it-osaaja.
E: Plussaa siitä, että kovinkaan moni ei näyttäisi hilloavan mitään älyttömiä summia nollakorkoisella tilillä. Itse olen pitänyt sääntönä, että kun kymppi on kasassa niin joku sijoituskohde on löydyttävä.
No ,antakaa minun puolestani saman tien sitten vaikka käyttäjätunnuksenne ja salasananne,jos joku kysyy ja puhelinnumeronnekin vielä sitten tarkempien turvalukujen tiedustelua varten tarvittaessa, jos haluatte .
Ja täällä kehotuksille varovaisuuteen siinä vaikka sitten täydet sata alapeukkua.
Ihan sama minusta, loppujen lopuksi,yritin vain neuvoa.
Hyvää jatkoa vain 'keskustelullenne'!
Velkaa 120 000
Yhteisillä tileillä yhteensä joku 8000
Palkkapäivät tältä kuulta vielä edessä.
Käyttötilillä 4 890e, yritykseni tilillä 52 000e (yksin omistamani yhden naisen oy). Lasten tileillä n. 5 000e yhteensä, omalla säästötilillä 20 000e. Ihmiset luulee, että olen pienipalkkainen ja/tai köyhä. t.viiden lapsen yh
Käyttötili 4€, toinen käyttötili 0€. Palkkapäivä maanantai. Rahastoissa 1300€, säästötilillä 300€.