Onko Päihdelinkki-sivuston käyttäjiä täällä?
Päädyin vahingossa tuonne Päihdelinkin sivustoille kun etsin tietoa eräistä lääkkeistä, täytyy sanoa että varsin rehellistä ja rankkaa "kamaa" tuolla sivustolla kyllä.....
Sivuston layout muuten todella käyttäjäystävällinen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä paikka. Kannabiskeskustelut voisi esimerkiksi siirtää av:lta sinne kokonaan.
Ei vaan kaikille palstoille lisää keskustelua kannabiksesta.
mieheni on 72 v. 2015 sairaalaan kalium vajeen vuosi sitten muutaman kuukauden kuluttua delirium tremens ja taas sairaalaan.viikon pidettiin ja sitten kotiin 5 päivää sitten sekavuustilan vuoksi . pidettiin 2 päivää,sitten kotiin . meni heti ostamaan lisää kaljaa ja greippi lonkeroa jota ei saisi juoda lääkityksen takia. Ei halua lopettaa juomista .Olen itse hermoromahduksen partaalla. Mitä teen ??
Et voi muuttaa miehesi juomista mikäli hän ei itse muutosta halua. Pyydä miestä lähtemään kotoa pois aina kun juo, sinun ei tarvitse sitä katsella. Jos ei lähde, niin elele ikäänkuin omaa elämääsi, älä holhoa, hoida, älä tee ruokaa, älä mahdollista juomisen jatkumista. Jos voit tai haluat, lähde muualle.
koen että en voi lähteä koska se katsottaisiin että hylkäsin mieheni hädän hetkellä. Hän rakastaa minua mutta vielä enemmän alkoholia.Kiitos Sinulle ja hyvää viikonloppua nyt yritän katsoa telkkaria kun mies vaihteeksi
"nukkuu "
Hyvä paikka. Kannabiskeskustelut voisi esimerkiksi siirtää av:lta sinne kokonaan.