Jos mies ei halua lasta niin miksi nainen
ei saisi kieltäytyä seksistä? Miksi miehen tarve saada seksiä on tärkeämpää kuin naisen saada tulla äidiksi?
Kommentit (16)
Miksi tuollaiset ihmiset olisi edes yhdessä?
Tämä on vähän sama kuin pistetään kultakala ja kissa yhteen ja yllätytään kun ei tullut perheonnea. Eli erotkaa, miksi olette edes alun perin suhteeseen alkaneet?
Meillä menee niin että mies ei halua lasta --> tämän seurauksena minä en halua seksiä. Koen loukkaavana sen että minun pitäisi luopua onnestani (lapsen saaminen), ja hän voisi kumminkin pitää kaiken ennallaan ja saada yhtä säännöllisesti seksiä kuin aina ennenkin. Mies ei ymmärrä näkökantaani. Ero tulossa...? Olemme aika umpikujassa, ja miehen mielestä minun pitäisi mennä tämän takia terapiaan!
No minusta nainen saa kyllä pidättäytyä seksistä jos haluaa lapsen mutta mies ei. Se on sitten eri asia kuinka kauan se mies jaksaa sellaista naista katsella, voi olla että nainen saa pian etsiä toisen miehen. Mieluiten varmaan sellaisen joka niitä lapsia haluaa.
Ja huom: minä olen ehdottanut eroa - mies ei suostu/halua. T.edellinen
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin että mies ei halua lasta --> tämän seurauksena minä en halua seksiä. Koen loukkaavana sen että minun pitäisi luopua onnestani (lapsen saaminen), ja hän voisi kumminkin pitää kaiken ennallaan ja saada yhtä säännöllisesti seksiä kuin aina ennenkin. Mies ei ymmärrä näkökantaani. Ero tulossa...? Olemme aika umpikujassa, ja miehen mielestä minun pitäisi mennä tämän takia terapiaan!
Erotkaa vaan jo. Tuolla on varmasti muita miehiä, jotka lapsia haluaa.
Mitä tuossa voitetaan? Elätellään toiveita, että mies kiristyksen uhrina suostuu tekemään lapsen, että äiti pääsee sitten tänne itkemään, miten yhteisestä sopimuksesta lapsi tehtiin ja nyt mies lähti?
Eihän parisuhteessa ole mitään järkeä jos toinen haluaa lapsen/lapsia ja toinen taas ei.
Ja kun lapsiasiasta ei olla yhtä mieltä niin ei ole seksiäkään. Eikö olisi helpompi erota ja etsiä kumppani joka haluaa samaa kuin itse ja olisi vielä seksiäkin kaupan päälle?
Me halusimme molemmat lapsia ja on seksiäkin ja yhdessä on oltu nyt 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole päivänselvää ettei ole muita vaihtoehtoja kuin ero? Anteeksi, mutta näin se on. Se on varmasti vaikeaa, mutta ei kummankaan osapuolen pidä joustaa tuollaisessa asiassa. Sinulla on oikeus saada lapsia, miehellä on oikeus olla lapseton. Miten terapia auttaisi tuohon, ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ai terapiaan koska haluat lapsia? Heh, aika moni sinne joutuisi:)
Erohan teillä on edessä. Lapsettoman ja lapsellisen välissä ei ole kompromissia.
Mitäs jos nainen ei halua lasta, mutta haluaa seksiä! Meitä on varmasti monta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa voitetaan? Elätellään toiveita, että mies kiristyksen uhrina suostuu tekemään lapsen, että äiti pääsee sitten tänne itkemään, miten yhteisestä sopimuksesta lapsi tehtiin ja nyt mies lähti?
Saadaan se kaivattu lapsi ja mies joutuu vähintään elatusmaksut maksamaan siitä kuitenkin. Sit voi ettiä jonkun elättäjän itselleen kun se lapsen isä on lähtenyt kävelemään, voi marttyroida asian takia ja syyllistää miestä seuraavat 20v asiasta.
Ei terapia autakaan, siksi en siihen suostunut :D
Olen jo katsellut asuntoja itselleni sillä silmällä, voihan olla että kun sopiva sattuu kohdalle niin se on menoa sit. Hitsit kun ois nää lapsiasiat tajunnu jutella jo seurustelun alussa! Ajanhukkaa koko suhde! Harmittaa ja surettaa.
Nim. 10 vuotta yhdessä
Hmm... syökää pizzaa ja kebabia vatsa täyteen. .. Hyvä ruoka parempi mieli 😀