Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihtyisitkö porukassa jossa aina haukuttaisiin yhtä perhettä ja ruodittaisiin

Vierailija
12.08.2016 |

tämän perheen asioita lasten ongelmista ja käyttäytymisestä vanhempien asioihin, tekemisiin ja sanomisiin? Siis kyseessä perhe jonka kaikki tässä tuttavapiirissä olevat tuntevat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella. Oksettaisi tuollainen ruotiminen. Anopillani on tapana mässäillä muiden sukulaisten/tuttavien asioilla ja alan voimaan melkein fyysisesti pahoin, kun joudun sitä kuuntelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tollanen porukka kuulostaa tylsältä.

Vierailija
4/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en tykkää seläntakanapuhumisesta. En edes vaikka olisin samaa mieltä. Ei vaan mielestäni kuulu hyviin tapoihin. Toki joku yksittäinen ihmettely menee, mutta jatkuva vatvominen porukalla on epäkypsää käytöstä.

Vierailija
5/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kuulostaa pikkusieluiselta. Eri asia jos kyseessä olisi aito huoli perheestä, mutta siinäkin tapauksessa ruotimisen pitäisi johtaa johonkin toimiin. Ei tosin kuulosta että tässä tapauksessa on taustalla mitään huolta.

Vierailija
6/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Mä häipyisin tuollaisesta porukasta suht nopeasti, jos puheenaiheen vaihtaminen ei onnistuisi. Mun mielestä toisista ihmisistä juoruaminen on ehkä tylsintä tylsää, mitä on - ja huom. mä olen hirveän kiinnostunut ihmisten asioista noin ylipäätään. En siinä mielessä, että haluaisin udella, vaan olen ylipäätään kiinnostunut lähes kaikesta, ja tykkään kuulla toisten mielipiteitä ja kokemuksia asioista. Totta kai ihmisistä joutuu joskus sanomaan epämiellyttäviäkin asioita, mutta mieluummin hyvien ystävien kesken hyvin luottamuksellisesti. Paskan jauhaminen toisista ajankuluna on tylsää, ikävää ja inhottavaa.

Vierailija
7/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Minulla on pienestä pitäen ollut inho juoruamista ja ilkeilyä kohtaan. Täälläkin yritän hillitä haukkumisketjuja. 

Nyt sinä voit olla se, joka kääntää porukan jutut pois tuosta perheestä. Topakasti vain osoitat, kuinka tyhmiä nuo ihmiset ovat. Saat kyllä hieman arvostelua tuosta, mutta älä välitä. Huomaavat kyllä, kuinka fiksu olet. 

Vierailija
8/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on palstamamma, niin pakostihan sitä tuollaisessa seurassa viihtyy.

Vierailija
9/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn.

Se on terapiaa myös itselle.

Vierailija
10/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin yksi innokas juoruakka ilmoittautui.

Vierailija
11/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan juoruilua, etenkin pahantahtoista. Jos ei muuta yhteistä kiinnostavaa jutunaihetta ole kuin toisista ja heidän asioistaa puhuminen, en tuhlaa aikaani tuossa seurassa. Mikä tahansa on virkistävämpää tekemistä, lähtisin vaikka lenkille kesäsateesen.

Vierailija
12/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen joka sen kehtasi myöntää. Oikeasti suurin osa mammoista on tuollaisia. Sinäkin. Suomiämmät nyt vain ovat kammottavia ihmisiä, sen täällä huomaa.

Vierailija
13/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn.

Hakeudu oikeaan terapiaan, tuo ei ole tervettä.

Vierailija
14/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska silloin, kun en olisi paikalla, puheenaiheena voisi olla oma perheeni.

Vierailija
15/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
16/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen joka sen kehtasi myöntää. Oikeasti suurin osa mammoista on tuollaisia. Sinäkin. Suomiämmät nyt vain ovat kammottavia ihmisiä, sen täällä huomaa.

Mutta sinä olet poikkeus, ja sen huomaa viehättävästä tavastasi puhua muista! Mulla on kyllä ihan päinvastainen kokemus: harvoin tapaa sellaisia ihmisiä, jotka ovat kovia juoruamaan, onneksi. Mutta voi olla, että sinun ympäriltäsi ovat kaikonneet kaikki muut ihmiset, paitsi samanlaiset juoruajat, ja sen takia koet, että suurin osa ihmisistä on tuollaisia. Kannustan muuttumaan: se on asenteesta kiinni!

Vierailija
17/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini käy aina sopivan tilaisuuden tullen läpi sisarusten, niiden puolisoiden ja lasten ongelmat ja kuvitellut ongelmat. Tyyliin: kyllä niin hirveästi huolettaa... Mielestäni hän ei ole erityisen ahdistunut, saa jotenkin virtaa muiden asioiden kelaamisesta.

Nyt mummonikin on jo vanha ja hoitokodissa. Äitini selittää yksityiskohtaisesti hänenkin vatsavaivojaan ja virtsatietulehduksiaan. 

En halua puhua äidilleni itsestäni. hänestä olen liian sulkeutunut, mutta ällöttää jos hän puhuu minusta samaan tyyliin esim sisaruksilleni.  

Vierailija
18/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn.

Hakeudu oikeaan terapiaan, tuo ei ole tervettä.

Ei ole tarvetta. Tuolle perheelle olisi paljonkin tarvetta saada apua. Poliiseja soitettu. Sossu on tilattu.

Lapset ovat siellä aivan toisen asteen kansalaisia ja keskellä yötä naapuruston ovien takana, kun kotona ei voi olla.

Miten onkaan fiksu nainen vuodessa vajonnut linnakundiin ja viinaan.

Myös perinteinen väliintulo on tehty pariin kertaan. Ei ex-rouvaa kiinnosta. Nyt on viinaa ja kiva kulli.

Tuon takia ei edes pääsis meikäläinen terapiaan. Pitää saada puhistua pahaolo pois ja sitä varten on kaverit.

Vierailija
19/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtyisi enkä viihdy. Katkaisin hiljattain välit ihmiseen, koska hänellä oli aina jotain juoruttavaa jostain tutustamme. En vaan jaksa paskan jauhamista muista ihmisistä.

Vierailija
20/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa! Ja jokaisen tuttavapiiriin kuuluu tuollatapaa käyttäytyviä, mutta kuka pistäisi heille jauhot suuhun?

Hymistelemällä mukana hyväksyt käytöksen. Mammapalsta vilisee haukkujia ja arvostelevia. Julkkikset etenkin silmätikkuina, tai anopit...

Ps. en ole anoppi saati julkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi