Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksat tuttaviasi, jotka ovat hurahtaneet verkostomarkkinointiin?

Vierailija
12.08.2016 |

-

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi edes tuttavissa ei ole tuollaisia typeriä kiihkoilijoita. Jos olisi, niin ei olisi kauaa.

Vierailija
2/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en jaksa ollenkaan. Nämä 20 vuoden takaiset luokka- ja koulukaverit lähettävät viestiä ja pyytävät "kahville", niin se on 99-prosenttisen varmaa, että agendana on tunkittaa Zinzinoa, Visalusta, WellStaria, FitLinea tai OneCoinia, joista viimeisin on ihan puhdas huijaus. Sanon yhden kerran kohteliaasti ei kiitos. Toista kertaa ei tule, vaan blokkaan välittömästi, jos jatkaa vielä kohteliaan kieltäytymisen jälkeen jankutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan yleensä pahimman verkostomarkkinointipöhinän laantua, parissa vuodessa yleensä loppuu haaveet äkkirikastumisesta. Tämän jälkeen voi jatkaa jälleen yhteydenpitoa. Eihän kukaan kestä tuttavia jotka koko ajan hehkuttavat kuinka kohta on floridaan muutto edessä ja ei enää ikinä tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
4/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan puheenaihetta olen sanonut suoraan että en ole kiinnostunut kiitos :) muuten mukavia ihmisiä niin en halua tämän takia välejä katkaista. onneksi ovat itse huomanneet näiden kannattamattomuuden.

Vierailija
5/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan aina ettei mua kiinnosta.

Vierailija
6/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan puheenaihetta olen sanonut suoraan että en ole kiinnostunut kiitos :) muuten mukavia ihmisiä niin en halua tämän takia välejä katkaista. onneksi ovat itse huomanneet näiden kannattamattomuuden.

Ihminen joka haksahtaa verkostomarkkinointiin on tyhmempi kuin kumisaapas. Minä en ainakaan halua olla kumisaappaan ystävä.

Vierailija
7/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä pari kaveria jäänyt rannalle ruikuttamaan. He tekivät sen päätöksen, kun en ostanut heidän tuotteitaan, en edes tullut tapaamisiin käymään. Eivät tarvitse tämmöistä kaveria, joka ei tue heidän harrastustaan.

Vierailija
8/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka haksahtaa verkostomarkkinointiin on tyhmempi kuin kumisaapas. Minä en ainakaan halua olla kumisaappaan ystävä.

Syyssateissa kumisaapas on paras ystävä.

Vierailija
9/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyssateissa kumisaapas on paras ystävä.

Mieluummin käytän kunnolla rasvattua nahkasaapasta.

Vierailija
10/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Saisi lähteä "rikastumaan" ihan yksikseen. Facebookista jo poistin pari tälläistä "hei kiinnostaisko sua kuulla.."-kaveria. Ovat edelleen "matkalla rikkauksiin"

Vierailija
11/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette vaan niin negatiivisia. Ei teitä enää naurata kun kaverinne on päässyt pois oravanpyörästä. Minä teen zinzinoa ja loppuvuodesta alkaa tapahtumaan. Huikeaa kasvua odotettavissa!!

Vierailija
12/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän erään verkostomarkkinointifirman tuotteita, koskaan en läheisilleni ole näitä tuputtanut tai edes mainostanut. Muutama tuttu on kyllä jostain tuotteesta kysyn, että mistä sitä saa.

Sen sijaan minulle useammatkin ns. puolitutut on yrittäneet saada mukaan millon mihinkin huuhaahan.

Vierailija
13/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitskuja olis kovasti tarjolla. Ei, ei ja ei. Heidän perheessään on emäntä itse ja lapsi ihan jatkuvasti kipeinä. ja vaikka kuinka hehkuttaa, että housut meinaa tippua ja on "timanttinen" olo, niin eipä se kyllä ulkomuodossa näy. Ihan järkyttävää, fitskut vastaus kaikkeen, oli sit kevätväsymys tai syöpä.

Vierailija
14/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku muistaa monien vuosien takaiset Golden puhdistusaineet?  Pari tuttua hurahti niihin, mutta onneksi uskoivat, kun kerroin että ostan ihan yhtä hyvät aineet halpamarketista murto-osalla siitä hinnasta, mitä nuo tuotteet maksoivat. No, sain kuitenkin näytepullon laimennettävää puhdistusainetta ja suihkupullon. Oli ihan hyvä aine, mutta siitäkään huolimatta, en olisi maksanut sellaista hintaa siitä.

Sitten oli jotain ihmeen laihdutuspillereitä, en ostanut niitäkään. Ja mitähän vielä, Tupperwaren joitakin tuotteita ostin ja ne ovat vieläkin käytössä, vaikka ostosta on jo parikymmentä vuotta aikaa. Mutta pääsääntöisesti olen ollut ikävä tyyppi, kun en olen hurahtanut ostamaan tai lähtenyt mukaan "bisnekseen".

Vierailija
15/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt parissa tilaisuudessa ja aluksi kuuntelin ihan kiinnostuneena. Nyt ei enää onneksi kaveripiirissä noita olekaan kun nuo pari hurahtanuttakin ovat tajunneet asian todellisen luonteen ja hiljaisuudessa luopuneet harrastuksestaan. Mutta sen verran mulla on nyt tietoa asiasta, että jos vielä kutsu tulee, niin lähden tekemään hankalia kysymyksiä. Esim, että miten muka verkostomarkkinoilla on vähemmän välikäsiä kuin tavallisella kaupalla jos kolme ylempää tasoa ottaa omansa kun minä myyn tuotteen. Ja mihin testeihin myydyn tuotteen paremmuus ja siten kovempi hinta perustuu.

Vierailija
16/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette vaan niin negatiivisia. Ei teitä enää naurata kun kaverinne on päässyt pois oravanpyörästä. Minä teen zinzinoa ja loppuvuodesta alkaa tapahtumaan. Huikeaa kasvua odotettavissa!!

Nämä ovat juuri niitä facepäivityksiä, jollaisia en kertakaikkiaan kestä.

Vierailija
17/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, kasvua ja huimaa sellaista tulossa!!! Näinhän uhosi tämä ternimaitotyyppikin. Homma floppasi ja kunnolla. Kävin katsomassa noita Zinzinon tuotteita putiikin nettisivuilta ja huimaavan hintaisia näyttävät olevan. Enkä ole vakuuttunut niiden laadustakaan.

Vierailija
18/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin mysteeri minulle on ollut, kun jotkut esim maisteriksi kouluttautuneet tieteellisen maailmankuvan omaavat tuttavani ovat hurahtaneet johonkin uskomushömppäverkostomarkkinointiin. Ihan kirkkain silmin väittävät, että humpuukituote auttaa johonkin vaivaan.

Vierailija
19/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin mysteeri minulle on ollut, kun jotkut esim maisteriksi kouluttautuneet tieteellisen maailmankuvan omaavat tuttavani ovat hurahtaneet johonkin uskomushömppäverkostomarkkinointiin. Ihan kirkkain silmin väittävät, että humpuukituote auttaa johonkin vaivaan.

Totta puhut, yksi tuttunikin hurahti myymään jotain ihmeen laihdutuspillereitä joskus 80- tai 90-luvulla. Selitti kirkkain silmin, että tämä tehoaa. Selitti käyttävänsä niitä itsekin ja laihtuneensa monta kiloa lyhyessä ajassa. Niin kai, kun ne helkutin pillerin aiheuttivat hänelle melkoisen ripulin. Tämän kuulin herran vaimolta, joka yritti salaa hävittää niitä pilleripurkkeja. Tai ehkä se vaikutus olikin juuri siinä ripulissa. Mikään ei pysynyt sisällä.

Vierailija
20/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan puhelun en osta mitään. Aina kun ystävä soittaa, sanon en osta.

Kerran vuodessa ostan yhtä puhdistusainetta ja laitan viestiä kun tilaan uuden.

Kerran kun kävi meillä, näytin kaappiani, jossa oli hirveesti purkkeja ja sanoin tässä, uskotko etten tarvi mitään.

Kun jotain tarjoaa, sanon kaapissa riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä