Mikä on kauneinta, mitä sinulle on koskaan sanottu?
Syvällistä tai pinnallista, romanttista tai arkista!
Aloitan: minulla oli parikymppisenä pahoja ongelmia itsetuntoni kanssa, olin tuolloin lievästi ylipainoinen. Olin terveyskeskuslääkärillä pahan masennusoireilun vuoksi, ja kerroin lääkärille tuntemuksistani ja itkin, että minun on pakko laihtua. Lääkäri vastasi: "Miksi ihmeessä? Olet kaunis kuin bambi!"
En unohda tuota koskaan.
Kommentit (14)
Muutun kerta kerralta ikään kuin paremmaksi ihmiseksi kun olen seurassasi.
Tuet sillä tavoin persoonani vahvuuksia ja hyvä nousee esiin.
yks exä sano joskus että oon tärkeä hänelle. Valitettavasti se oli kyllä ihan paskapuhetta ja hän jätti mut vähän sen jälkeen.
Oltiin herätty aamulla aikaisin 450km päässä kotoa. Odoteltu junaa, matkustettu monta tuntia. Mulla oli hiukset sekaisella ponnarilla, naama meikkaamaton. Olin väsynyt (mutta onnellinen). Kun päästiin kotiin, laitettiin pakastepizza uuniin ja istuttiin väsyneinä odottamaan pizzan valmistumista. Mies katsoi mua rakastuneesti ja sanoi, että sä olet kyllä todella kaunis. Meinas itku tulla. ❤
Yksi pallopää sanoi, että lapsistamme tulisi varmaan sokeita (minulla ja yhdellä luokkakaverilla oli silmälasit).
Kukaan ei oo koskaan ollut minulle niin kannustava kuin sinä. Näin sanoi nuori mies työpäivän jälkeen, ja tuo lause paloi kiinni sydämeeni.
Ainoa hyvä asia tässä työssä olet sinä. Sanoi työkaverini, kerran kesätöissä.
Voiko tuon kauniimpi enää ollankaan. Sanoi joku randon nainen humalassa.
Olet viisain ihminen kenet tunnen. Sanoi eräs hyvä ystäväni, kun olin mieli maassa.
Olet minulle kuin sisko. Eräs toinen ystävä sanoi.
Mukavia kehuja, nolottaa ihan muistella :)
Mies sanoo usein, että miten hänellä kävi niin hyvä tuuri, että sai minut.
Vaikka itseasiassa, mielestäni minulla se tuuri kävi...
"Ihana nähdä noin elävä ihminen ku sie olet!" Lämmitti mieltä kun ventovieras sanoi näin, kun poristiin kaupassa hetki :)
Murrettua käteni ja sairaalasta päästyäni käsi kipsissä oli mieheni laittanut tahnan hammasharjaani ja laittanut harjan odottamaan lavuaarin reunalle... se oli sanatonta välittämistä joka sai kyyneleen silmäkulmaani. <3
Mieheni, nykyään aviomieheni, kietoi minut syleilyynsä ja sanoi: "Sinun ei enää koskaan tarvitse pelätä, etteikö sinua rakastettaisi".
T. kahden luonnehäiriöisen vanhemman lapsi
Parikymppisenä vanhempi työkaveri, naisihminen, katsoi minua ja sanoi "tuo 'Anna' on kuin kissanpentu!"
Susta tulis ihana äiti