Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sanoo etä se haluaa kuolla

Vierailija
11.08.2016 |

Se sanoi, että sen sisällä asuu mato (yrittää siis kuvata, kuinka turha jätkä on). On kuulema epäonnistunut mun (vaimon) suhteen, töiden suhteen, lapsen suhteen. Aika pitkälti kaikessa epäonnistunut. Mä oon ottamassa eroa. Nyt mies kipuilee. Mä en tiedä oikein mitä pitäis tehdä. On ollu tosi vaikeat viimeiset kuukaudet. Kyllä se kovasti yrittää, mutta jotenkin tuntuu, että se mokaa kaikessa. Tuntuu pahalta sanoa, mutta niin se on. Tiedättekö te sen ihmistyypin, joka ei oikein onnistu missään? Kyllä mä rakastan mun miestä syvästi, mutta en enää kestä tätä sirkusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestäsi, et jätä häntä mokausten takia. En tiedä "sitä ihmistyyppiä" joka ei onnistu missään.

Ihmisen arvo ei perustu suorituksiin, saavutuksiin ja ominaisuuksiin, vaan jokainen ihminen on arvokas, koska Jumala on hänet kuvakseen luonut. Ota vastaan tämä totuus ja kerro se miehellesikin. Itsemurha on synti.

Jo se, että ei tee jotain pahaa (murhat, pahoinpitelyt, työpaikkakiusaamiset jne.) on käänteisesti onnistumista, moraalista onnistumista. Mitä tulee positiivisiin tekoihin, ehkä miehesi ei vielä ole löytänyt sellaista, mitä haluaa ja mitä olisi motivoitunut tekemään? Kun lähtee toteuttamaan jotain hanketta, unelmaa tai tavoitetta, kannattaa asettaa rima aluksi alas ja nostaa sitä pikkuhiljaa, jos kokee asian jatkossakin oikeaksi ja mielekkääksi.

Vierailija
2/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös tehnyt "jotain pahaa". Onko se sitten syy jättää hänet? Mitä sanoo jumalasta seuraava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis vielä sellainen, että eikö sen miehen tulisi itse asettaa se rima eikä vaimon? tää jumalahörhö on nyt sitä mieltä, että miun pitäisi olla miehen pelastaja ja hyväksyä kaikki - viis omasta elämästäni. Kai jumala katsoo, että minullakin on arvo? vai eikö ole, koska olen nainen?

Vierailija
4/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha voi luoja sentään :D Miehellä on vaimo, työpaikka ja lapsi! en nyt sanoisi että on epäonnistunut luuseri ellei tilanne ole semmonen ettei noita asioita alunperinkään halunnut.. taitaa olla joku kermaperse jolle oikea elämä tuli yllärinä. Toki sillä voi olla jotain mielenterveydellisiä ongelmia että kannattaisi hakea apua niihin

Vierailija
5/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtakaa koko juttu

Vierailija
6/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ihan tosissaan tuollaisia puhuu, niin se täytyy saada hoitoon. Aloita vaikka soittamalla terveyskeskukseen ja kysy, mitä tehdä.

Vierailija
7/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se puhuu suoraan mikä mieltä painaa. Jos oikeasti rakastat sitä niin soitat terveyskeskukseen ja hoidatte tuon masennuksen pois

Vierailija
8/8 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni oikeasti sitten tappoi itsensä, kun vaimo urputti kaikesta ja piti epäonnistujan. Hellitä vähän ja auta miestä mäessä. Itsemurha on oikeasti peruuttamaton ja syyllisyys jäätävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi