Lue keskustelun säännöt.
Kysy puheterapeutilta.
11.08.2016 |
Kysy puheterapeutilta, mitä vain puheterapiaan liittyvää. Kela ei enää myönnä puheterapiajaksoille vanhempien ohjauakäyntejä, niin hoidan tän ohjaamisen sitte täällä netissä.
Kommentit (3)
Miksi suostut tekemään ylimääräistä työtä vapaa-ajallasi ilman palkkaa? Ei Suomen talous näin lähde nousuun... Vaikka ymmärrän toki huolesi ja harmistuksesi, kun enää ei voi auttaa niin hyvin kuin haluaisi. :-(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos oma sisaruksesi änkyttäisi aikuisena, miten auttaisit häntä?
Mua kiinnosti puheterapeutin ammatti lukioaikana, mutta päädyin ihan eri alalle. Nyt oon miettinyt alanvaihtoa ja muistelin just hiljattain, kuinka joskus mietin tätä yhtenä vaihtoehtona.
- Kuinka täydellinen ulosanti puheterapeutilla itsellään täytyy olla?
Mun haaveet taitaa tyssätä jo siihen, että välillä menee senat sakaisin vahingossa...? :-D En siis änkytä tms., mutta esim. väsyneenä saatan sanoa juttuja vähän hassusti. Voi tosin olla, että se johtuu myös mun sairaudesta (kilpirauhasen vajaatoiminta), jota ei olla ihan saatu hoitotasapainoon?
- Minkälaisia sun työpäivät on? Entä työtehtävät? Joudutko paljon liikkumaan työssäsi?
- Mistä tykkäät työssäsi? Entä mistä et?
- Minkälaista opiskelu on?
- Onko vaikea päästä opiskelemaan? Minkälaiset arvosanat vaaditaan suurin piirtein?
- Paljonko on brutto- ja nettopalkkasi?
- Käytännössä siis kerro kaikki mahdollinen, mitä jaksat! :-)
-