Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usin te äidit pääsette viettämään viikonloppuvapaita?

Vierailija
02.03.2006 |

Tarkoitan tällä vapaalla kotoa poistumista viikonlopuksi ilman miestä ja lapsia ja nauttimaan omasta ajasta. Töitä ei siis lasketa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli sillon 1,5 v. Ja nyt on 2v. Oon kyllä puhunut, että haluisin jossain vaiheessa taas, mutta saa nähdä koska onnistuu.

Mä oon vielä kokonaan kotona lapsen kanssa, joten kyllä mulle ainakin tulee välillä tunne, että olis kiva lähteä jonnekin pariksi yöksi. Pääsis ihan kunnolla irti arjesta. Ja käyhän mieskin viikonloppuja kavereiden kanssa jossain mökeillä/matsireissuilla, niin miksen minäkin kävisi. Ikävä siinä tulee, mutta onpahan taas mukava palata.

Vierailija
22/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mä menisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ei ehdi viikolla juuri muuta kotona kuin nukkua, niin ne haluaa edes viikonloput olla perheensä kanssa. Mulla eri tilanne, kun en ole nyt töissä.

Vierailija
24/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun haluan, mutta kotona olen mieluummin! Ehkä haaveilisin jostain kylpyläviikonlopusta siskojeni kanssa, mutta on ne vaan aika hintavia ja tarpeeksi kun haaveilee, se on jo melkein se reissu tehty, ja ilmaseksi, heh :)

Vierailija
25/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on pyhitetty kodille ja perheelle, kun on kiireinen viikko töissä takana. Teen myös jonkin verran työmatkoja viikolla, joten poissaoloja kotoa tulee senkin takia. Samaisesta syystä emme käy mieheni kanssa koskaan baarissakaan.

Vierailija
26/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vapailla viikonlopuilla" ... outo ajatuskin meille ainakin!

siis lapsrt on noin kerran kahdessa kuussa yökylässä mummin luona, ja silloin tehdään yhdessä mieheni ja ystäviemme kanssa jotain kivaa :)

jos viikonloppu vietettäisiin jostain syystä ilman lapsia, niin sitten lähdettäiin yhdessä miehen kanssa johonkin. ja ehkäpä ensi kesänä sen teemmekin, kun mummi haluaa lapset kuitenkin sinne. :)

Vierailija
27/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtiotto arjesta tekee välillä hyvää kaikille mammoille! Ihmettelen että noinkin moni vastanneista äideistä ei toteuta saatika EDES ajattele vapaata viikonloppua... Kokeilkaa ihmeessä!