Siis miten tuolla voi olla noin kylmä!!!
Kommentit (33)
Aamulla ei enää ollut montakaan astetta plussan puolella Etelä-Suomessa. Lapissa oli yöpakkasta jo aiemmin. Ensi kuussa Lapissa tulee ensi lumi.
Onneksi oli kesäloma silloin helteillä ja uimavedetkin olivat lämpimiä kuin myös illat. :D Täällä Pohjolassa ei kannata lykätä kesälomia elokuulle.
Kylmä?? +14 astetta meillä ja kello vasta kahdeksan.
Ihan kiva ilma. Vihdoinkin voin taas hengittää. Olen kärsinyt kovasti tästä kesästä.
Täällä pääkaupunkiseudulla on +7 ja minusta ihanaa. Oli raikasta ja viileää kun tulin kouluun, nautin.
t. 14v
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kylmä. Ei pärjää t-paidalla, vaan pakko olla pitkähihainen ja takki.
Lomat siirrettävä elokuulle. Paras kesäkuukausi!
Ihan perseestä tämä sää.
Elämä alkaa vasta kun elohopea näyttää 24°C
Vierailija kirjoitti:
Pk seudulla oli kahdeksalta 8 astetta ja nyt 9.35 peräti 13 astetta.
Onko teillä pipot? Itse olen harmitellut, kun pitää laittaa välillä takki päälle.
Kaktus kirjoitti:
Te jotka ette kestä edes noin pientä kylmyyttä miten kestätte talvella?
Nyt on kesä. Pitäisi saada nauttia luonnonvesissä uimisesta, lukea välillä kirjaa rannalla auringon hellässä halauksessa. Talvella on talven jutut ja todellakin valittaisin jos olisi sama 12 astetta. Miks on niin lämmin! Eli ei tässä ole kyse mistään lämpötiloista sinänsä, vaan suhteellisesti.
Se joka sanoi, että viime heinäkuussa olisi nautittu näistä keleistä.
No, niin oltaiskin, sen ekan viikon jälkeen kun alkoi ne karmeat helteet. Nyt on viime vuosina ollut ihan tyypillistä, että elokuun puolestavälistä on alkanut ns. syksy ja viileät kelit.
t: lomalle tänään jäävä
Olen huono vuodenaikaihminen. En ole tänäkään kesänä käynyt kertaakaan rannalla tai uimassa missään, en käyttänyt sandaaleja tai sortseja, käynyt terassilla tai mökillä. Syksyisin en käy metsässä ja talvisin en astu ulos kuin mennäkseni autoon.
Mutta olin juuri vasta sisäistänyt, että on muuten _kesä_, sen takia tämä +9 astetta tuntuu vähän tylyltä nyt.
Täällä aamulla +6. Vittu kun tuntui kylmältä! :-( Syksy on saapunut.