Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulu loppui klo 12

Vierailija
11.08.2016 |

ja lapsen kaveri tuli suoraan koulusta meille. On täällä vieläkin, kun ei kuulema tarvi vielä mennä kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kyllä ihan hyvin sanoa, että kaverin on nyt aika lähteä kotiin.

Vierailija
2/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vanhemmille että hakevat pois, tai sanot että kyllä tarvitsee kun teidän perhe niin päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana koulupäivänä? Omituista.

Vierailija
4/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä on kyse? Meillä on myös kaveri ollut koko iltapäivän. Ovat 13v:D

Vierailija
5/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pitkä kyläily. Luulisi jo vanhempien ihmettelevät lapsensa perään, olisin itse jo hätääntynyt aikoja sitten.

Vierailija
6/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotiaista kyse. Sanoinkin, että nyt on aika lähteä kotiin syömään, kun meillä aletaan myös syömään. Tuolla se näyttää pihalla edelleen pyörivän.

Vierailija
7/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on nyt kesällä ollut lapseni kaveri usein kylässä pitkäänkin. Tullut esim aamupäivästä klo 11 ja lähtenyt esim 19-20 kotiin, ja siis syönyt meillä jne. Olenkin patistanut häntä käymään välillä kotona / soittamaan äidilleen, jotta hän on tietoinen missä on jne. Ja kun tytöltä kysyy, että monenko aikaan tarvitsee mennä kotiin, niin kuulemma äiti tulee sitten hakemaan.

Ja yleensä ei välttämättä ole tullut hakemaan edes klo 20 mennessä joten olen lähettänyt sitten kotiin. Tyttäreni ja kaverinsa ovat 9 vuotiaita.  

Ihmetyttää kyllä, että eikö joidenkin vanhempia kiinnosta "yhtään" kuinka kauan lapsi on kaverillaan. Vai luottavatko vain siihen, että kyllä lapsi pärjää ja "tietävät", että lapsi saa kuitenkin syödä täällä eli ei tarvitse nälässä olla. Se mitä olen äitiänsä tavannut niin on vaikuttanut kuitenkin ihan normaalilta tapaukselta, ei siis mikään alkoholisti tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme