Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni miesten tulisi kasvattaa pojat ja naisten tytöt

Vierailija
11.08.2016 |

Jos saan mahdollisesti pojan en tiedä mitä teen. Miten voisin kasvattaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa jota en ole koskaan ymmärtänyt? Mielestäni miesten tulee kasvattaa oman sukupuolensa edustajat itse, sillä niin uhoavat pärjäävänsä ilman naisia ja elävät jossain pörssipilvessä jossa lapset kasvavat maailmaan itsestään. Tulisi miehillekin vähän todellisuudentajua.

Provosoinnit sikseen. Vaikka idea onkin moderni niin eikö siinä ole jotain totuuden siementä? On luonnollista kasvattaa sitä sukupuolta mitä itse edustaa sillä se takaa ymmärryksen ja oikeanlaisen tuen. En näe syytä pojan kasvatukseen joka kasvaa eri tavalla, hitaammin ja joka lopulta ei arvosta kasvatuspanostani. Miehet voivat kasvattaa oman sukupuolensa sillä arvostavat toisiaan niin paljon. Miksi katkaisisin urani toiseen ryhmään kuuluvan henkilön vuoksi? Miksi ottaisin riskin että lapsesta kasvaa oman ryhmäni vihaaja? Aikani menisi hukkaan.

Onko kellään ollut samantyypisiä ajatuksia? Ajatukseni on lähtenyt siitä miten vähän miehet arvostavat äitiyttä. Useat äidit tekevät työtään vaikka naamalle syljettäisiin, minä kuulun siihen porukkaan joka tahtoo arvostusta työstään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiriytymisen ja erittelyn takia juuri et saa arvostusta. Ehkä jos olisit miehen kasvattama, sinulla olisi tervettä itsetuntoa ja kyky vaatia asioita. Kuten arvostavan puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas niitä tyttöjä ja poikia tekee jos vastakkaisilla sukupuolilla ei enää ole mitään yhteistä?

Vierailija
4/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle annan mun puoliorvon pojan nyt sitten, etten ihan pilaa häntä.

Vierailija
5/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei huono, 2/5!

Sen varalta että olet oikeasti tolvana: molemmat vanhempani kasvattivat minua yhtä hyvin/huonosti.

Vierailija
6/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kannattaisi tutustua lapsen isään ennen vauvan tekoa jolloin ymmärrät miehiä  ja myös sitä kannattaako miehelle jättää vastuuta pojasta vai onko jopa sinua parempi kasvattaja

Vierailija
7/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, minulla kolme veljeä joten kuvittelisin että tiedän jotakin poikien/miesten sielunelämästä.

Vierailija
8/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas niitä tyttöjä ja poikia tekee jos vastakkaisilla sukupuolilla ei enää ole mitään yhteistä?

Joidenkin mukaan erilaisuuden takia pariudutaan. Erilaisuus tarkoittaa siis sitä, että nainen siivoaa ja miehellä on elämä.