Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua panna? Käsi-ja suuseksi kyllä käy

Vierailija
11.08.2016 |

Olen tapaillut jo pidempään yhtä miestä. Kaikinpuolin muuten mahtava, mutta yhdyntää hän karttelee. Ollaan toki sitäkin harrastettu muutamia kertoja ja minä ainakin nautin ja mieskin vaikutti tyytyväiseltä..Itsetunto on koetuksella nyt. Olenko ruma, löysä vai missä vika kun pillu ei kelpaa? Tää on eka mies elämässäni joka näyttää haluavan vaan pysytellä esileikeissä. Oikeesti tosi erikoista. Mitä tehdä? En jotenkin kehtaa kysyä tai tyrkyttää itseäni. Ja olen ihan kaunis ja normaalipainoinen nainen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat harrastaa seksiä, mutta et kysyä seksikumppaniltasi tuollaista asiaa? Minkä ikäinen oikein olet, ilmeisesti tosi nuori?

Vierailija
2/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Joo, mutta miten se liittyy panohaluttomuuteen?

Ap

Vierailija
4/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku viisastelija tulee kommentoimaan ''se on homo''...

Vierailija
5/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaat harrastaa seksiä, mutta et kysyä seksikumppaniltasi tuollaista asiaa? Minkä ikäinen oikein olet, ilmeisesti tosi nuori?

Ikää lähes 40v mutta en ole ikinä puhunut seksistä. Huonoja suhteita takana.

Ap

Vierailija
6/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on käynyt Thaimaassa panolomalla ja epäilee saaneensa tartunnan. Sano hölmölle että moni sukupuolitauti tarttuu myös käsiseksissä ja muna suussa riski on vielä suurempi, etenkin jos nielet. Vaihda oviin lukot ja käy kaikenkattavissa sp-tautitesteissä.

Vierailija
7/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä muakaan sytytä yhdyntä. Ei ole henkilökohtaisesti kehenkään partneriin liittyvä ongelma. Ei vaan kiinnosta. Suuseksi ja käsihommat on enemmän oma juttu. Joillekin se on ollut ongelma ja toisille ei.

Vierailija
8/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää että hänellä on liian pieni ja että petyt siihen?

Vierailija
9/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää jännitettä pidempään yllä ja odottelee sun tekevän sitten aloitteet yhdyntään. Kannattelee ja nauttii siis pidempään kiihottumisesta ja kiihottamisesta. Pitkä esileikki parhaimmillaan saa jännitteen todella korkealle erektiosta tulee erikoisen luja ja kestävä ja voi tuntea itsemsä todella kiihottuneeksi ja maskuliiniseksi ja sitten yhdyntä kruunaa sen. Mies voi viivutellä siksikin koska suurimmalle osalle naisistakin homma on yhdynnän jälkeen ohi eikä ole intoa jatkaa tai aloittaa alusta.

Vierailija
10/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Jotenkin ajattelen että mies ei vaan halua panna just mun kanssa. Pitää mua likaisena tai pelkää tauteja. On semmoinen aika neuroottinen. Haisenkohan pahalle? Ei myöskään ole ikinä antanut mulle suuseksiä. Käsin kyllä hyväilee taitavasti. Se ei vaan riitä.

Miten asian voisi ottaa puheeksi?

Ap

Vierailija
11/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidempään" eli kaksi viikkoa? Joillakin kestää luottamuksen rakentuminen kuukausia.

Vierailija
12/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidempään" eli kaksi viikkoa? Joillakin kestää luottamuksen rakentuminen kuukausia.

Pari vuotta. Luulis luottamusta jo olevan.

Ap

Vierailija
13/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi. Kerro toiveistasi ja kysy mikä hänestä tuntuu hyvältä.

Itse olen avoimuuden kannalla. Miten muuten hän voi tietää mistä pidät?

Vierailija
14/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tuli mieleen, et sulla on löysä lettu?

Vierailija
15/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pelkää että tulet raskaaksi

Vierailija
16/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole missään vaiheessa puhunut, että haluat lapsia?

Vierailija
17/18 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskautumassa.

Ap

Vierailija
18/18 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet löysä .

Miehestä tuntuu paremmalta käsi ja suu seksi . Jos olet kovin löysää niin voi jopa johtaa miehen lerpsahtamisen ja mies pelkää tätä.

Suurin osa naisista kuvitelle olevansa tiukkoja tai ainakin ihan ok . Kun totuus on jotain aivan muutaa. Mies taas ei asiasta voi huomauttaa koska nainen pahoittaa vain mielensä ja seksi loppu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi