Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos mies sanoo, että olen persoonallisen näköinen... Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
11.08.2016 |

Itse vain ajattelen ettei keksi muuta. Että en ole kaunis,mutta jotain mukamas positiivista pitää keksiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma.

Vierailija
2/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Kummelin Satu ja Tuija -jaksoja, niin ehkä se siitä selviää. 

Vierailija
4/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Tusinatavara on tusinatavaraa, vaan harvassa on persoonallisuutta.

Vierailija
5/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelinkin että olen ruma. ja tiedän sen itsekin. olisi kiva kuulla jonkun suusta joskus, että olen kaunis.

Vierailija
6/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se rumaa tarkoita. T: toinen "persoonallisennäköinen"

Vierailija
7/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen näköinen, mutta onhan perseitäkin hyviä.

Vierailija
8/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää tuota sanaa tilanteessa, jossa hän joutuu/häntä pyydetään kommentoimaan tilanteessa läsnä olevan naisen ulkonäköä. Jos ei ole mitään kehuttavaa, 'persoonallinen' on turvallinen tapa päästä pälkähästä. Jos miehen mielestä naisessa on jotain kehutttavaa kasvoissa/kropassa/hiuksissa, niin mies taatusti tuo sen esiin. Tämä pätee sataprosenttisesti erityisesti silloin, jos mies on pokaamassa kyseistä naista. Ilmaisuna sana 'persoonallinen' ei siis ole kohteliaisuus, ennemminkin korrektiutta.

Vierailija
9/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että hyvännäköinen mutta ei ns klassisessa mielessä.

T:mies

Vierailija
10/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, korrektisti ilmaistu se, että et ole mikään kaunotar. Olen kuullut saman monesti. Itse olen hyväkroppainen ja kasvot muuten ihan nätit, mutta minulla on todella iso nenä..

Vierailija
11/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 'kaunis' tieteellisen objektiivisesti tarkasteltuna, mutta kuitenkin vetävä.

t.mieshenkilö

Vierailija
12/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se sanonta on suuri kohteliaisuus ja varmaan totta.Persoonallisen näköinen ei välttämättä ole yhtään kaunis klassisessa mielessä,mutta niin itsensä näköinen,että persoona jää toisen mieleen.Nykyään naiset ovat niin toistensa klooneja,esim. minä en erota nykynäyttelijöitä ja poplaulajia toisistaan.Kaikilla tukka joko pitkä ja suora tai nutturan nattura ja ponihäntä.Kaikilla iltapuvut,joihin ei kuulu alusvaatteita,niin että puvut joko roikkuvat tai piukkoina pömpöttävät.Ilmeet kaikilla samanlaiset.Mies on tarkoittanut,että jäät mieleen,olet omalla tyylilläsi ja tavallasi kaunis,sisältä ja ulkoa.

Mainitsen tässä muutaman persoonallisen näköisen naisen ja miehenkin eri aikakausilta.Myös miehet nimittäin muistuttavat nykyisin usein liikaa toisiaan.Ei kuitenkaan niin paljon kuin naiset.

Mae West,Greta Garbo,Marlene Dietrick,John Wayne,Humbrey Bogart(meniköhän oikein)AvaGardner,Tapio Rautavaara,Tauno Palo,Michelle Obama,Anne Pohtamo

Vierailija
14/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ämpäriruma.

Vierailija
15/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoittaa, ettet ole kaunis, mutta jollain tavalla viehättävä.

Vierailija
16/16 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen jota äitini kuvailee persoonallisen näköiseksi, epäilen että hän on narsistinen sillä hän on lapsuudestani saakka haukkunut ulkonäköäni mitä erinäisimmin sanankääntein, keneltäkään muulta en ole moista termiä kuullut. Minua kehuu kauniiksi niin miehet kuin naisetkin, en ehkä olekaan ihan klassisen kaunis objektiivisilla määreillä mutta en missään nimessä rumakaan. Eli persoonallisuus ei välttämättä ole synonyymi rumuudelle vaan se tarkoittaa sitä että henkilö on mieleenjäävän näköinen ja erottuu muista ihmisistä. Joku voi olla yleisesti viehättävänä pidetty mutta ei klassinen eli on olemassa monta erityyppistä viehättävyyttä, ei vain sitä yhtä ja ainoaa. Onhan esimerkiksi mallitkin yleensä persoonallisella tavalla kauniita mutta ei klassisella tavalla. Ei persoonallisuus ulkonäössä ole kuolemantuomio, päinvastoin. Se voi olla jopa todella positiivinen atribuutti, eli henkilö on kaunis mutta ei kuitenkaan tylsällä tavalla. Ei ole massaan hukkuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi