Huuliin kertyy "mönjää"
En voi käyttää enää edes huulipunaa, koska se menee tämän ihme mömmön kanssa ihan klimpiksi. Mistä tämä voi johtua ja mikä auttaisi? Pitäisikö ruveta käyttämään säännöllisesti huulirasvaa? Huulet eivät mielestäni ole kuitenkaan rohtuneet. Hampaissa/suussa ei pitäisi olla mitään vikaa. Ainakaan hammaslääkäri tai suuhygienisti eivät ole mitään maininneet.
Kommentit (10)
Voi olla myös meikkivoidetta ja puuteria, jota on päässyt huulille ja sitten mössööntynyt.
Nenä tukossa ja siitä johtuva suuhengitys voi olla aiheuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Juo enemmän vettä.
Kuolaat liikaa. Vähennä vähäpukeisten miesten/naisten katselua.
Tää on ollut aihe, josta mun on aina pitänyt aloittaa ketju, mutten koskaan oo muistanut, kiitos! :-)
Sama ongelma siis ollut iät ja ajat enkä koskaan oo voinut käyttää huulipunaa tän takia, kun oon ajatellut, että näyttäisi varmaan aika kauhealta... Huulirasvalla siis vain menen ja merkistä riippumatta sitä tulee aina tai vaikka olisin ilmankin. Oon miettinyt johtuuko se mun huulista, jotka on vähän taittuvat "pusuhuulet" eli se sisäpuolen limakalvo näkyy vähän ulospäin, etenkin alahuulessa. Ulosnäkyvä huuli on noin puoliksi limakalvoa ja sit alapuoli on sitä "ulkohuulta", tajuskohan tätä? :-) se valkoinen töhnä kertyy tohon puoliväliin ja sitä sit täytyy aina välillä rapsutella pois. Epäsiistin näköistä.
Onko kaikilla tämmöistä vai vain joillain? Oon miettinyt, nuoleskelenko liikaa huulia? Auttaisko joku kuorinta?
Onko tää ratkaisematon ongelma?
Voi olla myös sukupuolitauti. OLetko ottanut niin sanotusti makkaraa suuhun?
Aloittaja ei juo tarpeeksi vettä. Kuivuva elimistö tekee tuota suumömmöä.
Suun limakalvojen ihoa, joka irtoaa "mömmönä" hammastahnan vaikutuksesta? Kokeile jospa merkin vaihtaminen ja todella huolellinen huuhtelu auttaisi.