Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta tota lasta. Ei se muista mitään mistää.

Vierailija
11.08.2016 |

Aloitti uudessa koulussa (erityisluokka). Tuli kotiin lukkari ja kalenteri repussa. Kun kyselin meneekö huomenna lukkarin mukaan kouluun vai meneekö klo 9:ksi kuten vanhassa koulussa oli tapana. Vastaus oli "en tiiä, en muista enää".
Kun kysyin open nimeä niin vastasi "en mä tiiä, en kuunnellut".
Ei helvetti. Kas kun löysi kotiin. Pitääkö pistää sille nauhuri nauhoittamaan koko päiväksi?!
Mä en vaan käsitä ettei mitään muisteta.
Menee lukkarin mukaan klo 8:ksi kouluun. Jos alkaakin klo 9, niin saa odottaa sen tunnin pihalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee tollaset viestit vilmaan niin ala- kuin yläkoululaisellekin.

Vierailija
2/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin Wilmasta, mutta ei siellä näy mun tunnareilla kun asetukset ja salasanan vaihtolinkki.

Menee saatana hermo tällaiseen turhaan säätämiseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoisin Wilmasta, mutta ei siellä näy mun tunnareilla kun asetukset ja salasanan vaihtolinkki.

Menee saatana hermo tällaiseen turhaan säätämiseen.

Ap

Ja sinä et ole viitsinyt erityslapsen äitinä huolehtia Wilmaa käyttökuntoon, koska... ?

Vierailija
4/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa luki että kun vaihtaa koulua saman kunnan sisällä koulut hoitaa asian keskenään. Samat avaintunnarit säilyy. No, eipä näytä toimivan näin.

Täytyy huomenna yrittää soitella koululle ja kysyä asiasta.

Ap

Vierailija
5/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeissa luki että kun vaihtaa koulua saman kunnan sisällä koulut hoitaa asian keskenään. Samat avaintunnarit säilyy. No, eipä näytä toimivan näin.

Täytyy huomenna yrittää soitella koululle ja kysyä asiasta.

Ap

Siellä koululla on ollut jo viime viikollakin joku. Eli et vaan ole viitsinyt itse huolehtia omasta osuudestasi. Lapsella on varmasti ihan tarpeeksi kaikissa noissa muutoksissa.

Vierailija
6/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan vaihda sitä tunnaria?

Vierailija
7/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ei menisi likkarin mukaan? Siis oliko vanhassa koulussa aina tapana mennä 9, vaikka lukkarissa oli joku muu aika?

Vierailija
8/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö muistamattomuus/kuuntelemattomuus tuohon, miksi on erityisluokalla?

Vierailija
9/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä tuo tarkoittaa, että "meneekö lukkarin mukaan vai kello 9.00? Miksi niitä lukkareita tehdään, jos......"

Vierailija
10/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ei menisi likkarin mukaan? Siis oliko vanhassa koulussa aina tapana mennä 9, vaikka lukkarissa oli joku muu aika?

Monissa kouluissa eka viikko mennään eri ajoilla vaikka olisi lukkarit jo saatu

Vierailija
11/11 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monissa kouluissa kevään lopussa, joulun alla ja syksyn alussa on poikkeusaikataulut. Mun lapsi esim menee 8.45 vaikka lukkarissa lukee 8.00. Pääsee 11.45 vaikka lukkarissa lukee 13.45. Toinen pääsee aikaisemmin eri aikaan koko viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan