Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienistä rinnoista kysymys (apua)

17v tyttö
11.08.2016 |

Voiko olla mahdollista että rintojen kehitys on stressin ja masennuksen takia häiriintynyt tai että rintani eivät enää tule kasvamaan? Kokoni on noin 75 aa-a.
Olen kärsinyt pienestä asti jonkinasteisesta masennuksesta ja vielläkin tänäpäivänä.
Äidilläni ja sisaruksillani on paljon isommat rinnat kuin minulla.
Eli ei ainakaan voi geeneistä johtua että rintani ovat erittäin pienet.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi johtua geeneistä. Itselläni nimittäin toisin päin tuo rintojen koko verrattuna perheenjäseniin.

Vierailija
2/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei rinnat kasva tuon isommiksi. Voi johtua geeneistä. Ei johdu masennuksesta. 

Vierailija
5/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei :D siihen vaikuttaa moni asia mutta ei masennus.

Vierailija
6/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tykkää sinusta, tykkää myös rinnoistasi ja kaikesta sinussa!

Vierailija
7/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin hoikka?

Vierailija
8/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä kuullut geneettisestä rekombinaatiosta? Se tarkoittaa geenien sattumanvaraista järjestäytymistä sukusolujen synnyn yhteydessä. 11

Vierailija
9/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahka saat +30 kg, niin kuppikoko voi olla ihan jotain muuta kuin tuo aa-a.

Vierailija
10/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksoisidko ja hänellä on isommat rinnat kuin minulla. Olen mielestäni normaalipainoinen joidenki mielestä voin olla hoikka 58/165.

Vierailija
11/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka, se saattaa vaikuttaa myös.

Vierailija
12/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksossiskoni on hoikempi kuin minä mutta hänellä on suuremmat rinnat kuin minulla.

Vierailija
13/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Vierailija
14/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat muuttuu koko elämän ajan. Itselläni ne alkoivat kasvaa vasta parikymppisenä, eikä siihen liittynyt mitään lihomista tai painonnousua. Kasvoin samalla myös pituutta. En tiedä mikä tähän myöhäiseen "loppupuberteettiin"/kasvupyrähdykseen vaikuttaa, ehkä geenit, olin kyllä myös masentunut ja stressaatunut sekä harrastin rankkaa kilpavoimistelua lapsesta teini-iän alkuun asti. Kuukautisenikin alkoivat 12-vuotiaana joten tuo pituuskasvu näin myöhäisellä iällä on minulle mysteeri. N22

15/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi puolelta saattaa tulla pienirintaisuus jos äidilläsi ja muilla äidin puolen suvun naisista on isot rinnat. Pienet rinnat on paaaljon ki emnat kuin isot.

Terv. Ennen 75B ja raskauden myötä 80D. Kaipaan ihanan pieniä rintojani :'( :D

Vierailija
16/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä 37v kirjoitti:

Tule tänne niin nussitaan.

Nussi sinä vaan sitä taulunreikääsi!

Vierailija
17/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen kehitys on ihan henkilökohtaista.  Siihen vaikuttaa moni asia. Ei pelkät geenit. Esim ravitsemus, paino tms.  En usko että masennuksesi on millään tapaa tuota aiheuttanut. Alat olla sen ikäinen että rinnat eivät enää kauheasti kasva, mutta kyllä on ollut sellaisiakin tapauksia joilla rinnat on yhtäkkiä kasvaneet 20 vuotiaanakin. Rinnat kuitenkin muuttuu läpi elämän että eipä niiden olomuotoon ole niin tottumista. Kun tulee vaikka raskaaksi niin siellä voi olla yhtäkkiä ihan erinäköiset rinnat.

Koeta panostaa omaan hyvinvointiisi. Liikkua ja syödä hyvin ja levätä ja keskittyä muihin juttuihin kun rintoihin. Ihmisen onni tulee kuitenkin ihan muista jutuista kuin rintojen koosta.

Vierailija
18/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä 37v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setä 37v kirjoitti:

Tule tänne niin nussitaan.

Nussi sinä vaan sitä taulunreikääsi!

MIksi nussisin jos voin nussia 17v nuorta neitoa?

No eipä se 17 vuotias neito halua nussia mitään vanhaa säälittävää ukkoa kun voi saada oman ikäisenä täysipäisen järkevän nuoren miehenkin. Ja nyt jätä häröilemisen pedofiili tai ilmoitan poliisille!

19/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni rinnat kasvoivat n. 25 vuotiaaksi asti, joten sinuna en vielä huolestuisi.

Vierailija
20/20 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pienet rinnat sopii.

Olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi