Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti ja äitiyslomalla

Viinipää
11.08.2016 |

Olin juomatta koko raskausajan. Maitoa ei tullut (todettiin jo synnärillä). Nyt olen taas alkanut juoda. Aluksi 1-2 per päivä. Tänään mennyt jo viini. Kaipaan töihin. Miehelleni en voi puhua tästä, koska hän ei tiedä. Mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, aluksi soita neuvolaan ja kerro tilanteesta rehellisesti.

Vierailija
2/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.paihdelinkki.fi/

Löytyisikö tuolta apua? Ihannetilanteessa voisit ottaa asian puheeksi neuvolassa, mutta en tiedä kuinka hyvin siellä tunnetaan alkoholiriippuvuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida nyt hyvä ihminen se lapsi kunnolla ja lopeta viinalla läträäminen! Teet semmosta vahinkoa lapselle kun ryyppäät..kukaan ei halua nähdä kännistä äitiä kokoajan! Nyt jumalauta ota ittees niskasta kiinni ja hommaa apua enne kun on liian myöhästä!

Vierailija
4/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallasi on varmaan päihdetyötä, johon voi hakeutua ilman lähetteitä ym? Pkseudulla ainakin on, itse ohjaisin sinut neuvolasta sinne...

Vierailija
5/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene välittömästi hoitoon jos et muuten voi olla juomatta! Pilaat muuten viattoman lapsesi elämän. Ja lapsen isällä on oikeus tietää jos hänen lapsi on alkoholistin hoivassa päivät pitkät.

Vierailija
6/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei voi puhua, koska ei tiedä? 

Eikö sitä suuremalla syyllä pitäisi kertoa? Ja kyllä hän sen tulee lähiaikoina huomaamaan. Jos "viini" tarkoitattaa pullollista, niin ilman muuta se näkyy vähän käytöksessäsi ja jos hajuaisti ei ole aivan nollassa, niin aistii tämän. 

Eli nyt haet ehdottmasti apua. Suosittelen myös lähipiirille puhumista. Alkoholiongelma on hävettävä, ymmärrän. 

Mutta mitä kauemmin vetkuttelee, sen hävettävämmäksi muuttuu.

Vierailija
7/7 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En juo enää. Saitte kyyneleet aikaiseksi. En tätä tahallani tee. En enää avaa pulloa. Olen vain ollut niin yksin, ettei tämän ole pysynyt kontrollissa. - aiheen aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän