Mitä maksaisit mökistä n. 200km Helsingistä
Tuhannen neliön tontilla seiskyt luvulla rakennettu lautamökki, tupa+ keittiö, sähköt on ja kaivo . Vesioikeus ja venevalkama parin sadan metrin päässä , tontti ei siis rajoitu rantaan vaan toinen omistaa kaistaleen välissä
Kommentit (16)
Jos se on Kymenlaaksossa, niin veikkaisin noin 40-60 000.
70-luvun lautamökki on nollan arvoinen. Hinta riippuu siis tontin arvosta. Pitäisi nähdä maisemat ja ympäristö, onko pitkä matka kauppaan jne.
Vierailija kirjoitti:
200 km, mihin ilmansuuntaan?
Okei, tarkoitat siis etelä-Viroa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään tarkoita vaan kysyn. Harpilla saa piirrettyä kartalle aika laajan kaaren 200 km säteellä.
T: 4
Eihän tuossa kysymyksessä sitten oikeastaan mitää järkeä sitten olekaan! Joku imbesilli taas vauhdissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään tarkoita vaan kysyn. Harpilla saa piirrettyä kartalle aika laajan kaaren 200 km säteellä.
T: 4
Komppaan: onko Haminan seudulla vai Hangossa päin, onko lähin kaupunki Turku vai Tampere?
Millainen pihapiiri, mitä hyvää mökissä on, millainen kulku rantaan, millainen matka palveluiden ääreen, millaiset palvelut? Edellyttääkö autoa? Sauna?
Onko pelkkä tupa + keittiö, ei kamaria ollenkaan?
Ei mua vielä 70-luku ja laudat arveluta, mutta kun tiedot on noin niukat, niin ei voi oikein mitään sanoa.
mieluiten max. 50€/vrk. Käytännössä joutuu maksaan enemmän.
Omistuksen vaivoja en huolisi ilmaiseksikaan.
Kuivan maan LAUTAmökillä arvo 0e.
Vuokraa mieluummin mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa kysymyksessä sitten oikeastaan mitää järkeä sitten olekaan! Joku imbesilli taas vauhdissa!
Kysymys on looginen, koska sen esittäjä on nainen.
Aika vaikea tuosta on löytää mitään maksamisen arvoista. Ei sijaintia, purkukuntoiset rakennukset ja maatakaan ei sisälly. Kaivo ja sähköliittymä oikeastaan ainoat rahanarvoiset, mutta mitä hittoa niillä tekee jos siellä ei ole muutakaan?
Eli saman kokoinen tontti kuivalla maalla kuin meillä on okt:lla Espoossa ja todnäk mätä lautamökki. En yhtään mitään maksaisi tuosta.
Ap, annapa lisätietoja.
- minkä kokoinen ja kuntoinen mökki. Ilmeisesti ei talvilämmin?
- millaiset kulkuyhteydet, miten kaukana lähin kauppa? Jos et nyt ihan kuntaa halua kertoa, niin maakunta kumminkin. Olennaista on, mitä isoja kaupunkeja (ja potentiaalisia ostajia) on lähellä, kesämökkejä kun ostavat muutkin kuin stadilaiset...
- missä kunnossa piha, onko puutarhaa vai ryteikköä?
ITSE en maksaisi tuosta mitään, koska ostettiin 7 vuotta sitten uudehko kuivan maan hirsimökki Salosta, kolmen vartin ajomatkan päässä stadista.
Yleistä hinta-arviota voi sen sijaan kyllä haarukoida. Jos tuo sun funtsaama on huonokuntoinen ja matka-aika lähimpään isoon kaupunkiin on yli tunnin, niin veikkaan, että 40-50 tonnia alkaa olla maksimipyyntö.
Jos taas siinä on vaikkapa Tampere puolen tunnin ajomatkan päässä, niin voi olla 60-70 tonniakin. Paha sanoa.
Lautamökki..aargh, en maksais sellaisesta mörskästä kuin 10000!