Kristitty mystikko, huhuu?!? Kysymyksiä.
Olen jäänyt miettimään joitain kirjoituksiasi. Kysymys on irrallisista asioista, joten aloitan oman.
Olet joskus sanonut, että hauskuus alkaa, kun tajuaa koko maailman olevan illuusiota. Voisitko tarkentaa?
Oletko lukenut Neile Donald Walschia? Oletko samaa vai eri mieltä hänen kanssaan?
Olen viime aikoina pohtinut seuraavaa ristiriitaa: saat mitä pyydät + todellisuutta ei pidä vastustaa vaan hyväksyä. Logiikkani mukaan jos hyväksyn todellisuuden, niin en ole pyytämässä mitään... Jos pyydän, niin olen tyytymätön todellisuuteen... Miten tämä dilemma olisi ratkaistavissa!
Kommentit (6966)
KM on töissä ulkomailla, ollut jo pitempään. Muistaakseni hän tekee jotain it-hommia tms. Hän asui aikoinaan jonkun aikaa myös syrjempänä, mutta ei nyt ihan metsän keskellä.
Vierailija kirjoitti:
KM on töissä ulkomailla, ollut jo pitempään. Muistaakseni hän tekee jotain it-hommia tms. Hän asui aikoinaan jonkun aikaa myös syrjempänä, mutta ei nyt ihan metsän keskellä.
Kuka on KM
KM on Kristitty Mystikko -nimimerkkiä käyttävä valaistumisen kokenut nainen, joka on meille täällä kysymyksiin vastannut.
Vierailija kirjoitti:
KM on Kristitty Mystikko -nimimerkkiä käyttävä valaistumisen kokenut nainen, joka on meille täällä kysymyksiin vastannut.
Mistä voi olla varma että hän on kokenut
valaistumisen kokemuksen?
Miksi esiintyy kristittynä, vaikka opettaa idän mystiikkaa, mitä ei löydy Raamatusta?
Hiljaisuus on korkeinta viisautta.
Ja Mystikko on ollut hiljaa jo pitkään tämän ketjun suhteen. :) Olisiko hiljentynyt lopullisesti - siis tämän ketjun suhteen.
Hei, haluan vielä palata sanomaan uudelleen sen minkä sanoin äsken poistuneessa keskustelussa:
olen huomannut että Jeesuksen sanomista löytyy uusia merkityksiä kun käsittää Jumalan ja taivaan isän ei suureksi mahtihenkilöksi pilven reunalla vaan kaikkialla, siis ihan kaikkialla ja aina ja alati läsnäolevaksi kaitselmukseksi.
kiitti moi =)
Vierailija kirjoitti:
Hei, haluan vielä palata sanomaan uudelleen sen minkä sanoin äsken poistuneessa keskustelussa:
olen huomannut että Jeesuksen sanomista löytyy uusia merkityksiä kun käsittää Jumalan ja taivaan isän ei suureksi mahtihenkilöksi pilven reunalla vaan kaikkialla, siis ihan kaikkialla ja aina ja alati läsnäolevaksi kaitselmukseksi.
kiitti moi.
-Rajattoman tilan tiedostaminen edellyttää ajan päättymistä.
Aika, ajatus on rajallinen ja sen päättyminen ilmaisee rajattoman olemassa olon.-
Ei taida KM enää koskaan tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida KM enää koskaan tänne kirjoittaa.
Voi olla. Onneksi kaikki olennainen on jo sanottu, useaan otteeseen.
Ei hän ole onneksi enää pelkkä kristitty, vaikka taustaltaan on kristitty ja kristinusko on ollut hänelle merkittävä asia elämässä, niin merkittävä, että hän halusi itselleen nimimerkin Kristitty Mystikko.
Lämmin kiitos hänelle kaikesta avusta, mitä hän on meille antanut. Kiitos Jeesuksen Kristuksen nimessä, Aamen.
Koetan manifestoida Kristityn Mystikon nyt tänne. Toivottavasti hän ilmestyy. Olen lukenut tätä ketjua kommentoimatta tänne. Tarvitsen ohjausta polulleni. Olen kahden vakavan lääketieteellisen ongelman kanssa itseni kanssa ja monen muunkin sisäisen ongelman. Toinen ongelmistani on, että olen sokeutumassa ja sitä ei voi estää tällä hetkellä käytettävissä olevin "maallisin keinoin". Yksinkertaisesti tarvitsen apua päästä näistä terveysongelmista vapaaksi, koska sokeana tiedon etsintä on huomattavasti hankalampaa (ja elämä ylipäätään), joten aikaa on rajallisesti "löytää ratkaisu". Hengen polku on kutsunut minua aina, mutta en ole kehittynyt siinä määrin, jotta pystyisin vapauttamaan itseni sairauden kahleista. Noniin, nyt vaan sitten odotellaan, että hän ilmestyy.
Toivon, että saat Kristityn Mystikon ilmestymään tänne pitkästä aikaa, ja erityisesti toivon, että jokin ihme voisi estää sokeutumisesi. Voimia sinulle ja kaikenlaisia hyviä ihmeitä polullesi.<3
Osaisitko täydentää puutteelliset, virheelliset tiedot? Olisi kyllä mielenkiintoista. On muutenkin mielenkiintoinen ketju ja aion lukea sen kokonaan illalla kotiin palattuani. Toivott. tämä ketju jatkuu. Jotain kirjoittelen itsekin kunhan olen tutustunut tähän paremmin.