Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Millainen on aamurutiinisi?

Vierailija
11.08.2016 |

Itse käyn suihkussa iltaisin joten aamulla herätys, laitan kilpikonnan terraarioon valot päälle ja vaihdan vedet, vessa, hampaiden pesu, deodoranttia kainaloon, pukeminen, sängyn perus, täytän vesipullon laukkuun ja tarkistan että lompakko ja avaimet on mukana. Tupakalla käyn jos kerkeän ja sitten bussille.

Joo, olen aamu-uninen joten aamutoimiin menee vain vartti. Aamukahvit juon luennolla.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulle, puen vaatteet, syön jogurtin ja kävelen junalle.

Vierailija
22/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään viideltä. Menen vessaan ja suihkuun. Sitten hiusten kuivaus ja suoristus sekä meikki. Edellisenä iltana katsotut vaatteet päälle ja eväät laukkuun. Klo 5.30 lähden kotoa ratikkaan. Selaan matkalla sähköpostin ja vilkaisen vähän uutisia. Toimistolla olen kuuden jälkeen. Keittelen siellä kahvit ja korjailen tarvittaessa meikkiä tai kampausta mikäli aamu kotona oli kiireinen. Syön vähän aamiaista kahvin kanssa ja aloittelen päivää. Ennen seitsemää olen täydessä vauhdissa ja työpäivän tohinat alkaa. :) Tykkään siitä että saan töissä aloittaa päivän rauhassa ilman kiirettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut jolla ei ole rutiineja aamuisin? Ainut päivittäin toistuva aamutoimi on kuseminen. Muut ovat päivästä ja fiiliksestä riippuvaisia.

Vierailija
24/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys klo 6 ja heti ylös. Käyn pissalla, könkkään alakertaan, pistän kahvin tippumaan, teen leivät itselle ja lapselle, otan lääkkeet js laitan lapsen lääkkeet valmiiksi, otan kahvin ja menen tupakalle, lapsen herätys, alusvaatteet päälle, dödö kainaloon, hajuvesi, hiusten harjaus ja ponnari, vaattet päälle, alakertaan ja leipä naamaan ja loput kahvista, patistan lasta syömään ja pukemaan, ripsari, laukun tarkistus, muistutus lapselle lähtöajasta, ulos ovesta klo 6.50-7.00.

Vierailija
25/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, torkutan tai pötkötän sängyssä 15-45min uutisia ja somea lueskellen. Nousen ylös ja laitan espressokoneen lämpiämään. Käyn vessassa, pesen naaman ja hampaat ja rasvaan naaman ja harjaan hiukset. Teen kahvin ja siemailen sitä samalla kun meikkaan ja laitan hiukset. Puen päälle ja raivaan paikat (jos tavaroita on hajallaan). Aamupalan syön, jos syön, työpaikalla. Lähtiessä vien usein roskat/lehdet/pahvit/pullot kauppaan tms.

Kaikkinensa aamuun menee 45min-1,5h. Varsinaisiin aamutoimiin menee puolisen tuntia. Jos on kova kiire, olen ulos ovessa 15-20 minuutissa heräämisestä.

Vierailija
26/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 7:20, wc-käynti ja hiukset jotenkin kuntoon, sitten kahvia ja marjoja/hedelmiä, samalla selailen uutistarjonnan. Petaan pedin ja vedän treenikamat niskaan. Laukun oon pakannut jo illalla, lisään sinne eväät. Sitten ulos ja kävellen salille. Treenin aloitan n. 8.40, valmista n. kympiltä. Suihku ja kevyt meikkaus, kävellen töihin. Työhuoneella päivä alkaa klo 11.

Vierailija
27/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi 5.30, torkutan enemmän tai vähemmän, yleensä viimeistään 6.15 nousen. Käyn vessassa, jos jaksan pesen naaman ja rasvaan. Sitten käyn vaa'alla ja menen keittämään kahvia. Kahvin valmistuessa syön joskus viilin jos nälkä, sitten kömmin sohvalle huovan alle dataamaan tai torkkumaan. Sitten juon kahvia, jos en ole ennen kahvia torkkunut niin teen sen nyt. Joskus 7 jälkeen nousen sohvalta, pesen ja rasvaan naaman jos en heti herättyä jaksanut. Laitan dödöä ja puen, sitten meikkaan. Meikin jälkeen pesen hampaat, tässä vaiheessa alkaa olla kiire. Viimeiseksi yritän pikavauhtia harjata hiukset, laittaa hajuvettä ja huulipunaa. Sitten takki ja kengät ja kipitys bussiin n.klo 8.

Vierailija
28/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään sitten kun olen nukkunut 10-13 tuntia. Yleensä jos herätessäni ei ole pakottava tarve virtsata saatan ottaa pienen lepohetken ennen ylösnousua.

Käyn kusella, pesen hampaat (olen tästä tosi ylpeä) laitan kahvin tippumaan, avaan läppärin. Etsin jotain vaatetta päälleni ja kaadan kahvin ja maidon puolenlitran oluttuoppiin.

Selailen nettiä ja lipitän kahvia. Jos on jotain ruokaa, syön sitä.

Parin tunnin kuluttua laitan hiukset ponnarille ja kengät jalkaan.

Tarkistan aina pari kertaa että kahvinkeitin on kiinni ja avaimet varmasti käsilaukussa.

Sitten paukaisen ulos.

Vierailija
29/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuna herään 5.15 ja katson uutiset, juon vettä ja otan lääkkeet. Vessaan ja hampaanpesu ja dödö ja naamaan jotakin rasvaa. Kissan kanssa vähön aikaa ja sitten ulos ja auto käyntiin. En syö mitään, kun ei maistu vielä. Ajaessa kuuntelen radiota.

Vierailija
30/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, könyän vessaan ja laittamaan kahvin tippumaan, samalla koirat syövät. Sitten jotaki vaatteen tapaista päälle ja koirien kans ulos kymmeneksi - viideksitoista minuutiksi tallustelemaan. Sisälle, kahvia, vettä ja vitamiinit. Taustalla pyörii joku aamu-tv. Hampaiden pesu, sitten meikkaamaan ja laittamaan nopeasti hiukset. Puen. Marsuille jotain tuoretta ja jos ehdin, huitaisen itse banaanin tai rahkan naamaan. Koirille radio hiljaisella päälle ja pyöräillen töihin.

Vierailija
31/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen yleensä heti kun kello on soinut. Pissalle. Kahvinkeitin päälle (ellen syö töissä aamupalaa). Piilarit silmiin. Dödö. Naaman rasvaus. Kahvia ja pari voileipää. Meikkaus. Pukeminen. Hampaiden pesu. Hajuvesi. Ulkovaatteet ja töihin. Aamutoimiin menee n. puoli tuntia.

Vierailija
32/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta, vessaan mennessä klikkaan kahvinkeittimen päälle. Syön edellisenä iltana valmiiksi laittamani sämpylän, juon lasillisen vettä tai mehua ja mukillisen kahvia. Sitten harjaan hampaat ja laitan päivävaatteet päälle ja hiukset ponnarille. Puoli seitsemältä lähden pyöräilemään työpaikkaa kohti. Varttia yli seitsemän olen perillä hikisenä, menen pukkariin suihkuun ja sitten laitan itseni työkondikseen, eli meikkaan, tarvittaessa pesen ja föönaan hiukset, vaihdan työvaatteet. Sama rutiini joka arkiaamu. Saan kivasti liikuntaa, mutta mies hoitaa lasten aamuhommat, koska lähden töihin jo ennen kuin lapset on herätetty.

Vierailija
33/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joko kelloon tai koira herättää, vessaan, jotkut vaatteet päälle ja koiran kanssa 15-45min lenkki. Kotona käyn suihkussa, ruokin koiran, herätän miehen ja syödään yhdessä aamupalaa. Jos on menoa (=töitä) niin vaatteet päälle ja meikit naamaan. Mä käyn iltatöissä niin lähtö sinänsä ei vaikuta rutiineihini, siksi näin letkeä tahti aamuisin.

Vierailija
34/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa, suihku, hampaiden pesu, naamarasva, vaatteet päälle ja alakertaan. Alhaalla laitan ensin radion päälle, sitten kahvin tippumaan ja koiranruoan likoamaan. Seuraavaksi meikki ja hajuvesi. Tämän jälkeen valmistan aamupalan ja pakkaan eväät sekä minulle että miehelleni (hän käyttää koiran ulkona), syömme, selaamme hetken nettiä ja vielä vessakäynti, minkä jälkeen ulos ja töihin. Aikaa menee ylös nousemisesta noin 1,5 tuntia.

Vierailija
35/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskellon soitua räplään puhelinta hetken. Käyn vessassa, pesen hampaat ja keitän kahvit. Kahvia juodessa joko selailen koneella tai puhelimella snäppiä, blogeja tms. tai puuhailen jotain pientä kotihommaa. Duunipäivinä siirryn kahvin jälkeen suihkuun jos en oo illalla käynyt, puen, meikkaan, pakkaan repun ja lähden bussille. Mies lähtee töihin ennen kuin edes herään, joten vietän aamut omassa rauhassani.

Vierailija
36/53 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ja käyn vessassa ja juon kahvit ja syön leipää ja jotakin pientä sen kanssa. Sitten siirryn koneelle, juon siinä kahvit loppuun ja katson sähköpostit. Sen jälkeen on ohjelmassa työnhakua, eli käyn läpi te-puljun sivuilta ja sieltä sun täältä muualta avoimet työpaikat. Siitä se päivä sitten lähtee... 

Vierailija
37/53 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirtsa on siitä erikoinen että tuoksuu musteelle.

Vierailija
38/53 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😴😨😰👱‍♀️💑💏👋💋❤💜👣👁💦💦💦💦💦💦💦👙👚👡💄💍. Eli ensin nukun hyvin, herään aamulla tulka pystyssä, sitten ku yöl oli ollu kuuma mä nousen pirteenä, oon hetken poikkiksen kans, sitten laitan lavuaarin hanan auoi, pesen hampaat, seuraavana suihkuun, ja sitte vaatteet päälle, ja mrikki, ja sit taas oon poikkiksen kans siis.

Vierailija
39/53 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ennen herätyskelloa. Olen lykännyt sieluni syvyyteen epätoivoisen huutoni ja nousen mekaanisesti uuteen päivään.

Laitan kahvin tulemaan ja luen uutisia ja päivänsanan. Käyn vessassa.

Herätän lohikäärmeenpoikasen, vedän sen jaloista ylös. Lohikäärmeenpoikanen tarrautuu patjaan kiinni joten joudun vetämään lujemmin. Pesen lohikäärmeenpoikasen hampaat niin, että tämä puoliksi nukkuu.

Se menee levolle hetkeksi ja minä yritän silläaikaa riipiä päivän vaatteita kasaan ja meikata.

Tekisi mieli kellahtaa nukkumaan, mutta ei voi. Vedän taas lohikäärmeenpoikasen sängystä ja kehoitan turhaan syömään pienen palan jotain. Ei syö. Pakotan sen eteiseen ja lopulta saan työnnettyä ulos ovesta.

Vien sen kouluun jossa lohikäärmeenpoikanen muuttuu käytökseltään toiseksi, mutta tietenkin myöhästymme.

Minä yritän ehtiä töihin.

Vierailija
40/53 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään ennen herätyskelloa. Olen lykännyt sieluni syvyyteen epätoivoisen huutoni ja nousen mekaanisesti uuteen päivään.

Laitan kahvin tulemaan ja luen uutisia ja päivänsanan. Käyn vessassa.

Herätän lohikäärmeenpoikasen, vedän sen jaloista ylös. Lohikäärmeenpoikanen tarrautuu patjaan kiinni joten joudun vetämään lujemmin. Pesen lohikäärmeenpoikasen hampaat niin, että tämä puoliksi nukkuu.

Se menee levolle hetkeksi ja minä yritän silläaikaa riipiä päivän vaatteita kasaan ja meikata.

Tekisi mieli kellahtaa nukkumaan, mutta ei voi. Vedän taas lohikäärmeenpoikasen sängystä ja kehoitan turhaan syömään pienen palan jotain. Ei syö. Pakotan sen eteiseen ja lopulta saan työnnettyä ulos ovesta.

Vien sen kouluun jossa lohikäärmeenpoikanen muuttuu käytökseltään toiseksi, mutta tietenkin myöhästymme.

Minä yritän ehtiä töihin.

Huom: Syy on tietenkin myöhästymiseen on minun, sillä jos olisin kunnon äiti enkä itsekkin lohikäärme herättäisin aiemmin ja näin kunniallisesti ehtisimme ajoissa.

Helläsydämisyys iskee aina väärällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi