Tarkistusnumero oli taas 666...
Muutama pv sit se oli myös 666, pitäiskö tästä ajatella jotain...?
Kommentit (6)
No ajattelepa vaikka sitä, miten järkevää numeroiden pelkääminen on.
Joo, pitää. Ajattelepa sitä, että kaikkivaltias jumala yrittää kaikkensa sen eteen, ettei sinulle osuisi keskustelupalstan tarkistusnumeroksi tuota hirmuista numeroyhdistelmää, mutta silloin tällöin Saatana saa näppinsä väliin ja tuikkaa sinulle sen kuuskuuskutosen. Mutta kyllähän jumalan keskittyminen herpaantuu, kun meitä kirjoittelee täällä niin monta yhtaikaa ja maailmassa on kaikenlaista muutakin tekemistä, esimerkiksi huolehtia katolilaisten ristinmerkintekijöiden olympiatuloksista ja kai joitain murhiakin pitää jossain estellä ja vastaavasti hyökyaaltoja järjestää tuhmien ihmisten pään menoksi. Kun 666 osuu taas tarkistusnumeroksesi, käväise jollain muulla sivulla ja tule takaisin myöhemmin, niin ei tarvitse pelätä seuraamuksia.
Hui, minulle tuo tarjoaa lukua 372. Eikö tämä kolmella kerrottuna ja pari numeroa vähennettynä ollutkin se vuosi, jona jumala järkkäsi Lontooseen ruton?
Minulla oli 694. Se on geeni joka säätelee solujen kasvua ja erikoistumista. Sillä on yhteys verisyöpään. Apua, onko minulla syöpä?
Hail Satan. Tarkistusnumero 975, muuten.
Loppu lähestyy….