Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas ei käytä sähköhammasharjaa herran vuonna 2016?

Vierailija
11.08.2016 |

Kun kerran kokeilee, paluuta ei ole. Mikä on syysi olla käyttämättä sähköhammasharjaa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen aloittanut käytön pari kertaa, mutta se on keskeytynyt esim. Reissun takia ja olen palannut perinteiseen. Jotenkin vaan on luontevampaa ja helpompaa.

Vierailija
2/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri. Hän kertoi sähköhammasharjan haitoista. Niitäkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää vuonna 2016 ilmausta herran vuonna? 967

Vierailija
4/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharjalla peseminen kutittaa nenää inhottavasti kun se tärisee ja sillä ei voi pestä hampaita samaan aikaan kun on suihkussa.

Vierailija
5/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, en tykkää siitä

Vierailija
6/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhammasharjalla peseminen kutittaa nenää inhottavasti kun se tärisee ja sillä ei voi pestä hampaita samaan aikaan kun on suihkussa.

kyllä voi pestä suihkussa

Vierailija
7/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan käytä kun 80-luvulla olen kokeillut enkä tykännyt. 

Hampaissa ei ole koskaan ollut yhtään reikää, joten hammaslääkärin taivuttelut eivät tehoa. Osaan harjata hampaani tavisharjallakin.

Vierailija
8/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä ollut sellainen jo vuosia, mutta vain 2/5 perheestämme sitä käyttää, eli kaksi nuorinta lasta. Hyvää jälkeähän sillä tuli, mutta ihan yhtä hyvää tulee tavallisellakin, ainakin hammaslääkäri purukalustoani kehui kun kolme viikkoa sitten viimeksi tarkastuksessa kävin. Yhdelläkään meidän perheessä ei ole ollut ikinä reikiä hampaissa, joten luultavasti jatkamme samaan tapaan eteenpäinkin. Tai voi minun puolestani vaikka kaikki alkaa sähköhammasharjaa käyttämään, ihan sama.

Vierailija
9/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä, koska tykkään tavallisesta hammasharjasta ja sellaiset hyvät sähköhammasharjat on mun mielestä vähän kalliita. Kävin juuri hammaslääkärillä putsauttamassa hammaskivet pois ja kyllä mietin että olisiko nyt aika investoida sähköhammasharjaan. En vain tiedä mikä olis hyvä!

Vierailija
10/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävästi kutittaa ikeniä kun sillä olen pessyt joten ei kiitos! Lisäksi siitä tulee ärsyttävä ääni joka häiritsisi muuta perhettä kun pesen hampaat puolen yön aikaan.

Vierailija
11/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan käytä kun 80-luvulla olen kokeillut enkä tykännyt. 

Hampaissa ei ole koskaan ollut yhtään reikää, joten hammaslääkärin taivuttelut eivät tehoa. Osaan harjata hampaani tavisharjallakin.

Itsehän pelasin kerran pelikonsolilla 80-luvulla enkä tykännyt. Teknologia kun tuppaa olemaan asia, joka ei kehity vuosien tai varsinkaan kymmenien vuosien saatossa mihinkään.

Vierailija
12/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Harjaosa on kamalan kova (olen kokeillut melkein kaikkia markkinoilla olevia) ja sai aina ikenet kipeiksi, sen seurauksena harjasin liian hellästi/lyhyen aikaa ja ientulehdus oli taattu. Lisäksi mulla on tapaturman vuoksi suuri osa hampaista proteeseja, ientulehdus tulee herkästi.

Harjaan lasten harjalla, ei enää yhtään reikää sähköhammasharjasta luopumisen jälkeen.

Vierailija
13/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli ja tärinä ärsyttää, käytän harvakseltaan...

Vierailija
14/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä ollut sellainen jo vuosia, mutta vain 2/5 perheestämme sitä käyttää, eli kaksi nuorinta lasta. Hyvää jälkeähän sillä tuli, mutta ihan yhtä hyvää tulee tavallisellakin, ainakin hammaslääkäri purukalustoani kehui kun kolme viikkoa sitten viimeksi tarkastuksessa kävin. Yhdelläkään meidän perheessä ei ole ollut ikinä reikiä hampaissa, joten luultavasti jatkamme samaan tapaan eteenpäinkin. Tai voi minun puolestani vaikka kaikki alkaa sähköhammasharjaa käyttämään, ihan sama.

Googleta karies-bakteeri.

Vierailija
15/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla joku ongelma minun ja perheeni ehjien hampaiden takia? :D

Vierailija
16/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koska oikomishoidosta jäi hermovaurioita ja ne kohdat ikenissä tuntuvat järkyiltä kun sähköhammasharja osuu niihin.

Vierailija
17/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ensimmäistä kertaa keskustelupalstalla? Kivat kilarit, hei!

Reiättömyys johtuu usein siitä, että karieksen aiheuttava streptococcus mutans -bakteeri ei ole tarttunut vauvana/pikkulapsena esim. vanhemmalta sisaruksilta.

Vierailija
18/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, ja ei tullut puhdasta. Kädellä tulee parempaa jälkeä. Niin ja koskaan ei ole ollut reikiä tai muitakaan ongelmia hampaissa.

Vierailija
19/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiättömyys johtuu usein siitä, että karieksen aiheuttava streptococcus mutans -bakteeri ei ole tarttunut vauvana/pikkulapsena esim. vanhemmalta sisaruksilta.

Kilarit? Tuota noin, sinähän täällä ystävä hyvä paasaat vaikka minulla ei ole mitään ongelmia. :) Yritäpäs nyt lapsikulta rauhoittua ja tutkia vaikka omia reikiäsi huolellisemmin, ei kukaan jaksa sinun turhiin höpötyksiin enää vastailla. Tämä nyt ei vain ole tällä palstalla kovin kiihkeyttä herättävä aihe, joten tuskinpa tulen katsomaan sinun uutta itkupotkuraivariasi. Terveisin vuodesta 2000 palstalla ollut kaunishampainen nainen :)

Vierailija
20/41 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilarit? Tuota noin, sinähän täällä ystävä hyvä paasaat vaikka minulla ei ole mitään ongelmia. :) Yritäpäs nyt lapsikulta rauhoittua ja tutkia vaikka omia reikiäsi huolellisemmin, ei kukaan jaksa sinun turhiin höpötyksiin enää vastailla. Tämä nyt ei vain ole tällä palstalla kovin kiihkeyttä herättävä aihe, joten tuskinpa tulen katsomaan sinun uutta itkupotkuraivariasi. Terveisin vuodesta 2000 palstalla ollut kaunishampainen nainen :)

Olen todennäköisesti vanhempi kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan