Persoonallisuustyypit
https://www.16personalities.com/fi
Oletteko tehneet testin? Mitä saitte tulokseksi? Miten lähelle osui?
Piti mielenkiinnosta tehdä kun moni nykyisin laittaa oman persolyhenteensä jopa deittiprofiiliin.. Itse sain ISFJ, jonka kuvauksen allekirjoitan ehkä 80%:sti.
Kommentit (55)
INFP täälläkin. Tunnistan itseni tuosta kyllä. Nuo kysymykset olivat tosin vähän pöhköjä, ehkä myös huonosti suomennettuja.
Olen ollut huomaavinani, että näissä keskusteluissa INFP-ihmisiä on melkeinpä eniten, kun kaikista ihmisistä meitä pitäisi olla suhteessa aika vähän. Ehkä tähän persoonallisuustyyppiin kuuluu olla kiinnostunut persoonallisuustyypeistä ;)
ESFJ-A. Mielestäni kuvaukset osuvat kyllä melkoisen hyvin minuun.
Tulokset vaihtelevat ISFJn ja INFJn välillä, kummatkin kyllä sopivat muhun erittäin hyvin, ISFJ kyllä vähän paremmin.
INTJ. Kannattaa myös tutustua kognitiivisiin funktioihin, mitkä funktiot on milläkin tyypeillä ja miten ne ilmenee eri asemissa. Ei mitään tiukkaa tiedettä sekään, mutta avartavaa luettavaa.
ISFP-T, eli "seikkailija". Aika hyvin kuvaa.
Vuosia sitten mbti-testin (eri testi), ja sain saman tuloksen kuin nyt: INFP-T.
Haluan ja yritän muuttua enemmän INFJ:ksi, sillä se on ihailemani persoonallisuustyyppi. Ajattelin, että vuosien jälkeen ja eri testin mukaan olisin saavuttanut tuon tavoitteen, mutta ei. Nyt mietin, onkohan persoonallisuuttaan edes mahdollista muuttaa.
ENFP. Hyvassa ja pahassa. Onneksi olen saanut tuon ideoiden perassa juoksemisen vahan kontrollin alle. Talla hetkella vakerran vaitoskirjaa ja kylla, joudun kamppailemaan tuon kanssa aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että intuitiivisia on väestöstä vain noin 20-30 prosenttia, joten moni teistäkin on analysoinut itsensä väärin.
Suomalaisesta vai amerikkalaisesta?
Ainakin noiden kahden välillä on massiiviset erot persoonallisuustyyppien yleisyyden välillä.
Perustuen mihin?
INFP. Sain taas tämän. Omasta ja muiden mielestä olen joko ISFP tai INTP. Suurin osa tämän tyypin edustajista näyttää olevan yliherkkiä pumpulipilvissä viihtyviä haihattelijoita.
Onneksi en sentään ollut INTJ. Niillä nousee välittömästi päähän Myers Briggs-tulos ja kaikki kritiikki unohtuu kun testi väittää henkilön olevan seuraava maailman johtaja, joka jostain verhon takaa pompottelee narunukkejaan. "Minä olen niin erityinen lumihiutale, en sula Copacabanan rantahietikollakaan jonne en mene kun siellä on tymiä ihmisiä ja horoja jotka vievät vilpillä ansaitsemani kultaharkot".
Olen tehnyt testin neljä kertaa, kolme kertaa tulokseksi INFJ ja kerran INFP.
ISFJ. Olen tavallaan sosiaalinen introvertti. Hyvin rauhallinen, mutta melko moniulotteinen persoona. Minussa on oikeasti paljon yllättäviä puolia ja pystyn mukautumaan hyvin eri viitekehyksiin.
ESTJ-A johtaja. Olen jostain syystä muuttunut introvertista enemmän extrovertiksi, tullut kai vanhaksi ;)
ENFJ-T